کردستان بلوچستان نفس در سینه ایران‎‎

بلوچستان و کردستان نفس در سینه ایران
سالها زیر سلطه اسلام و آخوند تمام هستی کردستان و بلوچستان را به تاراج بردند و در قلب کولبر و سوخت بر سرب گداخته کاشتند. سالها محروم ترین مردم ایران در کردستان و بلوچستان با حداقل های ناممکن برای زیست سرکردند و استثمار طبقاتی در تمام سطوح بر مردم کُرد و بلوچ نحمیل شد.
امروز مردم سراسر ایران بپا خاستند و در حمایت از کردستان و بلوچستان شعار میدهند . برای آزادی مردم ایران و کردستان و بلوچستان باید تمام نماد های اسلامی و دولتی را در جواب به دوشکا مسلسل و حملات ضد بشری رژیم به آتش کشید. جامعه جهانی به کمک مردم کردستان و بلو چستان نخواهد آمد تمام سلاح ها برای حمایت از شهر های کردستان امروز باید بر روی رژیم و مزدورانش آتش باز کنند.
یک صحبت بسیار مهم با اپوزیسیون مخصوصا با نگاهی آموزشی از روی مبارزات آفریقای جنوبی و دیگر جنبش آزادیبخش اینستکه نیروهائی که از رژیم کنده میشوند را سریعا بعنوان رهبران فکری جامعه نپذیرید زیرا کل جنبش را سریعا بزیر افکار پوسیده گذشته رژیم اسلامی آخوند فرو خواهید برد.
رهبران فکری جامعه را از میان مبارزان جوان و زنانی که با رژیم و عواملش همکاری نداشته اند برگزینید مواظب شارلاتان ها و خود فروختگانی که هر شب را در بستری بسر برده و امروز میخواهند خود را بعنوان قدیس و رهبران فکری جامعه جلوه دهند از خود برانید
نوید اخگر
۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۲ سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate