انقلاب زنانه ایران از روی مجاهدین و رژیم و نیز از روی کلیه گروههای سیاسی عبور کرده است.

آیا آنهائیکه به انقلاب بعنوان یکی ار اصول دیالکتیک باور دارند سر بر درگاه پروسه تکاملی آن هم میسایند و به آن هم اعتقاد دارند؟
تفکر اسلامی با نگاهی جزمی به آیات از پیش تائید شده متافیزیکی قرآنی مذهبی انقلاب اسلامی راخواست خدا میداند که در دامان آخوند گذاشته شده و هیچ تکاملی و کم و زیادی در طی پروسه تاریخ بر آن مترتب نیست. پس هر گونه تعارض با آن و نقد آن به دستگیری شکنجه و حذف فیزیکی و اعدام انجامیده و محاربه با خدا خوانده میشود.
طوفانی که انقلاب زنانه ایران بر پا کرد در کوتاه مدت از ورای بینش های مردسالارانه قرون و اعصار عبور کرد تمام ساختارهای فکری ایدئولوژیک و سیاسی فرهنگی آنان را در هم ریخت و بنائی نو را دست بکار شد که در تاریخ جهان بی سابقه است و از حمایت قشرهای مختلف جهانی برخوردار است این بنای تاریخی و معظم میرود تا کل خاورمیانه و نیز دنیا را در برگیرد بر خلاف ایدئولوژی های سکتیستی رایج که یک گروه انگشت شمار را در بر میگیرد از انواعی که در ایران و منطقه اعم از شیعه و سنی و حنفی و حنبلی و غیرو وجود دارد.بعنوان مثال تظاهرات های زنان در روسیه و نیز در چین دو نمونه شاخص آن است.
در تعریف علوم جدید بعنوان مثال پدیده جدید را بعنوان خورشید درخشنده در نظر میگیرند که جهان در زیر بال و پر آن نیرو قدرت و توان انقلابی و تکاملی میابد در بینش رژیم اسلامیکه نه به انقلاب معتقد است و نه به تکامل موضوع برعکس است همینطور در بینش مجاهدین. چند روز قبل در یک برنامه تلویزیونی آقائی برای مجاهدین سخن سرائی میگرد که همه را در حیرت فرو برده بود ایشان داشت در مورد سکولاریسم سخن میگفت و مطرح میکرد که محمد حنیف نژاد به این خاطر که گفته تضاد بین استثمار شونده و استثمارگر است یا مسعود رجوی گفته جدائی دین از دولت پس اینها سکولار هستند و زور میزد با تمامی توان بگوید که انقلاب امروز زنان ایران بنام خورشید تابان عصر از وجود دیروز و امروز مجاهدین است که نور افشانی میکند.
اینقدر سحطی نگری و وارونه گوئی انسان را یاد ملیچک های درباز شاهان قاجار میاندازد.
آقایان و خانمهای مجاهد زمان از روی شما عبور کرده بیدار شوید دیگر نه اسلامی بدرد مردم ایران میخورد نه آخوندی نه مسجدی نه تکیه و حسینه ای نه امام زاده و نه قرآنی تازه از همه اینها که بگذرید همچنان که جنگ جهانی دوم که مدفن فاشیزم هیتلری شد این انقلاب زنانه هم دیگر اجازه نخواهد داد به گروهی دیگر که بیایند و فاشیزم اسلامی را بار دیگر بر سر و گردن مردم ایران استوار کنند و با عنوان آزادی دین و مذهب کشتار ها و سرکوب های اسلامی سالیان گذشته را از نو زنده گردانند البته با قرائتی دیگری.
جلوگیری از فاشیزم اسلامی و دربردن قرآن متحجر و آخوند را از زیر ضرب نیروهای آزادیخواه و دمکرات اجبار کردن حجاب اجباری را بار دیگر بر سر زنان ایران و تمسخر کردن انواع تبعیض ها و جداسازی های زنان و مردان ایران را ضدیت دینی نام گذاری میکنند در حالی که جهان یکپارچه و یکصدا محکوم کردن فاشیزم هیتلری همصدا شد و دست فاشیست ها را از تمامی مراجع داخلی و بین المللی قطع کرد. گروهای اسلامی بیدار شوید انقلاب زنانه ایران از روی شما عبور کرده است.
نوید اخگر تاریخ ۷ ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate