جمهوری اسلامی را از جهان بیرون می‌اندازیم!

جمهوری اسلامی را از جهان بیرون می‌اندازیم!

روز ۱۴ دسامبر (۲۶ آذر) جمهوری اسلامی از “کمیسیون زنان” سازمان ملل اخراج شد. مردم سراسر ایران با علاقه و اشتیاق جلسه سازمان ملل را که از تلویزیونهای مختلف از جمله تلویزیون کانال جدید پخش میشد را دنبال کردند. وقتی نتیجه رای گیری اعلام شد غریو شادی ایران را فرا گرفت و برای مثال در سقز، زادگاه انقلاب زن زندگی آزادی، مردم به خیابان‌ها ریختند و اخراج جمهوری اسلامی از کمیسیون سازمان ملل را جشن گرفتند!

همین یک تصویر به تنهایی جوهر اوضاع سیاسی و بدعت و قدرت انقلاب ایران را بیان میکند. آوازه انقلاب زنانه در ایران اکنون سراسر جهان را با قدرت فرا گرفته است و پژواک آن از سازمان ملل شنیده میشود. انقلاب زن زندگی آزادی نه فقط جمهوری اسلامی را به فلاکت و هلاکت انداخته و جامعه ایران را شخم زده است که جهان را دارد تغییر میدهد!

بگذار ما از قول مردم سقز و تهران و زاهدان صدها شهر دیگر به سران جنایتکار جمهوری اسلامی چوبه دار به دست بگوییم که این تازه آغازی است بر رسوا کردن بیشتر شما جانیان در پیشگاه جهان. این تازه گام اولی است برای اخراج شما از تک تک نهادها و مراجع بین المللی. شروعی است برای منزوی کردن هرچه بیشتر رژیم آپارتاید جنسیتی جمهوری اسلامی و راندن آن به موقعیت رژیم آپارتاید نژادی آفریقای جنوبی. این سرآغازی است برای به محاکمه کشیدن تک تک جانیان حاکم بر ایران به جرم جنایت علیه بشریت.

حزب کمونیست کارگری اخراج جمهوری اسلامی از کمیسیون زنان سازمان ملل را یک گام موثر در جهت بایکوت جهانی و همه جانبه جمهوری اسلامی میداند. حزب از سالها پیش با تمام قوا در جهت بیرون انداختن جمهوری اسلامی از مراجع بین‌المللی از جمله همین کمیسیون زنان و همینطور سازمان جهانی کار تلاش کرده است. این موفقیت زمینه را برای گام‌های بیشتر یعنی بیرون انداختن جمهوری اسلامی از سایر نهادهای جهانی و انزوای کامل آن فراهم‌تر کرد. ما اطمینان داریم که انقلاب زن زندگی آزادی جمهوری اسلامی را از ایران و جهان به گورستان تاریخ خواهد انداخت و بشریت را از شر یکی از جنایتکارترین و ضد بشری‌ترین جریانات ارتجاعی چند دهه اخیر یعنی اسلام سیاسی رها خواهد کرد.

زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی

سرنگون باد جمهوری اسلامی

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate