اعلام رای دادگاه فدرال امریکا به دادن ۳ میلیون  ۳۰۰هزار دلار به معصومه قمی!

دادگاه فدرال امریکا در واشنگتن دی سی چند روز گذشته رای داد که شکایت معصومه قمی مبنی بر گروگانگرفتن برادرش در ایران قابل قبول است و از دولت ایران خواست مبلغ ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به ایشان بپردازد!

بلافاصله معصومه قمی اعلام کرد که پول نمی خواهد و اینکار را برای رضای خدا کرده تا حکومت امریکا فهمد و اینقدر کرشمه نیاید و تاج را بگذارد سر شازده و بیخودی هی با حکومت اسلامی نلاسد!در عین حال معصومه قمی از سایر سوته دلان مثل خانم مهرانگیز کار(دنبالچه دیگر شورای شازده پهلوی) خواست که بروند توی صف و کاسه بدست شکایت کنند و وقتی رای صادر شد بیایند و نگیرند اون پول را!

در اخبار امده که منبع مالی که اون دادگاه فدرال را حمایت کند مشخص نیست! ظاهرا حکومت امریکا بطور یواشکی به معصومه گفته که بی خیال اموال مصادره شده ایران بشود و بر اساس ایه “گربه دستش به گوشت نمی رسد..” معصومه قمی هم گفته که پول نمی خواهد!

از این درام عبور کنیم و تاریخ “فعالیتهای معصومه قمی” را هم که می دانیم از کنار خاتمی راه افتاد ایستاد کنار شازده پهلوی .و کنار پومپئو و امانوئل جان!..اینها را بگذاریم کنار!

در حیرتم که چقدر باید ادمهائی از سیاست درس نگیرند و باز مهمل بگویند و فکر کنند بیش از مهره هائی در سناریوی انقلاب مخملی عددی هستند؟

در حیرتم که راست سیاسی خارج کشور از جریانهای سال گذشته هنوز درس نگرفته و همچنان به امامزاده غرب خودش را زنجیر کرده؟ احتمالا دلیلش اینست که راه دیگری ندارد!چوب دو سر طلا و افشا شده!

 .بتدریج نسل جوانی که انقلاب را با مهملات تلویزیون انترناشنال معنی می کرد دارد هوشیار می شود و نیاز به همپیوندی با جنبش طبقه کارگر و توسعه قیام به انقلابی واقعی برای پائین کشیدن کلیت نظام سرمایه داری بیشتر بدستور واقعی جامعه تبدیل می شود.

اموال مصادره شده توسط حکومتهای امپریالیستی قثط متعلق به مردم ایرانست درست مثل اموال دزدی خاندان پهلوی و خاندن وابسته به رژیم اسلامی.

احدی حق ندارد در بند و بستهای پشت پرده به هر عنوان به دزدی این اموال بپردازد.بجز معصومه قکی الان یک صف طویل ایستاده اند که شکایتهای مشابه را به دادگاههای امریکا ببرند . این ظایفه را باید افشا کرد.

ادم سالم به این دادگاهها روی نمی برد به امپریالیستها اعتماد نمی کند.بطور علنی شکایتها را باید به مراکز شناخته شده و بین المللی حقوق بشر که نفوذ امپریالیستها درش کمتر باشد فرستاد .اینست راه منطقی .دادگاه بین المللی جنایتهای حکومت اسلامی در لاهه یک نمونه که در ان صدها شکایت جدی از زندانیان سیاسی ضبط شده.

“شکایتهای امثال معصومه قمی” یک انتخاب سیاسی دست راستی است و یک تلاش دیگر که مثلا به حکومت امریکا و غربیها فشار بیاورد غافل از اینکه همه این جماعت فقط ابزارهای دست چندم پروژه انقلاب مخملی هستند و دیگر هیچ!

زنده باد چنبش برای آزادی برابری و حکومت کارگری!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate