سوالات سیاسی تحقیقی

سوالات سیاسی تحقیقی

آیا تمایل دارید به سوالات زیر پاسخ دهید؟

گرامی …

جامعه سرمایه داری در سطوح مختلف ملی و بین المللی مدتهاست که با بحرانهای عمیق اقتصادی و سیاسی و اجتماعی روبروست. جامعه ی سرمایه داری علیرغم بحرانهای عمیق، اما کماکان به حیات خود ادامه میدهد. سوسیالیسم یکی از آلترناتیوهای جامعه سرمایه داری است. با توجه به سوالهای زیادی که در این رابطه میتواند مطرح باشد، من تمایل دارم در رابطه با پاسخ گرفتن چند سوال به شما مراجعه کنم. زیرا دانستن نظرات مردم، کارگران و فعالین سیاسی در رابطه با تعریف جامعه ی آلترناتیو برای سرمایه داری یعنی جامعه ای سوسیالیسنی و چگونگی و راهبرد به جامعه ای سوسیالیستی، مهم بوده و لازم است تا در جهت اتخاذ سیاست وعملکرد مبارزاتی بسوی سوسیالیسم لحاظ گردند. سوال اینست که مردم و فعالین چگونه می اندیشند. در این اوضاع سیاسی موجود من این سوالات را خدمت شما ارسال میدارم.  نظر شما مهم است.

آیا شما تمایل دارید که به شش سوال زیر پاسخ دهید؟ پاسخ به این سوالات داوطلبانه است. اسامی  پاسخ دهندگان مورد اشاره و استناد قرار نمیگیرند زیرا هدف اصلی بررسی محتوا و مضمون نظرات در باره آلترناتیو جامعه سرمایه داری است.

خواهشمندم به این نکته توجه کنید که برای پاسخ دادن به سوالات، پاسخها کوتاه  باشند و پاسخ هر سوالی از حداکثر یک صفحه  فراتر نروند.  به امید اینکه تعداد هر چه بیشتری از مردم، کارگران و فعالین سیاسی در این سوالات تحقیقی شرکت نمایند.

پاسخهایتان را با آدرس ای میل زیر پست کنید.

با سپاس

بهروز ناصری

۱۶.ژانویه ۲۰۲۱

ای مایل:  bnaseri@hotmail.com

نام:  …………………………….

شغل: …………………………….

  1. بنظر شما، جامعه سوسیالیستی چگونه جامعه ای است؟
  2. بنظر شما، خصلتهای اصلی یک جامعه سوسیالیستی چیست؟
  3. بنظر شما، جامعه سوسیالیستی چگونه متحقق می شود؟
  4. بنظر شما، سازندگان جامعه سوسیالیستی کدام طبقات و گروههای اجتماعی هستند؟
  5. بنظر شما، از نظر اداری اقتصادی-سیاسی و اجتماعی، جامعه سوسیالیستی چگونه اداره می شود؟
  6. بنظر شما، موانع تحقق سوسیالیسم کدام ها هستند؟

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate