نگاهی به حرکات”  پشت پرده” رژیم اسلامی برای معامله با حکومتهای غرب در مقابله با قیام ۱۴۰۱

مقدمه:

تلویزیون انترناشنال صدای مرکزی ضد انقلاب خارج کشوری که ابزار “انقلاب مخملی ” است شب گذشته “اخباری ” اعلام کرد که بررسیش توسط ازادیخواهان و فعالین چپ در ایران و خارج کشور اهمیت دارد.

همیشه گفته اند که در بحرانها گرگها هم را می درند اما در جریان قیام مردم در ایران این دو سر ضد انقلاب (رژیم اسلامی) و کمپ “انقلاب مخملی” در خارج کشور که امروزه با استفاده از زیر ساختهای ماهواره ای سخت تلاش دارند تا مردم را سرکوب کنند یا فریب دهند ، بجان هم افتاده اند و اینست که یکی دیگری را “افشا” می کند و بخشهائی از واقعیت زشت درونیشان توسط خودشان برملا می شود.

بله در اخبار فرمودند که:

“حمله مستقیم یا غیر مستقیم (نیابتی) رژیم اسلامی به تاسیسات نفتی یا تصفیه آب در عربستان صد در صد است زمانش معلوم نیست” و لذا ارتش امریکا هم هواپیمای بی ۵۲ خود را روی منطقه خاورمیانه می چرخاند “

“جناب زلنسکی(دلقک مشهور ساخت “انقلاب مخملی”در اوکرائین) اعلام کرد که “ارسال موشکها توسط رژیم اسلامی متوقف شده و این متعاقب “پیشنهاداتی” بوده که از سوی غربیها به رژیم اسلامی داده شده.

“در ترکیه گروههای تروریستی که از سوی سپاه پاسداران برای کشتن توریستهای اسرائیلی فرستاده شده بودند ..دستگیر شدند و می شوند و غیره”

خوب تا اینجا را داشته باشید تا من چند نکته در مورد این اخبار صدای امپریالیزم (انترناشنال) بگویم:

(۱)افزایش تلاشهای حکومت اسلامی و غربیها برای “توافق” و “معامله” بر سر سرنوشت قیام مردم ایران:

تردیدی نیست که رژیم اسلامی تلاش دارد حکومتهای غربی را قانع کند که بدیل بهتری برای سرکوب طبقه کارگر الان در ایران نیست تا بازم با هم اشتی کنند و به ریش مردم در ایران بلند بخندند.

حکومتهای غربی از یکسو معصومه قمی را به بغل می گیرند و باهاش عکس یادگاری می گیرند و از سوئی پشت پرده سخت در جریان مذاکره با حکومت اسلامی هستند.اینست جنس این حکومتها.همیشه هم همین بوده.

الان مهمترین بحران سیاسی نظامی دنیا در اوکرائین است بر سر تقسیم قدرت و غربیها نمی خواهند پوتین ، نفسی تازه کند و کمبود تسلیحات و مهملاتش را رژیم اسلامی یا سایر بادمجانهای “متحد” او جبران کنند.تمامی تلاش غرب متمرکز است روی همین منزوی کردن کامل پوتین .

داستان انتقال پهباد از ایران به اوکرائین بدجوری بیخ پیدا کرده و خبر انتقال موشکها هم بهش اضافه شده و لذا غربیها دارند روی قیام ۱۴۰۱ بعنوان ابزار فشار روی رژیم اسلامی کار می کنند.

لذا اونها که خیالشان خامست و فریب این انترناشنال ها را می خوردند بدانند که این ضد انقلاب مخملی تنها دردی که ندارد پیروزی قیامست خصوصا اگر بدست طبقه کارگر بیفتد و بساط همه اینها زیر خطر بیفتد.

دعواها و دوستیهای “یواشکی” حکومتهای امریکا و اروپا با رژیم اسلامی در کانتکس بحران قدرت جهانی باید بررسی شود.

اینها دروغ می گویند “صدای مردم ایران را شنیده اند” انترناشنال این دروغ را تکرار می کند که واقعا مردم قبول کنند اینها گربه بودند حالا عابد و مسلمانا!

(۲)”خطر حمله نیابتی یا مستقیم رژیم اسلامی به عربستان”:

با بالا گرفتن فعالیتهای نوکرهای سابق بی بی سی و انتقال برنامه ریزی شدشان به تلویزیونی با سرمایه حکومت عربستان ، ما شاهد بودیم حکومت عربستانی که خودش به چند قیام “زن ژین آزادی” نیاز فوری دارد و رهبرانش ادمخواران صاحب چاه نفت هستند ناگهان دلش برای مردم ایران سوخته و لذا “چهره سازیها” با همکاری کارگردانان “انقلاب مخملی” منجمله در “انگلیز” تسریع شده و الان قیام ایران “هر نفسی می کشد” اینها قیلمش را پخش می کنند و “تحلیل” صادر می کنند! اینها واقعیت است و تحلیل نیست! عین واقعیت است.

اما جانیان اسلامی در ایران هم مدتی است مرتب برای انترناشنال خط و نشان کشیده اند تا انجا که تعدادی از همان رحاله های مستقر در پارلمان “انگلیز” هم به کمک انترناشنال امده اند و در “دفاع از ازادی بیان چند خبرنگار بسیار شرافتمند” سپاه پاسداران تروریستی که خودشان سالها پرورده اند را می خواهند “تروریست “اعلام بشود! 

خوب صحنه بعدی همینست که انتظار داشته باشیم جانیان حاکم در ایران ، که از ساکت کردن انترناشنال تا بحال ناامید شده اند به “تهدید مستقیم عربستان ” بپردازند.

اینست که حکومت عربستان به درگاه عمو سام رفته و هردو نگران شدند و عمو سام هم مجددا بهانه بدست وارد “فضای خاورمیانه شده” تا سپاه پاسداران حواسش جمع باشد که این تو بمیریها از انواع قبلی نیست!

انترناشنال دیروز اعلام کرد که “اگر حکومت ایران جرات کند خودش این تهاجم را انجام دهد که ایندفعه حکومت عربستان عصبانی می شود و مثل دفعه قبل نیست که پالایشگاهش را زدند جیکش در نیامد خیر…”!

با سابقه ای که از رژیم اسلامی داریم واقعا ممکنست رژیم اسلامی وارد فاز درگیر کردن بیشتر نوچه های خود در یمن یا عربستان یا عراق باشد تا یک زهره چشمی دوباره از اوسکولهای جانی عربستان بگیرد تا اینها بالاخره دستگاه تبلیغاتی خود را در انگلیز چمع کنند و ماجرای انقلاب مخملی بی مخملی!

اینهم ممکنست.اما انچه ممکن نیست اینست که سرنوشت قیام ۱۴۰۱ را اینها با دستگاههای تبلیغاتیشان بواقع تعیین کنند و همه زحمات و تلاشهای چند نسل انقلابی در ایران همه این میلیونها میلیون قلب عاشق و همه اون بالای ۱۷ هزار زندانی روزهای احیر که زیر شکنجه هستند و همه اون ازادیخواهانی که در سرتاسر ایران اواری ازادی و سرنگونی این رژیم را سر دادند با این دعواهای اوسکولهای جنایتکار داخلی و خارجی قانع شوند و شتر ندیده برود خانه!

قیام ۱۴۰۱ را نه انترناشنال اغاز کرد و نه می تواند ببندد و انرا خاموش کند. حکومت اسلامی و حکومتهای غربی و اوسکولشان حکومت جانی عربستان در ذهنشان اما جائی برای نقش مردم قائل نبوده اند و لذا فکر می کنند اون بالاها قرارداد ببندند معامله کند کارها درست می شود!

(۳)داستان تروریست گیری در ترکیه!

راستش از همان ابتدای مبارزات مردم با حکومت اسلامی ترکیه حیاط خلوت دستگاه اطلاعات رژیم بوده و هست.حکومتهای ترکیه چه نوع “سکولار” چه نوع اردوعانی(اسلامی-ناتوئی-کراواتی) همواره به حکومت اسلامی باج داده اند و صدها مورد ادم ربائی ازادیخواهان و ترور ازادیخواهان در ترکیه کارنامه ننگین ارتباطهای این دو حکومت است.

داستان “تروریستهای سپاه که دنبال کشتن توریستهای اسرائیلی هستند هم شوخی است.شبکه اطلاعاتی اسرائیل(موساد) در ترکیه مستقر هست و بسیار فعال بر علیه رژیم اسلامی .حکومت ترکیه این وسط از دو اخور می خورد هم ایران هم اسرائیل.

حکومت ترکیه هم عضو ناتوست هم رفیق پوتین .از هردو سلاح می خرد که ثابت کند “مستقل” است!

لذا در منطقه هم با رژیم اسلامی کار می کند و هم با حکومت اسرائیل.از هردو باج می گیرد تا کارشان را بکنند!

داستان “تروریستهای حکومت اسلامی بر علیه “توریستهای اسرائیلی” داستان بالا گرفته دعوای این دو حکومت با همست که بشدت در پشت پرده در سطح منطقه خاورمیانه در حال نبرد هستند .چیز تازه اما چیست؟

چیز تازه اینست که حکومتهای غربی دارند روی رژیم اسلامی فشار می اورند به همین دلیل چند سال اخیر غربیها یادشان افتاده که تروریستهای ایران را بگیرند محاکمه کنند! 

ما اما حالیمان هست که این ها خودشان این تروریستهای اسلامی را ساخته اند و از همان ابتدای قیام ۵۷ اینها را سازمان داده اند.امکان ندارد ناگهان این حکومت تریه یا اون حکومت المان و غیره کشف کرده باشند که سپاه پاسداران تروریست است!

بازهم تکرار می کنم این بازیها را نباید به شکل انچه مدیای غربی و انترناشنال می سازد پذیرفت!

دعوای ضد انقلاب مخملی با رژیم دعوا سر لحاف ملانصرالدین است. دعوا بر سر دزدی قیام ۱۴۰۱ است.دعوا بر سر “حمایت از ازادیخواهان ” نیست.

چند کلمه در اخز :

یک تضاد عمده بین راست و چپ انقلابی اینست که راستها این قیام ۱۴۰۱ را الان انقلاب می دانند و انرا یک دو قطبی ساده بین رژیم اسلامی و مردم می دانند.

چپهای عاقل و رادیکال اما از همان اول متوجه شدند این دعوا ۳ قطب و ۳ سر دارد.مردم در ایران فقط با حکومت اسلامی مبارزه نمی کند بلکه با دستگاه ضد انقلاب مخملی هم مبارزه دارند.

قیام ۱۴۰۱ از جنس معصومه قمیها و شارلاتانهای معادل زلنسکی نیست.نباید هم ملاخور شود.

چپ انقلابی و عاقل مرتب روی این ۳ قطبی تاکیید کند و صفها را روشن کند. 

این قیام وقتی به فاز انقلاب وارد می شود که از انقلاب مفهوم پایان نظانم بهره کشی و حکومت طبقه کارگر زاده شود.شوراهای مردم شوراهای کارگری بقدرت برسند.این هدف در رویاها نیست.

“همه با هم” بازی یک استراتژی برای کلاه برداری از این قیامست همانطور که در قیام ۵۷.

طبیعی است در مراحلی رژیم اسلامی تلاش کند با غربیها مذاکره کند و در مقطعی بحرانسازی کند.طبیعی است که رشد این قیلم زمان ببرد و افتها و خیزها باشد.

انچه نباید بشود این بازی این دو قطب ضد انقلاب داخل و خارج کشور ؛ شعور مردم را به بازی گرفتنست.

این دقیقا کار چپ است.انجا که راستها در داخل و خارج کشور قیام ۱۴۰۱ را رادیکال ببینند هردوشان متحد می شوند.نه رژیم اسلامی و نه غربیها و حکومت چین و پوتین ، هیجکدام اینها تره هم برای خواستهای قیام ۱۴۰۱ خورد نمی کنند.

قیام باید رادیکالیزه شود و رهبرانش یادشان باشد که این مارهای افعی خورده به کمینند.

(*) در موضوع قیام مهرماه ۱۴۰۱ (مقالات اخیر از این نویسنده)  

هشدار و اتمام حجت  فرمانده سپاه پاسداران به قیام مهر ماه ورود حکومت اسلامی به دور جدید بحران

www.azadi-b.com/?p=27450

اجزای “انقلاب مخملی” روشنتر می شود وظیفه چپ و کمونیستها چیست؟

www.azadi-b.com/?p=27139

رقابت برای جا انداختن شعارها در جامعه، انعکاس عینیت تضاد طبقاتی در قیام ۱۴۰۱

www.azadi-b.com/?p=27120

نکاتی در مورد جنگ روانی در میانه قیام سراسری  مهر ماه

www.azadi-b.com/?p=26791

پیرامون اتش سوزی زندان اوین و اهمیت هدف قرار دادن زندانهای رژیم اسلامی

www.azadi-b.com/?p=26759

حکومتهای غربی ، ژشت انقلاب مخملی اپوزسیون راست و شگردها

www.azadi-b.com/?p=26422

قیام ایران بر سر دوراهی مرگ و زندگی

www.azadi-b.com/?p=26124

پیشبرد الترناتیو چپ از همین الان

www.azadi-b.com/?p=25788

قیام “حجاب سوزان” را چه جنبشی به انقلاب کارگری تبدیل می کند؟ 

www.azadi-b.com/?p=25747

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate