گرامی باد اول ماه مه! 

 گرامی باد اول ماه مه! 

روز جهانی گارگر فرا می رسد. این روز به همه کارگران جهان به اصلی ترین تولید کننده گان جهان مادی انسان، جهانی که از حاصل دست رنج و عرق جبین کارگران در اعماق زمین، در مقابل کوره های داغ و در زمین سرد و داغ روز و شب بدست می آید مبارک باد! 

اما وحشیگری و بربریت سرمایه ادامه دارد. آنان با رضایت کامل سر به بالین می گذارند که چگونه در شهرها و کشوره ها با توپ و تانک مردم را به هلاکت رسانده و میلیونها انسان را بی خانمان کرده اند. آنان با خشنودی کامل سر سفره شام به همراه موزیک مجلسی خودشان می نشینند و از اینکه چند صد متری زمین را از به اصطلاح دشمن پس گرفته اند را جشن می گیرند و به خودشان عشق می ورزند. آنان بچه های ما را با ترفندهای میهن پرستی و ناسیونالیستی به جنگ منافع خودشان می فرستند و خوی حیوانی خودشان را در فرزندان ما کارگران تزریق می کنند و به ماشین آدم کشی تبدیل می کنند. 

وحشیگری سرمایه در ایران نیز خودش را در لباس مذهب نمایان می کند. بربریت سرمایه دار ایرانی با چپاول و غارت و فقر و فلاکت ادامه دارد. اینان با مذهب به اصطلاح اقتدار گرایی و خرافات را در مغز فرزندان ما می کنند وهر آنکس که  مقاومت می کند را با اعدام و شکنجه از بین می برند. با بربریت خودشان دانش آموزان مدارس را مسموم می سازند تا مشتی ابله و وحشی در قدرت باقی بمانند. طبقه سرمایه دار و قدرت حاکم در ایران  از وضیعتی که به وجود آورده کاملا خشنود است و قدمی برای بهبود اوضاع برنخواهد داشت. جیره خواران ضد انقلاب و هم مسلکان و اندیشمندان قدرت و طبقه حاکم در ایران کارگران و زحمتکشان را از خشونت پرهیز می دارند که مبادا خود نیز در این انقلاب به زباله دان تاریخ بپیوندند. 

کارگران ایران اما به عزمی راسخ یک اعتصاب سراسری را برای دستمزد برحق خود و برای امنیت شغلی که در ساعات کار خلاصه می شود را مطالبه می کنند. سرمایه داران احمق و وحشی ایران حتی این را نمی پذیرد که برای چرخه تولید کارگر احتیاج به استراحت دارد. اینان ارتشی از بیکاران را ایجاد کرده اند که همطبقه ای خود کارگران را در مقابل کارگران قرار دهند تا سود حد اکثری را ازدست رنج کارگران در رقابت برای کار به جیب بزنند. ارتقاء سطح آگاهی طبقه کارگر به جایی رسیده که منافع خود را خوب تشخیص می دهد. در انقلاب ۱۴۰۱ ،زن زندگی آزادی، تحولی در جامعه ایران رخ داد که شکاف بین آزادخواهان و کارگران با طبقه حاکم و رژیم را عمیق تر کرد. این تحول برگشت ناپذیر است و به راه خود ادامه می دهد. آری هدف  ما انسانی کردن جهان است ولی قصد شما تخریب و رواج بربریت است. این تضاد و آنتاگونیسم تا شما به عنوان یک طبقه حاکم هستید باقی خواهد ماند. 

زنده باد اعتصاب کارگران در ایران برای تحقق ارزش انسان!

پیش به سوی تشکل مستقل و سراسری در ایران!

اتحاد کارگران ضامن رفاه کارگران!

زنده باد اول ماه مه! 

سرنگون باد جمهوری سرمایه داری جمهوری اسلامی ایران 

شورای دفاع از جنبش کارگری در ایران. گوتنبرگ ـ سوئد           ۸ اردیبهست ۱۴۰۲/ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳


Google Translate