دستگیری، زندان و شلاق فعالین اجتماعی را شدیدا محکوم میکنیم!

دستگیری، زندان و شلاق فعالین اجتماعی را شدیدا محکوم میکنیم!

فعالین اجتماعی باید بدون قید و شرط آزاد شوند!

 

جمهوری اسلامی در چند روزگذشته  در شهرهای آذربایجان ، تعدادی از  فعالین اجتماعی را دستگیر  و محاکمه کرده است. طی اخبار مندرج در رسانه ها ، یاسمن ظفری، حکیمه احمدی، رحیم ساسانی، سعدالله ساسانی و مهدی پورعلی خرمالو توسط شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری دو تبریز مجموعا به ۵ سال حبس و ۳۰۰ ضربه شلاق محکوم شده اند. و همچنین میثم جولانی و علی خیرجو، توسط شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری دو اردبیل مجموعا به ۸ ماه حبس تعزیری و ۴۰ ضربه شلاق محکوم شده اند.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران ، ضمن محکوم کردن دستگیری و محاکمه و زندان و شلاق این  فعالین اجتماعی ، خواهان آزادی بی قید و شرط همه آنهاست.

رژیم جمهوری اسلامی از ابتدای روی کار آمدن اش کاری جز سرکوب و زندان و تحمیل فقر و فلاکت و بیکاری و آلوده کردن مردم به کرونا و تحمیل هوای آلوده برای میلیونها مردم، انجام نداده است . مردم در برابر چنین شرایطی همیشه اعتراض و مبارزه کرده اند و رژیم  امروز با چنین تلاشهای مذبوحانه و قرون وسطایی موفق نخواهد شد اعتراض مردم را خاموش کند.

ما از همه  رهبران عملی اعتراضات و فعالین و پیشروان جنبشهای اجتماعی و مردم معترض میخواهیم که به هر شکل ممکن به این اقدامات سرکوبگرانه رژیم اعتراض کنند. خانواده های فعالین اجتماعی زندانی شده میتوانند متحدانه جلوی ادارات دادگستری و زندانها و سایر نهادهای حکومتی تجمع کرده و خواهان آزادی این زندانیان بشوند.

زندانی سیاسی آزاد باید گردد!

زنده باد آزادی، برابری ، حکومت انسانی !

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران

۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳ ژانویه  ۱ ۲۰۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate