قیام و انقلاب فرهنگی سیاسی اجتماعی ایران‎‎

چرا این انقلاب فرهنگی است؟
در یک انقلاب فرهنگی نیروهای اجتماعی پایه های مذهبی ارتجاعی و عقب مانده گذشتگان و یا گذشته جامعه خود را به چالش میکشند بطور عملی آنچه در امروز می بینیم مانند سوزاندن لچک و یا پوشش اسلامی که فرهنگ تحمیلی و گذشته گرای یک جامعه را نمایندگی میکرده است و یا در شعار ها و عملکردهای روزانه هیچ خبری از شعارهای اسلامی الله و اکبر و وصل به نماد های مذهبی اسلامی سینه زنی و شعائر آن ندارد و بر عکس ترقیخواهی سکولاریزم را نمایندگی میکند مانند زن زندگی آزادی یا مرد میهن آبادی.
در آمدن جامعه از زیر نفوذ قلاده های آهنین آخوند و مذهب اسلام یک سوی جریان است و درگیر شدن با نیروهای ارتجاعی اسلامی خارج از حاکمیت که دو دستی به همین شعائر اسلامی و دایره و تنبک و نقاره خانه ارتجاعی آن نظیر انواع وفات ها و مراسم سینه زنی و عزا داری های اسلامی قفل شده و میشوند فصل دیگری خواهد بود. این نیروها با زور دگنک میخواهند با دعا و ثنا و شعار های آی حسین کشته شد حس جامعه را بطرف افکار منحط اسلامی بکشانند و در آنجا از وزن حرکت رو به جلو و سکولار جامعه و زنان به نفع فرهنگ اسلامی عربی بیگانگان غیر ایرانی بکاهند و جامعه و مردم رها شده ار آخوند و اسلام مجدد درگیر عزا داریهای و امام و امام زاده بازی ها خواهند شد ،این نیروهای تخریب گر اسلامی اجازه نخواهند داد انرژی سکولار جامعه بطرف رشد و ترقیخواهی واقعیت گرائی و سکولاریسم سوق پیدا کند.
دستاویز این نیروها میشود آزادی مذهبی مندرج در تعهدات بین المللی در صورتی که در بعد از جنگ جهانی دوم بر اساس کشتار ها و خونهای ریخته شده توسط فاشیست ها و نازیستها آنها اجازه سربلند کردن مجدد در سطح بین لمللی را نداشتند و ندارند ولی نیروهای اسلامی هستند که سوپاپ اطمینان مجدد فاشیستهای اسلامی و روی کار آمدن مذهب و اسلام و آخوند با معیار های احمقانه و ضد مردمی خویشند.
در گیری میان نیروهای آزاد شده ار قید مذهب اسلام فقاهتی و دیکتاتوری مذهبی اسلامی و لچک و چارقد و لباس های تعین تکلیف شده دستور از بالای سازمانی آخوندی مکلائی با فرهنگ جدید زنان سکولارپیشرو و آزادیخواه.
جامعه حق ندارد که فرمان حرکت سکولار و آزادیخواهانه مردم و زنان ایران را حتی بصورت کوتاه مدت در دستان نا پاک اسلام و حافظان منافع آن قرار دهد. نیروهای جوان و ملیونی ایران نشان داده اند که بخوبی از عهده رهبری جامعه خویش بر میایند و احتیاح به هیچ آقا بلا سر اسلامی و مدهبی اعم از معمم و یا مکلای مسلمان ندارند.
البته آگاه به این نیز هستم که افرادی برای پیدا کردن راه کار برای رهائی اسلام از سرنگونی و افتادن به قعر چاه ذلت بفکر احیا کردن اسلام عزیزشان هستند و میخواهند با نوشته جات و کتابهای جدید امام عصر را ثابت کنند خدا را ملوس نمایند و حجت محمد و علی را بنام شیعه ۱۲ امامی ثابت نمایند ولی هنوز زمان مجال آنرا به آنان نداده است.
از بیش از سی و اندی سال قبل با بیش از انتشار ۳۴ دیوانهای غزلیات و ده ها رمان و مجموعه های شعرو صد ها مقاله بر روی اینترنت با محوریت زنان آزادیخواه ایران نشان داده و نوشته ام که انقلاب آینده ایران یک انقلاب فرهنگی در دست زنان مدرن و رها شده از یوغ اسلام و مدهب خواهد بود و این انقلاب میرود تا مدرنیسم را به دست زنان ایران در رگ و پوست جامعه رسوخ دهد و در پی آن تمام معیار های فرهنگی و سیاسی منطقه خاور میانه و جهان را تحت تاثیر خویش قرار خواهد داد در مقدمه های دیوانهای غزلیات من که بر روی گوگل موجود است تمام این طرحها از سی و اندی سال قبل ورق به ورق آورده شده است کافی است که بر روی گوگل مرقوم بفرمائید دیوانهای غزلیات نوید اخگر هر کدام از آنها شامل ۲۴۰ صفحه شعر و غزل و نوشتار تحلیلی در نفی اسلام و حمایت از سکولابریزم را خواهید خواند.
نوید اخگر
تاریخ ۱۰ اکتبر سال ۲۰۲۲ سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate