این رژیم اسلامی فاشیستی باید برود!

۴۳سال است این رژیم جانی ، قاتل و خونخوار به عناوین مختلف آزار ، شکنجه زندان و اعدام کرده است. و این جزئی از کل جنایاتیست که بر سر این مردم و مملکت آورده و سرمایه های مادی و منابع طبیعی وانسانی را به انواع حیله به نابودی کشانده وبه روز سیاهی که الان شاهدش هستیم نشانده و یک مملکت ورشکسته و بدهکار و بدون آینده و اعتبار برایمان باقی گذاشتند.
 این در حالی است که میلیاردها دلار  را آشکارا دزیده ،“اختلاس” و یا در راه نیروهای تروریستی و آدمکش و دستگاه دروغ تبلیغاتی و مساجد  وغیره هزینه کرده اند.
ج.ا.ا با “حذف”گشت ارشاد دچار توهم شده و به عوامفریبی روی آورده است.گویا فقط مشکل گشت ارشاد….بوده در حالیکه مردم خواهان بر کناری کل این رژیم سفاک هستند امسال  را باید بتوانیم متحدانه به سال آخر  عمر جمهوری اسلامی و سال سرنگونی این نظام منفور و تمام بلا هایی که طی چندین دهه گریبان مردم را گرفته هستند، تبدیل کنیم!
 از گرانی و بیکاری و مشکلات عدیده ای که همه مردم با پوست وگوشت خود آنرا لمس کرده اند و دیگر تاب و تحمل آنها نداشته و ندارند، راهی جز سر نگونی برای رهایی از دست این دژخیمان  باقی نیست.
اکثریت ایرانیان آزادیخواه داخل و خارج کشور در سراسر دنیا با تمام قوا و عشق به آزادی و رهایی جامعه و برای تحقق یک جامعه آزاد برابر و حکومت شورای  به میدان آمده اند تا به عمر این حکومت قرون وسطی ضد زن و ضد کارگر و آزادی  پایان بدهند!
  به میدان آمده ایم برای بر پایی نظامی که تضمین کننده تمام حقوق انسانی و جامعه ای برابر که لایق آن هستند بشویم.
به امید برپایی و بر  قراری نظام شورایی و ایجاد حکومت سوسیالیستی در پس سرنگونی جمهوری اسلامی آدمکش.
 مرگ بر جمهوری اسلام !
زنده باد سوسیالیسم !
۱۵ آذر ۱۴۰۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate