قتل تکان دهنده ۱۰ سوختبر طی ۴ روز در سیستان و بلوچستان

قتل تکان دهنده ۱۰ سوختبر طی ۴ روز در سیستان و بلوچستان

بنا بر خبر ها طی چهار روز گذشته یعنی از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا کنون دستکم ده سوختبر با شلیک مستقیم ماموران نظامی و تعقیب گریز جاده ای جان خود را از دست داده اند. یکی از این قربانیان یک کودک ۱۷ ساله است. اسامی این قربانیان عبارتند از:‌.۱-یوسف ریگی(کشانی) ، ۱۷ ساله، کودک سوختبر، ۲- محمد ریگی (کشانی)، ۳-محمد کرمانی(جمالزایی)، ۴-ابراهیم براهویی، ۵-یاسین نارویی، ۶-فیض‌محمد تاهل‌گریکان، ۷-یارمحمد آسکانی، ۸-امین‌الله گرگیج، ۹-ذبیح‌الله گرگیج،۱۰-نصیر دینارزهی

ننگ و نفرت بر آدمکشانی که هر روز در این جامعه دست به جنایت میزنند و مردمی را که برای تامین فقیرانه ترین معاش دست به  سوخت بری و کولبری میزنند، بیرحمانه کشتار میکنند. حزب کمونیست کارگری به خانواده ها و بستگان و دوستان این عزیزان تسلیت میگوید.

جمهوری اسلامی بر سرعت و ابعاد آدمکشی اش شدت داده است. در ادامه اعدام ها و خبر ترور معلم معترض حسین مهدی پور در سیستان و بلوچستان، اکنون خبر از کشتار سوخت بران رسانه ای میشود. حکومت توحش اسلامی دارد از مردم معترض سیستان و بلوچستان انتقام میگیرد.

حزب کمونیست کارگری همه مردم در استان سیستان و بلوچستان را به  همبستگی با خانواده های سوخت بران جانباخته و اعتراض علیه این جنایت و اعدام ها و نسل کشی های حکومت جنایتکار در این کانون داغ انقلاب فرا میخواند. حزب مردم در تمام شهرها را به همبستگی با مردم سیستان و بلوچستان و حمایت از مبارزات آنان  فرا میخواند.

سیستان و بلوچستان یک کانون داغ انقلاب است و لحظه ای اعتراضات در آن توقف نداشته است. مردم در زاهدان با تجمعات و شعارهایشان علیه صد سال جنایت در این جامعه بپاخاسته اند و مورد حمایت همه مردم در سراسر کشور قرار دارند.  نابود باد حکومت آدمکشان اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۱ اردیبهشت  ۱۴۰۲،  ۱۱ مه  ۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate