خطاب به همرزمان در هفت تپه، مراکز نفتی و سراسر کشور!

خطاب به همرزمان در هفت تپه، مراکز نفتی و سراسر کشور!

رفقا، همرزمان و هم تقدیران عزیز، ای به تنگ آمدگان از ستم روز افزون و تازیانه های جنایتکاران و برابران هار سرمایه؛ در برهه ای به سر میبریم که همراه و همگام با هم در صحنه و در تبعید بار دیگر، اینبار قدرتمند تر و مستحکم تر در جبهه‌ی متحد کار خیز برداشته تا به مسببان مصائب خود برای همیشه «نه» محکم گفته و با نابود کردن ساختار نکبتبار جنایتکاران و مفت خوران اسلامی، جامعه را به بسوی رسیدن به دنیایی بهتر سوق دهیم.

در این برهه که جنبش رهایی زن در نقش رهبری قیام سراسری از دل توده ها و طبقه کارگر متشکل از دانشجویان و دانش آموزان و کارگران در کف خیابان ها روسری سوزان به راه انداخته و مراکز قدرت و ثروت جهت خلاصی از یوغ بردگی حاصل از چهار دهه تحمیل حکومت هار اسلامی حمله میبرند، زمان خروش غول خوابیده طبقه کارگر در مراکز تولید ثروت سرمایه داری حاکم بر جامعه ستم دیده ایران فرا رسیده است.

زمان آن فرارسیده تا کارگران نفت و سایر مراکز کارگری و تولید به اعتصاب کارگری پیوسته و با خواباندن چرخ استثمار طبقاتی حکومت جنایتکاران اسلامی ضربه ای مهلک بر پیکره نکبت جمهوری اسلامی وارد کند تا گامی محکم در جهت سرنگونی انقلابی آن بردارد. تقدیر سرمایه داری و جنایتکاران اسلامی اش در دست شما کارگران جسور و قدرتمند است.

پیش بسوی اعتصابات کارگری!

امیر عسگری

۱۸ مهر ۱۴۰۱

۱۰ اکتبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate