باز هم ملا اجنه؟

نخستین نشانه و رفتار بیماری سایکوپات ، «دروغگویی بیمارگونه» است .

سایکوپات‌ها داراى نشانه‌هایى مانند رفتار‌هاى نداشتن هیچ گونه حس همدلى و همدردی ، بى‌قیدى، عدم مسوولیت‌پذیرى، عدم درک احساس گناه، شرم و پشیمانى هستند و حتى توان زیادى در متقاعدسازى و مجاب کردن سایرین دارند.

اگر سایکوپات مانند یک ویروس سرایت می کرد همۀ شهروندان جهان به جنون مبتلا می شدند و دیگر امر اخلاقی و انسانی در جامعه وجود نداشت و جهان تهی از زیبایی ها و شادی ها و امید ها و آرزوها می شد و کسی توان تفاوت‌گذاری بین توهم و واقعیت را نداشت و همگان هویتی پاره پاره داشتند .

اما خوشبختانه بیماری سایکوپات نه‌تنها از شخصی به شخصی دیگری منتقل نمی شود بلکه مختص به تعداد کمی از جامعه بشری است که با جذابیت و ترفندها و حقه بازی های مختص به خودشان بر سرنوشت دیگران مسلط می شوند و ما در کل تاریخ از محمد رهبر مسلمانان تا هیتلر و ترامپ و خمینی و خامنه ای و ….این تبهکاران جلادان و دزدان ،شاهد بوده ایم و بمحض بیداری و به میدان آمدن مردمان متعهد و آزادمنش با تکیه بر علم و دانش و آگاهی، اگرچه با هزینه های بسیار بالا و خسارات فراوان اما نهایتآ آنان را به اشغال دانی تاریخ فرستاده اند .

انسان سالم باید بتواند تفاوت بین آن چه که واقعا در دنیای خارج می گذرد را با آن چه که بعنوان حقیقت در باخبریش می گذرد تشخیص دهد. یعنی توان تشخیص شرائط آن طور که هستند را داشته باشد ، نه آن طور که شخص آرزو می کند یا باور دارد که هستند یا مغزش از آنها نمایانگری می کند.

مغز سالم با داشتن فیلتر حقیقت یاب لوب جلوپیشانی طوری این وظیفه را انجام می دهد که رفتارها و واکنش ها بهینه شده و با بهترین وضع با محیط مطابقت داشته باشند.

اختلال در این تشخیص از علائم اصلی انواع جنون ها و اختلالات مغزی گوناگون است. هر بار نگاهی به سخنرانی ها و مواضع ملا اجنه (سید علی) بیندازید و بوضوح گسستگی آشکار در توان مغزی سیستم حقیقت یاب قشرجلو پیشانی او با واقعیت های میدانی سطح جامعه را مشاهده می کنید .

هر چه به علائم و نشانه های اختلالات ذهنی و سایکوپات این شخص تعمق بیشتری انجام دهید به تشخیص اختلال لوب پیشانی ناشی از موج انفجار در او اطمینان پیدا می کنید .علائم سندروم پیشانی او در حال کامل شدن هستند. باید اضافه کنم که این آسیب ها که بر اختلالات ناشی از کهنسالی اضافه می شوند وضع را روزبروز غیر قابل تغییر و وخیمتر می کند.

تمام کارشناسان و تحلیل گران مستقل بر این امر باور دارند ، اما ملا اجنه می گوید همه چیز عالی است

همه چیز جن‌زده است. تصمیم گیری های او اگر چه از نظر ما بی‌اهمیت جلو می کند اما زندگی میلیونها انسان ایرانی را تحت شعاع خود قرار داده و کشوری را بر باد می‌دهد و تاریخی را میان رؤیا و واقعیت چند پاره می‌کند.

در یک کلام همه چیز از نظر او توطئه و جن‌زده و جادوگری است. در مرکزش شیطان قرار دارد و همه چیز را قدرت بی‌پایان شیطان معین کرده است، حتی واکسن بیماری کرونا را.

هیچ زمینۀ مشخصی در صحبت هایش وجود ندارد. شنونده هیچ‌گاه نمی‌داند باید رویدادها را در چه بافت و زمینه‌ای بفهمد: واقعیت، رؤیا، تاریخ، متن، توهم، دروغ و … . همه به هم آمیخته‌اند تا قدرت پوشالی و جنایتکارانه اش همچنان بر مسند قدرت بماند.

م شکیب

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate