حمله به دانش آموزان و دانشجویان دختر با گاز های سمی و بمب های شیمیائی 

مردم ایران از خود سئوال میکنند آیا برای آخوند و برای خامنه ای و اسلام مرزی وجود دارد که آنان را از دست زدن به این اعمال ضد بشری و ضد انسانی باز دارد؟

۴۴ سال فجایعی که اسلام و این رژیم خونخوار و خمینی و خامنه ای بر سر مردم آوردند از شکنجه و تجاوز و کشتار و جنگ و حلق آویز دیدند و نیز روزانه و همین حالا دارند تجربه میکنند و سئوال اینستکه جامعه جهانی کجا ایستاده است و شورای امنیت چرا اقدام نمیکند؟

آخوند هنوز بعد از غنی کردن اورانیوم تا حد ۸۴ درصد دارد جامعه جهانی را بازی میدهد و زرافه کریه المنظر وزارت خارجه نظام در جلو انبوهی خبرنگار میگوید کسی در ایران کشته  نشده! آیا شرم را  باید دوباره معنا کرد؟ و لیستهای نزدیک به  ۵۷۰ کشته ماه های اخیر را به کجا تحویل داد تا اروپائیان باور کنند که این یک رژیم خونخوار جنایتکار تروریست است؟

و دست از پولشوئی و چهره شوئی و خونشوئی این رژیم بردارند تصور من اینستکه تا موقعی این بمب شیمائی و یا اتمی در اطاق خواب اروپائیان منفجر نشود اینها هنوز منتظر دادگاه هائی میمانند که بتوانند این رژیم را در دادگاه محکوم کنند (نه دادگاه میکونوس نه دادگاه اسدی در بلژیک نه دادگاه استکهلم و ده ها دادگاه رسمی دیگر که این جانیان را محکوم و به جنایاتشان رسیدگی کرده موجود است کافی  نیست) ولی آنوقت بسیار دیر است. وگرنه آقای جوزف بورل و رفقایش دست از این باماسکه بازی های آخوند پسند برنخواهند داشت

جنگ و ویرانی و بحران به کنارش بمب است

حاصل بچه کشی مرگ فراوان بمب است

شیخ مفعول قساوت و شقاوت بمب است

حاصل دین مبینش نفس ظرف جنایت بمب است

کودکان را و زنان را همه در مجمع خون می بیند

شیخ جلاد و خونخوار بدنبال اتم یا بمب است

سازمان ملل کور و کری بهر فنا میبینم

شیخ خونخوار همه صبح و شبش با بمب است

آتش سوری ما عید و نوروز بسی شعله ور است

به جهان باز بگوئید که این شیخ ترور با بمب است

روز زن حاصل فریاد زنان بر سر شیخ

چه نشستید که اسلام نجاتش بمب است

اخگرا تیغ قوی دار که در محفل شیخ

هم مماشات و هم شیخ و نظامش بمب است

نوید اخگر

یکشنبه ۴ ماه مارس سال ۲۰۲۳ میلادی

سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate