مریم رجوی سر خم در مقابل آخوند و اسلام غدغن! 

چندی پیش  ویدئوئی از طرف مجاهدین به نمایش در آمد که در آن مریم جوی در مقابل یک مسجد ساخته شده توسط خودشان در کشورآلبانی( از پول کی و با اجازه کی بماند) برای اعضای این گروه  در مورد امام حسین سخنرانی میکرد و میگفت که در مقابل خامنه ای این  حسین است که موضوعیت دارد(نقل به مضمون).

برای  یک بررسی تاریخی اجتماعی سیاسی ایدئولوژیک اشاره به نکات ذیل قابل توجه است.

الف: به لحاظ تاریخی

  ابنکه مجاهدین تا چه حد چه در راس و چه در بدنه به تاریخ ایران اشراف دارند که اگر داشتندآیا چنین میگفتند؟آنهم در چنین عصری که رژیم خامنه ای در ۱۲۰ روز گدشته ۷۵۰ تن از جوانان ایران را به چوبه های دار آویزان کرده کشته تجاوز کرده فکر میکنید از دید مجاهدین در مقایسه با امام حسینشان مخفی مانده است آیا امام حسین مجاهدین در حمله به ایران از این کشتار ها و تجاوزات نکرد؟ بروید و تاریخ را ورق بزنید تا ببینید که خامنه ای عکس برگردان کارهای حسین شما را  کپی میکند.

 آیا دلیرانی همچون مجید رضا رهنود که در پای تیرک اعدام به جلادانش میگوید سر مزار من عزاداری نکنید قرآن نخوانید موسیقی پخش کنید  شادی کنید  از دید مجاهدین مخفی مانده است؟یا شاید او را هم جزو اعضای  خود میدانند.( خامنه ای هم به تازگی معتقد شد که آنهائی که حجاب ضعیف دارند از بچه های خودش هستند که  برایش اشک میریزند.) این دلاوری  ایدئولوژیکی تاریخی مجید رضا رهنورد  در مقایسه  با حسین مرد عربی که با برادرش حسن به ایران لشکر کشی و کشتار کرده قابل مقایسه است ؟آیا ایرانی باید به شهامت ها مردانگی ها و افکار آزاد مجید رهنورد ها اقتدا کند یا به حسین که حتی از  تجاوز به دختر شاه  ایران البته با توجه به اینکه دختران زیادی در خیمه گاهش بودند قابل مقایسه است ؟در عصری که شعار محوری آن زن زندگی آزادیست؟مریم رجوی! سرخم در مقابل اسلام و آخوند  غذغن!

 ب  :به  لحاظ اجتماعی و سیاسی مردم ایران در یک تضادآنتاگونیستی با رژیم اسلامی و علی خامنه ای قرار دارند لچک از سر برمیدارند آنرا در آتش میسوزانند با پس گردنی های عمیقا ایدئولوژیک عمامه از سر آخوند را به خاک میمالند شعار حکومت اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم را فریاد میکشند ولی  مریم رجوی در یک تز علمی! میگوید آنتی تز علی خامنه ای و حکومت اسلامی حسین است مریم سکولاریزم و مبارزات زنان آزاده ایران را نفی اسلام و آخوند نمیداند بلکه آنتی تز جکومت اسلامی را امام حسینی میداند که در کشتار و شقاوت  بر علیه زنان و ایرانیان صفحات تاریخ را پر  از این جنایات و خباثت ها نموده است و مریم رجوی میخواهد وانمود کند که به سکولاریسم اعتقاد دارد و حامی زنان ایرانی است.عملکرد سیاسی مجاهدین و مریم تا زمانی که وصل به حسین و اسلام و آخوند باشد هیچ سنخیتی با سکولاریزم و آزادی زن ندارد.

 باید از مریم رجوی و مجاهدین پرسید اینهمه تحقیر زنان و مردان مبارز و دلیر ایران در مقابل یک عرب متجاوز اسلامی بنام حسین چراست؟

 آیا این است عشق شما به ایران و آنانی که در مقابل اینهمه هجویات بافته شده توسط مریم حاضر حاضر میگویند و  باعث سرافکندگی مبارزان و مبارزات مردم ایران میشوند؟

تمام جهان میدانند که حسین برای مبارزه نرفته بود که از او بتوانید اسطوره بسازید ولی دختران ایران در قبل از رفت به میدان جنگ اسلام و خامنه ای از خود ویدئو میگیرند و اعلام میکنند که اگر برنگشتیم بدانید که نه قصد خودکشی داشته ایم نه از امراض زمینه ای رنج میبردیم نه قصد پرتاب کردن خودمان را از ساختمانهای مرتفع داریم آری دختران و پارتیزانهای ایرانی اینطور به صحنه نبرد میشتابند نه مانند حسین که با نزدیکانش فرار میکند و نه مانند حسن که با قاتلین فامیلش پیمان دوستی و همکاری میبندد. پارتیزان ایرانی با سری افراشته به مریم رجوی میگوید سر خم در مقابل اسلام و آخوند غذغن!

س : به لحاظ سیاسی هیچگاه تاریخ ایران به این وضوح نافی تقکرات اسلامی غیر ایرانی نبوده است رژیم اسلامی در بن بست بین المللی اقتصادی سیاسی و اجتماعی بسر میبرد و تا سرنگونی فاصله چندانی ندارد و کشتار و اعدام هم هیچ دردی از رژیم را دوا نخواهد کرد گرسنگان سرکوب شدگان کارگران و زنان ایران این جرثومه اسلامی را بگور خواهند سپرد. بکلامی دیگر و قبل از سرنگونی آخوند و ملای اسلامی باید متذکر شوم که اسلام در قلب و ذهن و تاریخ مردم ایران سقوط کرده و سرنگون شده است هر نوع فضاسازی و دادن پوئن مجدد به این تفکر عقب مانده ضد زن خرافی امام زمانی منحط غیر ایرانی ارتجاع و عقب ماندگیست. هر فرد و گروهی که خود را به آن منتسب کند به یک گروه اولترا فاشیست تبدیل میشود که باید فقط به آخوند و تیغ جلادان آن اقتدا کند و بس.

نویداخگر

۱۰ ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate