ما اعلام کرده و میکنیم که رهرو کمونیسم و ضد نظام پادشاهی هستیم . رضا پهلوی حیله گر چی ؟ اکنون میتواند اعلام کند که ضد کمونیست است. 

ما اعلام کرده و میکنیم که رهرو کمونیسم و ضد نظام پادشاهی هستیم . رضا پهلوی حیله گر چی ؟ اکنون میتواند اعلام کند که ضد کمونیست است. 

فرح پهلوی ، مادر فولاد زره است . چرا ؟

 

چون در بیان نظراتش آشکارا کتمان میکند . شاه هیچ کار غلطی نکرد ؟ زندان ، شکنجه و کشتن مبارزین دروغ بود ؟ خودش میداند این طور نبود . کتمان حقیقت برای رسیدن به هدف . با روش خود . یعنی از مادر فولاد زره بدتر .

فرح پهلوی ضد کمونیست ، عنصری موذی و پلید تر از شاه بوده و هست . فرح مشاور و راهنمای رضا پهلویست . افشای این افشای آن است . 

سکوت در مقابل جنایات شاه و شکنجه ها و کشتن های مبارزان در دوران او ، در مورد ساواک و اعمالش، پاشنۀ آشیل سلطنت طلبان است . 

اسلام و شاه پرستی دو جریان برده پرور ، باز دارنده ، ارتجاعی و مانع در پیشروی های جنبش آزادیخواهی در مبارزات ایران بوده و هستند . 

عظمت طلبی ،قوم پرستی ،فحاشی ،بی پرنسیپی و لومپنیسم ، خصلت نمای سلطنت طلبان است . 

اسلام حاکم در ایران و سلطنت طلبان در خارج کشور دو جریان ضد انقلابی و بغایت فناتیک ،با روش و منش لومپنی ،فحاش، دریده و ارتجاعی اند. 

رضا پهلوی و سلطنت طلبان با دو سئوال مواجه اند : نظرشان در مورد شعار اصلی “نه به شاه” در جنبش و شکنجه و کشتن مبارزین بدست شاه چیست؟ 

عبدالله مهتدی ، زندانی سیاسی بودنش در دوران شاه را هم بر باد و به تاراج گذاشت .

عبدالله مهتدی که قبلا” کمونیسم بودن خود را خط کشید و به ناسیونالیسم پیوست ، اکنون با پیوستنش به صف سلطنت طلبان ناگفته بخش دیگری از زندگی سیاسی خود را که یکی از زندانی سیاسی دوران شاه بود بر باد داد و به تاراج گذاشت . 

برای بعضی ها نه زندگی مردم بلکه زندگی خودشان هم مسئله ای نیست . رسیدن به قدرت اصل است . آنهم نه قدرت اصلی ، قدرت فرعی !

یادداشت‌ها …(۳۸) 

بهروز شادیمقدم

۱۳.۲.۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate