حسینعلی نیری قاضی مرگ حکومت اسلامی در هانوفر آلمان باید دستگیر و محاکمه شود

حسینعلی نیری قاضی مرگ حکومت اسلامی در هانوفر آلمان باید دستگیر و محاکمه شود

حسینعلی نیری، معروف به قاضی مرگ! یک از اعضای اصلی هیئت مرگ منصوب روح‌الله خمینی برای کشتار زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷، که احکام اعدام هزاران زندانی سیاسی را صادر کرد، بصورت محرمانه از ۲۷ ژوئن سال جاری، در کلینیک خصوصی جراحی مغز و اعصاب INI در شهر هانوفر آلمان به ریاست مجید سمیعی تحت درمان قرار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده حدوداً ده روز پیش تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته است.

اولریکه بکر، سرپرست نهاد «تحقیقات انجمن آزادی خاورمیانه برلین» در تماس با دستگاه دولتی آلمان، وزارت امور‌خارجه و دادستانی آلمان با طرح شکایتی از حسینعلی نیری، خواهان دستگیری و محاکمه او شده است.

حسینعلی نیری عضو اصلی هیئت مرگ در زندانهای جمهوری اسلامی، باید به جرم جنایت علیه بشریت، دستگیر و محاکمه شود. او قاتل هزاران زندانی سیاسی که اغلب حتی زمان محکومیت آنها در زندان به پایان رسیده بود، در محاکمات چند دقیقه‌ای هیئت مرگ که او از اعضای اصلی آن بود به دست جوخه‌های اعدام سپرده شدند.

مردم آزادیخواه و شرافتمند

امروز یکشنبه ۲۳ جولای ساعت پنج عصر در مقابل محل بیمارستان دکتر سمیعی تجمع خواهیم کرد. در اعتراض به بستری شدن و معالجه جنایتکارانی چون او دست به اعتراض خواهیم زد.

کلینیک دکتر سمیعی دست در دست حکومت تروریستی اسلامی ایران، بارها سردمداران آن حکومت را، از جمله شاهرودی جنایتکار، رئیس پیشین دستگاه قوه قضائیه خونریز جمهوری اسلامی را مخفیانه بستری کرده است.

زمان و محل تجمع:

یکشنبه ۲۳ جولای ساعت پنج عصر مقابل کلینیک مجید سمیعی در آدرس

Rudolf-Pichlmayr-Straße 4,

30625 Hannover

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – واحد آلمان

۲۳ جولای ۲۰۲۳

http://www.wpiran.org/
https://rowzane.com/index.php
https://www.facebook.com/babak.yazdi.3

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate