رهبران بلوچستان میباید خود را با خواست های کلی مردم ایران هماهنگ سازند‎‎

خواست مردم ایران سرنگونی است هر نوع شقه و شکاف در امر سرنگونی بر ضد رویا های آزادیخواهی مردم ایران از بلوچستان تا کردستان و کلیه نقاط ایران تبدیل خواهد شد. مردم ایران در طی ۴۳ سال آگاه به این شده اند که دادن فرمان بدست رژیم تا دندان مسلح کشتارگر که تجربیات زیادی در تقلب و صندوق رای عوض کردن و دادن آراء تقلبی را دارد کار عبث و ضد تاریخی و بر علیه مردم ایران خواهد بود.

شعار سرنگونی بر علیه رژیم کودک کش واضح ترین استراتژی برای رسیدن به آزادی است. امروز بنیاد های انقلاب زنانه و پیشرو ایران نه با چند شعار فرمی و سطحی تعریف میشود که این انقلاب ریشه در تعویض بنیاد های ارتجاعی مذهبی اسلامی اعصار و قرون دارد به آتش کشیدن لچک آتش زدن مدارس فیضیه پرتاب عمامه و شعار آخوند باید کشته شه میرود که ساختار های فکری تاریخی کل ایران و نیر منطقه را دگرگون گرداند نیروهای ایرانی از کردستان تا بلوچستان میباید در همراهی با این انقلاب تاریخی کوشا باشند.

خامنه ای در یکی از آخرین اظهار نظر هایش به این خاطر که ترس ریخته شده بجان نیروهایش را که از ترس سرنگونی روزانه ریزش میکنند میگفت ما در سالهای اول انقلاب وضع خوبی نداشتیم ولی سرنگون هم نشدیم و امروز هم سرنگون نخواهیم شد( نقل به مضمون)

اینکه ذهن یک فرد ۸۴ ساله مانند وی مانند دوران جوانیش فعال نیست شکی در آن نیست ولی آیا دور و بر خامنه ای هم کسانی نیستند که به او بگویند شروع حکومت امام جانیان و کشتار گران خمینی جلاد توام بود با جو زدگی مردم تازه به انقلاب کذائی اسلامی رسیده و حمایت از خمینی . آیا جو دیروز جامعه با امروز هیچگونه مطابقتی دارد؟

تمامی پارامتر های داخلی و بین المللی گواه سرنگونی است با اقتصادی ورشکسته و یک دیپلماسی فشل که با همه کشور های جهان یا سر جنگ دارد و یا در بی نهایت دشمنی بسر میبرد . ریزش نیروهای نظامی این رژیم را خود دولتیان ۳۰ در صد اعلام میکنند در حالی که آگاهان بین المللی این ریزش و فرار را تا ۵۰ در صد ارزیابی مینمایند یعنی با کلامی ذیگر با یک رژیم در حال سقوط نمیشود رفرندام انجام داد. خامنه ای خیلی سعی میکند که با اتکا به پهباد ها و موشکاهایش و تبلیغ روی آنها زمین در حال ریزش زیر پایش را سفت نشان دهد در صورتی که شوروی سابق سقوط کرد هر چند که چندین ده برابر بیشتر از این رژیم تجهیزات جنگی و حتی اتمی داشت.

شهامت گر شود روشن دلیر خانه میرزمد

چراغ جان شود روشن نهاد خانه میرزمد

اگر دشمن شود غالب فضای خانه میرزمد

بعشق آگه شود گر جان خدای صحنه میرزمد

هر آنکو با غم و محنت زمانش غرق اندوه است

غریق شادیش کردی چنان باروت دست افشانه میرزمد

بعشق آکنده اش کردی تمام کشور افسانه میرزمد

برو بیرون ز قرآن و ز دین نکبت اسلام

تن آزاد مردان و زنان مستانه میرزمد

بگو با مهر اخگر ها چها کردی در این چهل سال

که تنها دست خالی با آخوند خانه میرزمد

نوید اخگر

۲۵ ماه نوامبر سال ۲۰۲۲

سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate