“استاد رائفی پور ” ادامه “متفکران حامی خامنه ای حنایتکار ” را بیشتر بشناسیم

مقدمه:

حکومت اسلامی فقط پاسدار و شکنجه گر ندارد فقط اخوند ندارد یک گله بزرگ “متفکر”و “دانشگاهی” و شاعر و هنرپیشه و “سلبریتی” هم داشته و هم دارد.

زمانی در ابتدا ادمهائی مثل عبدلکریم سروش را داشت که الان خود را تبعید کرده اند و بیضه اسلام را در امریکا و انگلیس حفظ می کنند و گاهی نقی هم به حکومت اسلامی می زنند اما موی امام خمینیشان را به هزار ممد رضا شاه نمی دهند!

زمانی حسن عباسی “متفکر تئوری توطئه را داشتیم که زیر ریش اخوندها تبدیل شده بود به استاد دانشگاه” و از سال ۱۳۸۸ همزمان با قیام مردم بر علیه رژیم اسلامی این علی اکبر اقا رائفی پور زیر ریش اخوندها و سپاه پاسداران و وزارت اصلاعات اغاز کرد به “سخنراتی و پروپاگاندا” در محیط های دانشگاهی و هیئتها تا بقول خودش “نسل جوان و نوجوان را به اهل بیت طهارت معطر کند!

از وظایف آزادیخواهان در جبهه اندیشه و تفکر اینست که این موجودات را که بقول خودشان “شمشیر زنان جبهه اندیشه اسلام حکومتی هستند” افشا کنند و پاسخشان بدهند.

از بدبختی حکومت اسلامی یکیش اینست که شارلاتانهائی مثل علی اکبر رائفی پور شده اند “محافظان فکریش”!

در این مقاله کوتاه تلاش می کنم بخشهائی از مهملات این رائفی پور را  ارائه دهم و پاسخ دهم(*)

علی اکبر رائفی ۳۸ سال سن دارد خود را سخران دانشگاهی می نامد و بنیانگذار موسسه مصاف است که بواقع یک کنتراکتور تبلیغاتی ایدئولوژی حکومتی است که برای ولی فقیه کار می کند و مدعی است مخاطبانش جوانان هستند و سخنرانیهای رائفی در دانشگاهها و هیئتهای مذهبی متمرکز است روی توسعه خرافات شیعی و روبه روز کردن تئوریهای اخر زمانی و توطئه . تلاش دارد خرافات امام زمانی را با زبانی کوچه خیابانی با پوشش “اکادمیک” به خورد نسل جوان دهد.

از تخصصهای رائفی پور  عبارتند از “شیطان شناسی و جن شناسی” با تکیه به احادیث و روایات ” و بکارگیری کامپیوتر و مدیا برای قلاب کردن مخاطبین احمقش در نسل جوان و نوجوان که بشوند “حزب اللهی های قرن ۲۱”!

ایشان با تکیه به حمایت حکومت اسلامی کارش بجائی رسیده که مرتب به “رهبران ایران” مشاوره می دهد و حتی در موسسه اش پهبادهای کوک می سازد و مدعی است که پهبادهای ایشان بهترینست در ایران! خلاصه مثل سایر مفت خورهای حکومتی بتدریج دارد برای خودش امپراتوری درون امپراتوری اسلامی می سازد تا زمانش برسد و موی دماغ شود و مثل بیقه موارد مشابه به کباب کوبیده تبدیل شود و سیفونش را بکشند!

(۱)”موسسات تحقیقاتی استراتژیک حاشیه حکومتی”:

شاید دو دهه ای هست که سرو کله موسسات تحقیقاتی به ظاهر حاشیه حکومتی در ایران پیدا شده.این موسسات توسط عوامل اطلاعاتی حکومتی اداره و ساپورت می شوند و اکثرا کنتراکتورهای حکومت اسلامی هستند.

این موسسات  کپی برگردان موسسات مشابه در امریکا و حکومتهای غربی هستند که مدعیند به حکومت “مشاوره” می دهند. اوسکول عباسی هم همینکار را می کند.معلوم نیست چند  فروند از این موسسات در حاشیه حکومت اسلامی الان کار می کنند.

این موسسات کار “کارشناسی ” به حکومت می فروشند و از حکومت مستقیم یا غیر مستقیم سوبسید و حقوق و حمایت می گیرند.کار این موسسات اینست که زحمت وزارت اطلاعات را هم از جهت کارشناسی و هم از جهت تبلیفات ساده تر کنندو به علاوه بودجه “غیر دولتی” بسازند و بار مالی حکومت را  کم کنند.

درست مثل “خصوصی کردن بخشهائی از صنایع نظامی” سازماندهی این موسسات بخش تحقیقات سرکوب و مبارزه ایدئولوژیک را کم خرجتر و عملی تر می کند.

مشکل اما اینست که در فضای دیکتاتوری این نوع مراکز گاها از خط های قرمز حکومتی عبور می کنند و حرفهائی منتشر می کنند که نشت اطلاعاتی است یا “زیادی از دهن حرف زدن است و به سلیقه حکومت خوش نمی آید” لذا گردانندگان این موسسات درست مثل سایر گردانندگان بخشهای خصوصی کار سختی دارند که هم پول بسازند و هم مواظب باشند  از سایه حکومت جلوتر نروند !

جناب رائفی گرداننده یکی از این موسسات است.

یکی از مصیبتهای این جناب رائفی اینست که بارها در تلویزیون رژیم ظاهر شده و حرف زده و دائم هم می گوید او را “دعوت” نمی کنند و نمی تواند “همه حرفهایش را بگوید” نق می زند مثل یک بچه لوس حکومتی!

ایشان همانطور که همیشه می گوید بیرون دعواهای درون حکومتی بدنبال رهبر ولایت فقیه می دود هدف او حفظ کلیت نظامی است که بقول خودش باید برایش خون داد و یخشی از اراده “خداوند است” برای حمایت از انقلاب مهدی!

دامنه فعالیتهای موسسه جناب رائفی  انطور که خودش اعلام کرده از “تحقیق و تبلیغ فراتر رفته و به تولید پهبادهای کوچک”  رسیده و معلوم نیست بعدها تولید موشک و تانک هم به کنترات هایش اضافه شود! دقیقا همان مدلی که در عرب همه چیز را دولت به کنترات می دهد که “هزینه کم شود” و اما دلیلش شریک نگه داشتن یک بخش فربه خصوصی است در جنایات رژیم!

(۲)شمشیر زن جبهه فکری و فرهنگی نظام اسلامی ایران:

علی اکبر رائفی پور بقول خودش از سال ۱۳۸۸ سروکله اش در دانشگاههای ایران بعنوان سخنران حکومتی پیدا شد.

او مثل حسن عباسی مدعی است که به جناح های حکومتی تعلق ندارد و “خیلی بیشتر از مخالفین حکومت از حکومت گلایه دارد و فقط از بیضه حکومت اسلامی که اقا خامنه ای باشد دفاع می کند! البته طبیعی هم هست چرا که سکان اصی حکومت ایران خانه “اقاست” و هر فرصت طلبی می داند خانه اقا امن تر است!

او خود را شمشیر زن شیعیان و اقا خامنه ای می داند همان وظیفه ای را برای خود قائل است که قاسم سلیمانی در “جنگ” بر علیه کافران داشت! منتهی در صحنه سخنرانی و نبرد فکری!

ایشان ادامه “متفکرینی” مثل حسن عباسی و حسن رحمانپور است و در عین حال که مدعی است “مخاطبش اکثریت خاکستری جامعه هستند که نه سکولارند و نه خیلی حزب اللهی ” تلاش دارد نسل جوان بی خبر و گیج را طغمه مهملات خرافی خود کند.

او از حامیان دیکتاتوری ولایت فقیهی است و حکومت چین را بخاطر متد سرکوبش می ستاید و از مبلغان تئوری توطئه در مورد بیماری کورونا بوده و مدعی است که ویروس کووید ساخته امریکائیهاست.

در موضوع جنگ اوکرائین او رسما از رهبران رژیم اسلامی می خواهد تا پوتین را حمایت کنند در جنگ تا “ناتو به مرزهای ایران نرسد”

(۳)رائفی رسما نقش رژیم اسلامی در جنگ اوکرائین را تایید می کند:

در حالیکه وزارت خارجه رژیم اسلامی چندین بار ارسال پهباد را به پوتین انکار کرده اند ، جناب رائفی رسما نه تنها انتقال پهباد را به پوتین تایید می کند بلکه از ارسال “موشکهای نقطه زن” و حتی “مشاوره نظامی به پوتین صحبت می کند .

او مدعی است که ارتش اوکرائین از متدهای جنگ غیر منظم رژیم اسلامی در ایران و لیتان و فلسطین استفاده کرده و توانسته تعداد زیادی سرباز پوتین را بکشد “اما اخیرا ورق برگشته و اراذل رژیم اسلامی با مشاوره های خود ارتش پوتین را جهت داده اند که پیروز شود”

ایشان پیش بینی می کند که غرب در فاز بعدی در انتخابات روسیه متمرکز خواهد شد تا پوتین و حامیانش برکنار شوند و طبیعتا اراذل اسلامی را به کار حمایتی کارشناسی همانطور که در ایران انجام گرفت فرامی خواند!

(۴)نظر رائفی پور در مورد قیام ۱۴۰۱:

تلاشهای راتفی پور در حاشیه قیام ۱۴۰۱ دوچندان شده و بیچاره شب و روز ندارد.او در مقابل دورینها همراه کاپیوترش ظاهر می شود و با پوز “استادی” با بلفور کردن چند کلمه انگلیسی و عربی  خود را محقق حا می زند و مدعی است که سناریوی قیام ایران دقیقا توسط حکومت انگلیس رهبری شده.

او مدعی است تمامی هدف انگلیس و امریکا اینست که مسیر “جاده ابریشم” که چین را به اروپا وصل می کند کشورهای میان راه دچار بحران شوند تا چین نتواند به توسعه اقتصادیش  ادامه دهد و منجمله حکومت ایران هم زیر فشار باشد.

او عکسها و فیلمهائی ارائه می دهد که قیام  در ایران را به اعتراضات مغولستان و پاکستان و عراق پیوند دهد و نشان دهد که اینها طرح جهانی انگلیسی ها و امریکائیهاست که “جوکرهای خود ” را طبق فیلم مشهور جوکر به خیابانها بفرستند.

در ذهن علیل رائفی پور چیزی بنام قیام مردم و تلاش مردم برای آزادی وجود ندارد همه اینها “توطئه غرب است” که مردم در ایران و دنیا ابله هائی هستند که فریب انگلیسها و مدیایشان را خورده اند.

مهملات رائفی چیزی بیش از نمونه هایش در اخر حکومت پهلوی و سایر دیکتاتوریهای رو به سرنکون دنیا نیست.همه این نظامها تا اخرین لحظات مدعی بودند “دشمنشان خارجی است” و میلیونها مردم معترض  فقط ابزارهای خارجیها و امپریالیستها هستند!

رائفی پور با توهین به شعور مردم در ایران و دنیا سخنرانیهای خود را در میان عقب مانده ترین افشار جامعه و توسط مدیای حکومت اسلامی منتشر می کند و همان می کند که اربابش به او دستور داده.بی تردید جایگاه او در دادگاه بین المللی در کنار جانیان و شکنجه گران حکومت اسلامی خواهد بود.

(۵)قیام سرنگون طلبانه مردم در ایران و امثال رائفی پور:

امثال رائفی پور و عباسی و موسساتشان ساخته شدند تا به اطلاعات رژیم  کمک کنند هم در تحقیق و هم در تبلیغات. اینها کنترات می گیرند از حکومت اسلامی تا عقب مانده ترین مهملات را در بسته “علمیت شیعی” و اسلامی و با پوشش “استاد دانشگاه بودن” و “مستقل بودن” بسازند و به ساده لوح ترین اقشار جامعه بفروشند.

اینها کارشان بسیار سخت است.هم باید مواظب خط قرمز حکومتی باشند تا به زندان نیفتند و مورد شکایت جناح های حکومت قرار نگیرند و هم تنفر مردم از شنیدن مهملات اینها اینها را بیشتر منزوی نکند.

همانطور که تئوریزه کردن حکومت هیتلر یا حکومت اسرائیل و سایر حکومتهای دیکتاتوری در طول تاریخ بسیار سخت بوده تئوریزه کردن وجود حکومت اسلامی انهم در قرن ۲۱ و چنین راندمان کثیف و خونینی بسیار سخت است. سخننرانیهای رائفی پور را که خوب گوش دهید به تقلاهای این ادم  بیشتر واقف می شوید.

او هر چند بار تکرار می کند که “هیچکس مثل او از حکومت انتقاد نمی کند” و “اما” این حکومت امام زمان است و باید به ولایت چسبید! توی این ماجرا پول خوابیده و بقالی است که باز نگه داشتنش از همه طرف مشکل است و اعصاب خورد کن!

من نمی دانم این کنترات چی های بد شانس و بد سلیقه تا کی می توانند کنار حکومت بمانند و تبلیفات کنند و نون بسازند.این حکومت کاملا مستاصل و نخ نماست و بدون سرکوب یک روز دوام ندارد.این حکومت بنا به نظر سنجی ها نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ در صد جامعه را که همان نان خورهایش باشند نمایندگی می کند.این حکومت متعلق به جهان امروز نیست و سفسطه سازی در مورد خطر غرب و دشمن سازی معمول و چندش آور کسی را فریب نمی دهد.

جامعه ایران مثل همه جوامع بشری دارد بیدار می شود حقوق خود را می خواهد .ولی نمی خواهد می خواهد خودش به خودش حکومت کند .دروغی بنام حکومت خدا دیگر  کارساز نیست.نه ادمها و نه جن های اقا اکبر رائفی نمی توانند نجاتش دهند.

نه شیطان و حکومتهای غرب لکه اکثریت مطلق زحمتکشان هستند که در مقابل این حکومت ایستاده اند.جامعه انسانگرا و عادلانه و برابری طلب حق مردم در ایرانست.قیام ۱۴۰۱ قیام “بچه های دهه ۸۰ و ۹۰” نیست که پشت کامپیوتر و تلفنها فانتزی بازی می کنند خیر! 

به خلاف ادعای امثال رائفی پور کلیت یک جامعه تصمیم گرفته حکومت اسلامی را به زباله دان بفرستند همانجا که پهلوی را فرستاد.

از دید من امثال رائفی پور بدجائی ایستاده اند و زیر بار سنگین مبارزات مردم خورد خواهند شد. و وظیفه ازادیخواهان است که “جبهه سازی” امثال رائفی پور و عباسیان را روی سرشان خراب کنیم!

زنده باد مبارزه برای آزادی برابری و حکومت کارگری!

برخی منابع از سخنرانیهای رائفی پور(*)

سخنرانی رائفی پور – نفوذ

www.youtube.com/watch?v=T9-jOTEXDfO

سخنان رائفی پور درباره وضعیت ایران و پیش بینی آینده جهان 

www.youtube.com/watch?v=cMZQe0K2EIg

دلیل حمله پهپادها به یکی از مراکز وزارت دفاع(رائفی پور)

http://www.youtube.com?watch?v=Rd3DDWN4VMO

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate