بیاییم یکبار برای همیشه بدوراز هیجان ،تمرین سیاستمداری کنیم

بیاییم یکبار برای همیشه بدوراز هیجان ،تمرین سیاستمداری کنیم .

 اگر بواقع اعتقاد داریم که منتقدیم ،بیاییم انتقاداتی مستدل «سیاسی برگرفته از عقاید تعریف شده

 »اما بصورت خردمندانه،  برای نجات کشور ایران در حال نابودی داشته باشیم!!!

بیاییم خود را انگشتی از این دو دست بهم فشرده در طرح به اشتراک گذاشته شده در دنیای مجازی مزین به حروف زیبای«زن زندگی آزادی» بدانیم..

با مثالی برسم ایلیاتی از مناطق لر نشین ،که میگویند «چادر با یک ستون به بادی بنده» وصیت و نصیحتم را شروع میکنم « ببینید عزیزان دلسوز و دست اندرکار همبسته شدن و همبستگی در راه ائتلاف وووو ، خیمه ما و شما یا همین آلاچیق تازه بنا شده یا چادر ما یا بقول تبعیدیان پناهگاه ما ، که نامش همبستگی اپوزسیون سرنگونی طلب جمهوری اسلامی در ایران است ، اگر تنها و تنها با داشتن یک ستون در مرکز برپا شود ، قطعا با اولین گردباد نچندان سخت ، بر سرمان آوار میشود . لذا باید چند ستون محکم با نگهدارنده های محکم زیر این آشیانه خود برافرازیم« گر در خانه کس است ، یک حرف بس است

ابتدای امر راسخ باشیم و بیاییم با مدرک مشخص مشورت کنیم . حالا شما عزیزان دلسوز ایران در حال ویران شدن برای اثبات ادعای زیر ، بروید و در سوشیال مدیا سرچ کنید؛ 

« وزارت اطلاعات از سالها پیش،مشخصا اعلام کرده ، از اتحاد مخالفانش بعنوان اپوزسیون به هر شکل ممکن جلوگیری میکند»( در پایان این مطلب به یک گزارش مرتبط بصورت فاکت مشخص و درونی از وزرات بدنام اطلاعات مافیای جمهوری اسلامی اشاره میشود)

اگر حکومتی دموکراتیک باقوانین مترقی برای رعایت حقوق انسانی میخواهیم، که قطعا میخواهیم ، بیاییم خود را انگشتی از این دو دست بهم فشرده در طرح به اشتراک گذاشته شده بدانیم  که سرشار از زندگی ، زندگی ، زندگی زندگی…. که همانا قلب تپنده اولین شعار انقلاب نوین مردم ایران « زن ، زندگی،آزادی » به پیشتازی جوانان باشیم .

 آری حقوق انسانی پایمال شده توسط حاکمیت ۴۴ ساله مافیای سیاسی نظامی جمهوری اسلامی حاکم بر ایران ، که روزگاری با اراده و اعتماد بیش از ۹۹ درصد نیروهای سیاسی پیشرو  سراسری کشور  (چک سفید)  بصورت علنی و یا بصورت سکوتب به منزله تایید ، یک مردم با آگاهی مشخص برگرفته از جامعه ای که در آن تربیت شده بود و بصورت میلیونی برخواست تا علیه یک استبداد سیاسی و با عشق و اراده مشخص ( البته با توجه به در زندان و تبعید بودن رهبران سیاسی، بدون پیگیری در روند قدرت گرفتن خمینی و باند مافیایی ) ،بدنبال آزادی سیاسی بود!!ولی یک پیر مردی با لباس روحانی با پست پا زدن به تمام وعده و وعیدهایش ، با قبضه کردن تمام قدرت، کمر اعتمادش را شکست!!!

آری ؛ بشخصه بعنوان یک فعال حقوق بشر اعلام میکنم، قوانین مورد نظر جامعه من همین امروز که بخشی از شناخته شده ها در پشت پرده مشغول تدوین نوع حکومت فردای ایران هستند ، در آن قوانین حداقل معیارهایی که مد نظر باشد، باید ؛

رعایت قوانین مستتر در اعلامیه حقوق بشر حداقل خواست کنونی جامعه پیرامون من ، و طرح حکومتی که دقیقا اگر با «مسئولیت و مدیریت شما شناخته شده های اپوزوسیون» ( تاکید میکنم شناخته شده و نه انتخاب شده)میخواهیم مقدماتش را برنامه ریزی کرده و داشته باشیم ،دقیقا نوع حکومت فردای آزادی ایران باید ۱۸۰ درجه عکس نظام کنونی « یعنی ، تامین امنیت برای رعایت حقوق انسانی ، حذف کامل مغوله دین از قوانین ، کار برای همه در هر سطح ، تعطیلی کامل اقتصاد بازاری و دلالی مافیایی، جایگزینی متخصصان بصورت شایسته سالاری با مافیا گزینی و عدالت میان ملیتهای تحت ستم تاریخی ایران و آزادی سیاسی بی قید و شرط برای همه فارغ از رنگ و نژاد و مذهب وبدون تبعیض!!

جامعه ایرانی آگاه با شلاق تجربه آگاه شده است ، آنکه میگفت حرکت و جنبش انقلابی مردم کم جان و بیجان شده است ، برود شرم کند و از این شرم بمیرد . زیرا در تمام لایه لایه های جامعه جنبش در حال پوست انداختن و بالغ شدن است و هر روز بشکلی در جا جای کشور کثیرالمله ایران رنگین کمان وار از کردستان تا بلوچستان و از خوزستان تا مازندران و لرستان و تهران مرکزی وتهران گیلان وووو بمانند رعد و برق میدرخشد و تاریکی این راه رهایی را برای مردم ستمدیده روشن میکند . 

عزیزان در عصر کنونی با رشد شگفت انگیز تکنولوژی خوب دقت کنیم ؛

فاجعه وقتی است که؛با ملاکهای دیروز « تئوریِهای سال های هزار و سیصد درشگه ، بیاییم مبنایی برای اندازه گیریهای امروزیمان داشته باشیم! قطعا در جمع آوری اطلاعات و بکارگیری ابزار در راه پیشرفت طرح و برنامه مان محکوم به شکست هستیم. «طرحی نو دراندازیم»

مطمئن باشید که ،بشما کوشندگان پیشتاز در راه رهایی و عدالت حمله و انگ و هزار برچسب میزنند و باز هم مثل لری بزنم که میگویند «به قطار ایستاده کسی سنگ پرت نمیکند. »

« مثال تجربی در اهمیت سیاستمدار را از تاریخ خودمان در ایران ، که با بکار گیری راهکار های مشخص در زمان و مکان مشخص موفق و تا مرحله قبل از کوتاهی نظامی پیروز هم شد را نام میبرم» 

همگی میدانیم که یکی از سیاستمداران کشورمان ، به گواهی دوست ، منتقد و حتی دشمن که با خلاقیت شگرف برگرفته از تحصیلات آکادمیک و تجربه سالها در مجالس قانوانگذاری وووو توانست انقلابی در ایران با نتایج مشخص را به ثمر برساند دکتر محمد مصدق بود .

##مثال از متن فوق الذکر که در ابتدا قول داده بودم ##

 موردی مشخص از تلاش وزرات اطلاعات برای عدم اتحاد دشمنانش( اپوزوسیون سرنگونی طلب)»

«در معاونت های ده گانه وزارت اطلاعات واحدهایی وجود دارد که مأموریتشان ایجاد هسته‌های تحت کنترل در درون اپوزیسیون خارج ازکشور است.»

به گفته وزیران و معاونان ، وزارت اطلاعات مطالبی راکه برای ایجاد توازن میان جناح‌های نظام لازم دارد به له یا علیه سازمانهای سیاسی یا شخصیت های سرنگونی طلب یکی از شخصیت‌های بلندپایه حکومتی، یا جناح‌های آن، از طریق این هسته‌ها در خارج از کشور مطرح می‌نماید.

در فواصل مختلف این مقامات در ادامه افزوده اند: در بین این واحدهای معاونت اپوزیسیون می‌توان از واحد رهبری، رفسنجانی، خاتمی و… نام برد.

انها در تعریف وظایف این هسته‌های تبلیغاتی در خارج از کشور میگویند: «اینها افراد، گروه‌ها و رسانه‌هایی هستند که از طرف وزارت (اطلاعات) مورد پشتیبانی محتوایی، مالی و تدارکاتی قرار می‌گیرند تا علیه یکی از جناح‌ها یا شخصیت‌های حکومت اسلامی تبلیغ کنند. {افراد نفوذی} باید از طریق انتشار، سخنرانی، مصاحبه، حضور در مجالس، تلفن بر روی کانال‌های رادیویی و تلویزیونی و غیره عمل کنند. رسانه‌ها باید خط دیکته شده و توافق شده را پیش برند و در انتخاب موضوعات، اخبار، مطالب، افراد، برنامه سازان به مسیر تعیین شده توجه کنند. سازمان‌ها و گروه‌ها نیز باید در اطلاعیه‌ها و انتشارات خود، سایت‌های اینترنت، جلسات و سخنرانی خطوط دیکته شده را پیش ببرند…….

ادامه را خود میتوانید جهت اطلاعات بیشتر پیگیری کنید .

 یدی جدیدی لرستانی

فعال حقوق بشر در تبعید

yadif2000@yahoo.se

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate