انقلاب روند خودش را طی خواهد کرد

تاریخ انقلابات در سرتاسر دنیا نشان داده است که شرایط دوره های انقلاب از نارضایتی علیه نابرابری و ظلم شروع میشود.
شروع جنگ مسلحانه هنوز زود است  اما در نهایت لازم و ضروریست. رهبران عملی فعلی با جنگ مسلحانه به حاشیه می روند.
(مبارزات برحق مردم کردستان و مبارزه مسلحانه گواه ادعاست ) روند مبارزات جاری در ایران اگرچه کند و افت و خیز دارد اما کار رژیم را قطعا یکسر خواهد کرد .
باز تجارب نشان داده است که هرچه دوره های انقلاب طولانی تر باشد چشم و گوش مردم بیشتر باز خواهد گشت.
همه ما که بیش از چهل سال علیه این رژیم هار مبارزه کرده ایم حق داریم عجله داشته باشیم اما اکثریت مردم ایران ( بغیير از بخشی از زنان آگاه که علیه حجاب و نابرابری در مقابل رژیم ایستادند و مبارزات مستمر پراکنده کارگری متاسفانه بخاطر عدم پشتیبانی مبارزاتشان نتیجه ای نگرفتند ) سایر مردم مانند کردستان از روز اول در مقابل حاکمیت قرار نگرفتند.
به همین دلیل است مردم وقت می خواهند که خودشان  اوضاع را بهتر بشناسند .
قیام ۵۷ را نسل ما بیاد دارند چه قدر با عجله پیش رفت و نگذاشتند مردم و احزاب دقت کافی را برای جایگزینی بکار ببرند .
امروز را از نگاه راست جامعه دقت کنید سلطنت طلبان و مجاهد چه عجله ای دارند که رژیم هر چه زودتر سرنگون شود ،چرا چونکه نمی خواهند مردم خودشان تصمیم بگیرند اوضاع به کجا ختم شود .
حتما همه شما هم شنیده اید که طرفدارن سلطنت می گویند ( درسته که مردم تصمیم بگیرند اما فعلا کسی باشه برای جایگزین بعدا مردم تصمیم بگیرند )
مجاهد هم آماده به خدمت در اختیار دولت آمریکا و کل غرب می گوید فقط قدرت نظامی همه معادلات را حل و فصل خواهد کرد .
بنابر این به نفع انقلاب به نفع مبارزه برای برابری و رهایی از دست ظلم و ستم است که مبازرات روند واقعی خودش را طی کند ، سازمان و هدایت مبارزات از درون جامعه توسط رهبران عملی کارگران و زحمتکشان معلمان ،دانشجویان ،پزشک و پرستار و بهیار شکل بگیرد این خیلی مهم است که اوضاع را دشمنان در دست نگیرند . توفیق پیرخضری
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate