کارگران نیشکر هفت تپه پیگیر مطالباتشان هستند

کارگران نیشکر هفت تپه پیگیر مطالباتشان هستند

تجمعات اعتراضی کارگران نیشکر هفت تپه برای پیگیری مطالباتشان و اعتراض به تشدید فشار بر روی نمایندگانشان ادامه دارد. بنا بر اخبار منتشر شده، اسدبیگی و باند مافیایی برای ادامه چپاولگری هایشان در اوج استیصال به هر توطئه و بازی کثیفی متوسل میشوند. یکی از این توطئه ها استفاده از اسم کارگران خوشنام برای انتشار اخبار کذب از رسانه هاست. طبق خبر اسدبیگی برای اینکه دروغ های خود را به خورد رسانه ها بده چند نشست دسته جمعی با خبرنگار ها ترتیب داده است. از جمله تحت عنوان اینکه قرار است چند نفر از کارگران شرکت از جمله چشمه خاور، اسماعیل بخشی، محمد خنیفر و ابراهیم عباسی و … نیز در این نشست ها شرکت کنند، نشستی را با خبرنگار برنامه ریزی کرده بودند. بدون اینکه این کارگران یک ذره خبر داشته باشند. و وقتی خبرنگاران سراغ کارگران را گرفته بودند، با جوابی سریع تلاش کرده بودند سر و ته قضیه را هم بیاورند و گفته بودند حالا که آمده ای و آنها نیستند خوبست حرفهایمان را بزنیم که چند نفر از خبرنگاران متوجه موضوع شده و فورا جلسه را ترک کرده بودند. بدین ترتیب پخش این خبر بار دیگر بی آبرویی و درماندگی مافیای هفت تپه را به نمایش گذاشت.

جالب است که وقتی یکی از خبرنگاران از آنها سوال کرده بودند چرا عوامل شورای اسلامی را به نشست نیاورده اید، آنها پاسخ داده بودند که آنان در هفت تپه خوش نام نیستند و نمیشود چنین جلسه ای را ترتیب داد!

کارگران نیشکر هفت تپه ضمن انتشار این خبر به خبرنگاران هشدار داده بودند که مواظب چنین دسیسه هایی باشند و اعلام کرده اند که چند خبرنگار معدود نیز که خریداری شده اند، فقط خود را بی اعتبار تر کرده اند و مکانی در میان مردم ندارند.

پیش بسوی اعتصابات سراسری

پیش بسوی ایجاد شوراها

حزب کمونیست کارگری ایران

٢٣ دی ۱۳۹۹، ١٢ ژآنویه ٢٠٢١

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate