صف متحد و رادیکال علیە جمهوری اسلامی در گوتنبرگ – سوئد

صف متحد و رادیکال علیە جمهوری اسلامی در گوتنبرگ – سوئد.

“کانون همبستگی با مبارزات انقلابی ایران (گوتنبرگ – سوئد) روز یکشنبە ۲۷ نوامبر بعد از دومین مجمع عمومی گروە فراخوان دهندە رسما اعلام موجودیت کرد. 

این کانون یک تشکل فراگروهی و فراحزبی آزادی خواهان مبارز و فعالین و نیروهای چپ انقلابی در شهر گوتنبرگ – سوئد، برای همبستگی با مبارزات انقلابی مردم در ایران است. کانون تلاش خواهد کرد تا کلیە نیروهای انقلابی و آزادیخواە را در راستای بازتاب و پشتیانی از خیزش انقلابی و رادیکال اخیر در ایران گرد هم آورد. 

ما می خواهیم در صفی واحد و انقلابی با فریاد “زن، زندگی، آزادی، ادارە شورایی”، صدای رسای زنان، کارگران، جوانان، خانواده های زندانیان سیاسی و جانباختگان ایران باشیم. ما با تمام توان برای آزادی بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی تلاش خواهیم کرد. 

پلاتفرم کانون همبستگی شامل چهار بند زیر است: 

١ – ما خواهان سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی ایران توسط مردم مبارز هستیم ! 

۲ – ما از مبارزات انقلابی کارگران، زنان، معلمان، دانشجویان، دانش آموزان، دگرباشان و دیگر اقشار جامعە علیە ظلم و استثمار و بی عدالتی و برای آزادی، برابری و رفع هر گونە ستم و تبعیض، از جملە رفع ستم ملی، دفاع می کنیم 

۳ – ما علیە هر نوع آلترناتیوسازی از بالا، برگشت بە عقب و بند و بستهای نیروهای راست جامعە با حکومت و یا لایەهایی از آن هستیم و هر گونە تلاش و همسویی با سیاستهای دولتهای امپریالیستی و ارتجاعی منطقە را محکوم میکنیم. 

۴- نیروهایی که در گذشته و حال با جمهوری اسلامی همکاری داشته و دارند، در صفوف ما جایی نخواهند داشت . 

کانون همبستگی، از تمام مردم آزادە، کلیە نیروهای چپ و انقلابی و فعالین سوسیالیست دعوت میکند کە در همبستگی با مبارزات انقلابی جاری در ایران، با اعتراضات مستمر، صدای انقلاب را بە جهانیان برسانیم. 

در اعتراضات و آکسیونهای کانون، هیچگونە پرچم ملی و قومی حمل نخواهد شد. هواداران احزاب و گروهای سیاسی کە بە تظاهرات می پیوندند مجازند کە با آرم و پلاکاردهای سازمانی خود در این اعتراضات شرکت کنند. زبان اصلی سخنرانیها، شعارها و پلاکاردهای کانون، سوئدی خواهد بود. 

کانون همبستگی با مبارزات انقلابی ایران (گوتنبرگ – سوئد) 

اعضای هیات هماهنگی: آوات صادقی، آزاد لرکی، رضا بهپوری، سلیمان قاسمیانی، کاروان درسید، کیارش سهرابی، گلباغ سلیمی، لیلا قاسمیانی، مهرزاد دشتبانی، مهوش رشیدی، نسیم محمدی.

kanonhambastegi.gbg@gmail.com 

kanonhambastegi اینستاگرام 

کمکهای مالی را بە این شمارە swishسویش کنید: Golbakh Salimi 073-656 31 23

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate