برای روز دختر بر دختران ایران مبارک

برای روز دختر بر دختران ایران مبارک

برای دختران دانش آموزی که دلیرانه به صف مبارزین راه آزادی ایران پیوسته اند برای تمام زنان و بانوان دلیر ایران زمین که نام و شرف و انسانیت جنم مبارزاتی ایران و ایرانی را از زیر انبوه خرافات و سرکوب های اسلامی آخوندی قرآنی بیرون کشیده به آتش کشیدند و رهائی مرد ایرانی را نه تنها در ایران که در سطح خاور میانه و جهان تاریخی و مدون کردند.

 حرکتی که دختران و زنان ایران میتوانند ادعا کنند با بیرون راندن آخوند از کشور نفی اسلام و سوزاندن لچک و قبای اسلامی جلو آنانی را که با کشیدن عکس مار مردم را  گول میزدند و آزادی دروغین زن را در چهار چوب اسلام ندا  میدادند و ادعای انقلابی گری آنهم در چهار چوب اسلام را داشتند خاتمه دادند.

 مردان ایرانی خود را در کنف این حرکت انقلابی زنان و دختران ایران پس از ۴۳ سال سرکوب اسلامی قرآنی بدست رژیم و حاملان اسلام متحجر زیر پوش حجاب و لچک بالاتر و  آزاد تر می بینند.

 نتایج  انقلاب زنان ایران را حتی در شهر های زیر نفوذ سرکوب پوتین و مسکو مشاهده میکنیم که به خیابان ریخته اند و ندای آزادی زن سر میدهند

کلام آخر اینکه هر انقلابی اگر انقلاب باشد باید نه در چهار چوب یک سکت مذهبی متحجر و عقب مانده اسلامی که ادعای انقلابی بودن میکند که در وسعت جهان آزاد زن حرکت کرده و ایده آل های خود به تحقق نزدیک میکند .

بگذارید سکت های مذهبی اسلامی با کشیدن عکس مار جهان را چند صباحی دیگر بازی دهند و شاعرانی آنان را آزادیخواه و کاوه بنامند پرچم زنان آزادیخواه جهان برافراشته تر از  همیشه به پیش میتازد.

برای دختران و زنان شجاع ایرانی مایه افتخار جهان

شجاعت را از آن دختر بیاموز

از آن ایرانی دلدار آن سرور بیاموز

بزن بر تیپ و تار هر سپاهی ستمگر

ز هر یوتاب از تاریخ این کشور بیاموز

به خواری یاد کن از ظلمت اسلام اینان

از  آن تیغت درفش کاوه ات سنگر بیاموز

چو ایرانی بخوان با قهر با تهمینه هامان

بنام این زنان آزادی و آبادی بهتر بیاموز

تن هر روسری لچک و چادر را بسوزان

از این آتش تو درسی مردمی برتر بیاموز

ترور در قالب اسلام  و موشک یا اتم بود

به اخگر ها بگو با حمله ات تندر بیاموز

نوید احگر

۱۲ ماه اکتبر ستال ۲۰۲۲ سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate