منتظرالوکاله های کیف سامسونی در دست‎‎

منتظر الوکاله های کیف سامسونی با فوکل و کراوات منتظرند که بیایند و جانشین آخوند و امام جمعه و نمایندگان ولی فقیه در مراکز دولتی بشوند.
اینان اغلب متشرعین و مسلمانان معتقد آموزش دیده سازمان یافته توجیه شده هستند که برای حفظ مقام اسلام عزیز وارد گود میشوند و پس از فرو ریزی آخوند فقط برای مدت کوتاهی خیلی کوتاه دست رزمندگان آزادی را از دامان قدرت کوتاه میکنند و اسلام عزیز را که مستقر کردند بنا به گفته خودشان غیب خواهند شد البته فکر نکنید که همانند خمینی که گفت من طلبه هستم و راهی قم خواهم شد
این منتظرالوکاله ها هم میخواهند در گوشه ای از قم بیتوته کنند خیر اینها میآیند که خدای نکرده دشمنان غیر مسلمان انقلاب به چیزی دست درازی نکنند.
البته ترس همه از استقرار مجدد اسلامی نظامی سیاسی با لچک های محکم گره زده شده در زیر چانه است که امیدوارم ختم به خیر شود. مهم امروز اینستکه این سامانه آخوندی را سرنگون کنیم چون آخوند با زبان خوش با من بمیرم و تو بمیری از خر مراد بزیر نخواهد آمد باید توپ و تانگ و مهمات کافی از کوکتل و نارنجک و انواع منفجرات کاربردی داشته باشیم، بد شانسی ما این است که آقای پوتین هم طبق گفته های خبرنگاران خارجی خودش لنگ در هواست و نمیشود از ایشان که دست هم در پهباد خانه آخوند دارد و زیر ضرب جامعه جهانی کمک نظامی گرفت و آقای بایدن هم اینقدر به رهبران مذهبی ایران علاقه دارد که مواد منفجر در دست جوانان ایرانی قرار ندهد. بهر حال ما بعد از سرنگونی اسلام آخوندی تازه یک اسلام جدید لچکی خواهیم داشت که از مناره های اسلام عزیز مجددا ذر گوش ما سرود محمد رسول الله را خواهد نواخت و نخواهد گذاشت ملت مظلوم ایران راه کفر و زندقه را پیش بگیرند.
کوکتل بکوب به سامان این نظام
بر شیخ مرتجع و بر اندام این نظام
آتش بزن به چادر و لچک به این حجاب
بر پیکر امام جماعت بر این نظام
سالوس و مرگ و فضاحت ندای دین
خشم و خروش بکوبان به این نظام
اسلام و شیخ گم شود از سطح زندگی
با تیغ تیزشعله تو ، خون این قیام
اسلام دین تجاوز به هر کسی است
یک جبهه مداوم و ممتد در این نظام
قرآن بریز دور بر این جهل و بندگی
زن زندگی بساز ز طوفان این قیام
با اخگر غزل برقص و بکوبان و برجهید
با رهروان دلیر ز آواز این قیام
نوید اخگر
۳۱ ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate