حالا به خودت هر چه میخواهی بگو …

بهروز شادیمقدم :

جماعتی نوشته های این صفحه را در مورد حککا ، “بیمایگی سیاسی” و “مرا بخواب رفتگان تاریخ” نام نهاده بودند . چرا ساکتند ؟

حرف ، نه . عمل ! در مورد حزب کمونیست کارگری ایران

https://www.azadi-b.com/?p=27291…

Omar Maroufi :

زیر یک پوست مشخص از شما که در آن یک نفر هم لوگوی حزب کمونیست کارگری وهم پرچم شیروخورشید را در دست دارد و شما انرا به اسم حزب کمونیست کارگری گذاشتی و بعنوان اتحاد آنها جار زدی، خیلی واضح زیر آن پست نوشتم که”این نوع ” پستها نشانه بی‌مایگی سیاسی هست و بر بی‌اطلاعی مخاطب استوار است!!بسط دادن یک نقد مشخص به یک پست مشخص به (نوشته‌های این صفحه) , یک پرده دیگر از اژیتاسیون و بیمایگی سیاسی هست! اینجا هم خیلی واضح بی‌مسیولیتی و بی‌انصافی خودت را در مقابل مخالفت را به نمایش میگذاری!

بهروز شادیمقدم :

نوشتی :”انرا به اسم حزب کمونیست کارگری گذاشتی و بعنوان اتحاد آنها جار زدی ” ، من در آن پست خطاب به حککا نوشتم : با این تصویر موافق است یا مخالف ؟ ، برادر ، به این نمیگند جار . به این میگند سئوال . فهمیدی . بعد شما نوشتی : ” این نوع پست گذاشتن نقد نیست, کینه و عقده خالی کردن است بر بی‌اطلاعی مخاطب استوار است ! نتیجه‌ی بیمایگی سیاسی شما را میرساند و دیگر هیچی!” نقل قول خودت را هم تحریف کرده ای ! این بخش را جا انداختی : “نقد نیست, کینه و عقده خالی کردن است .”، من هم نوشتم : “نقد میخای . بفرما .نقد را گذاشتم . خواندی ؟ چرا ساکتی . لابد یک “بیمایگی سیاسی” دیگر است . ” که جواب مرا ندادی و بسط دادنی هم نشده که باز “بیمایگی سیاسی” بار طرفت میکنی . با مایه ای . تو که نقد خواستی . بخوان و جوابی داری بنویس .

Omar Maroufi :

کامنت من در جواب این پست شما بود!! سوالی در این پست شما هست؟؟اخر به شما چی باید گفت؟؟

بهروز شادیمقدم :

 نه نیست .درست است .کامنت شما در جواب این پست است .سوالی در آن پست من نیست . اما در کامنت اول شما ؛ اینجا . نوشته ای : “زیر یک پوست مشخص از شما که در آن یک نفر هم لوگوی حزب کمونیست کارگری وهم پرچم شیروخورشید را در دست دارد و شما انرا به اسم حزب کمونیست کارگری گذاشتی و بعنوان اتحاد آنها جار زدی، خیلی واضح زیر آن پست نوشتم که”این نوع ” پستها نشانه بی‌مایگی سیاسی هست و بر بی‌اطلاعی مخاطب استوار است!! ” این خودت هستی که محل کامنتت را آن پست میدانی . نه من . حالا به خودت هر چه میخواهی بگو .

۰۰۰۰۰۰۰                                                                                             ۰۰۰۰۰۰

+ پیروزی بر حاکمیت حکومت جهل و استبداد مذهبی در ایران اولین گام و مارش پیروزی جنبش آزادیخواهی و پیامد گسترش آن در جهان خواهد بود . 

+ جنبش آزادیخواهی ایران جنبشی دو سویه است . ضد استبداد و دیکتاتوری و ضد حاکمیت دین و مذهب . پیروزی این جنبش جهانی خواهد بود . 

+ گام های بزرگ دو روز اخیر جنبش آزادیخواهی ایران ، بلند و زیبا ، برجسته و موثر بود .
جنبش تان پایدار و رزمتان پیروز باد ! 

+ یکی از شعارهای اصلی جنبش آزادیخواهی خیابانی ، نه به شاه بود که پشت سلطنت طلبان و حامیان آنرا برای دومین بار شکست و برداشت .   

+ برتری برجستۀ جنبش جاری نسبت به سالهای گذشته عبور از شعارهای انحرافی بود . اصلاح طلبی و سلطنت را برداشت و باد هوا کرد . 

یادداشت‌ها … (۱۷) 

بهروز شادیمقدم

۲۸.۱۰.۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate