پس گردنی های محکم به آخوند ها و عمامه پرانی

پس گردنی های محکم به آخوند ها و عمامه پرانی

این لباسی  که آخوند ها میپوشند بر اساس فاکت های تاریخی هیچ شباهتی به لباسی سران سلامی در زمان محمد علی و عمر نداشته و ندارد.

اتفاقا بر اساس اسناد تاریخی آنها(رهبران اسلام) معتقد بودند که رهبران مذهبی نباید در میان مرد شاخص باشند و مشخص شوند پس همانند  آنان لباس میپوشیدند.

درست کردن سکت های مذهبی که بعد در آینده بتوانند از مزایای اقتصادی دین هم بهره برگیرند سبب ایجاد این لباس آخوندی شد که با پوشیدن آن از جمع مجزا میشدند و میتوانستند بعنوان افراد جمع کنند خمس از مردم عادی برای رساندن آن به مهدی موعود کمک بگیرند.

کثیف ترین فرقه اسلامی  بی عار  ترین و بیکار ترین سکتی که مردم ایران بخود دیده همین آخوند ها بوده و هستند که در طی قرون توانستند برای خود موضع اجتماعی مذهبی معین کنند مردم را بدوشند و از دسترنج آنان استفاده کنند قشری که به لحاظ فکری شدید ترین ضربات را بر مردم و جامعه ایران به لحاظ تاریخی سیاسی  اجتماعی و فرهنگی وارد آورده و از دسترنج مردم ایران بوسیله قلک های  گدائی نظیر ضریح امامان  و امام زادگان مردم را دوشیده و سوء استفاده کرده و شکم گنده نموده است . در آینده این مراکز ضد تاریخی باید در اختیار مجامع فرهنگی و سیاسی ایران قرار گیرد و درب این فعل و انفعالات مذهبی تخته شود.

آنچه ما امروز شاهدش هستیم که مردم بر سر آخوند میریزند و وی را تنبیه میکنند یا با پس گردنی های محکم و آبدار عمامه از سر آنان میپرانند ریشه در خشم تاریخی مردم ایران دارد که در شعار آخوند  باید گم بشه منعکس میشود.

چند آخوند هم به  تازگی در چند ویدئو اظهار داشته اند که علی خامنه ای به آخوندی دیگر در مورد رفرندام مثبت برخورد کرده است.

باید به این شامورتی باز های عمامه بسر گفت حرف هیچ آخوندی مورد قبول نیست تا اینکه ریش بتراشد لباس عادی بپوشد تا ببینیم چه میخواهد بگوید ولی تا آنجا که بمردم ایران مربوط میشود کلام اول و آخر مردم ایران سرنگونی است نه رفتن و بازی کردن در زمین وزارت اطلاعات و در دستان آخوند های حیله گر اگر خامنه ای رفرندام میخواهد آنرا صریحا از رادیو و تلویزیونش اعلام کند نه از  زبان چند آخوند ناشناس یا شناس  دیگر. حمله به مراکز طلاب امور فسق و فسجور یک الزام انقلابی است که باید در دستور کار رهبران صحنه های نبرد قرار داشته باشد.

نوید اخگر

تاریخ ۱۱ ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate