به درود ژینا گیان، مهسای جوان !

به درود ژینا گیان، مهسای جوان !

مهسای ۲۲ ساله، مهسای جوان سرشار از امید به زندگی، زیر ضرب جلادان اسلامی، جان گرانقدرش را داد، اما جان تازه ای به جنبش آزادیخواهانه علیه آپارتايد جنسی و حجاب اسلامی و جمهوری اسلامی بخشید. 

مهسای الهام بخش! 

تو زنده ای در خروش عظیم مردم برای جارو کردن حکومت قاتلان شما و هزاران مثل شما. سرآغاز این خروش مجدد را شب گذشته‌ آزادیخواهان تهران در اطراف بیمارستان کسرا و امروز مردم جسور سقز و سنندج ، در اجتماعات جسورانه پی افکندند. فردا یکشنبه و روزهای آينده، می‌تواند و لازمست به تداوم‌ اعتراضات کوبنده و گسترده تبدیل کنیم. دوره تعیین تکلیف قطعی بارژیم قاتل مهساها و همه عزیزانمان است. اراده متحدانه مان را به میدان بکشیم. 

جسم مهسای عزیز امروز در اجتماع بزرگ و شایسته مردم سقز به خاک سپرده شد، اما نام مهسا اکنون نماد همبستگی مبارزاتی در سراسر ایران و در قلب اکثریت عظیم مردم و بر تارک جنبش آزادیخواهانه مردم ایران نقش بست. 

هزاران بار به درود مهسای جوان و الهام بخش!

شهریور ١٤٠١

*** 

تراژدی مرگ مهسا اعتراضات کوبنده میطلبد!

رحمان حسین زاده

بغضها ترکیده، خشمها در فورانند.اما کافی نیست. بغض و خشم را به اراده و اعتراض باید تبدیل کرد. 

مردم! 

تراژدی مرگ مهسا امینی اعتراضات کوبنده از سقز و سنندج وتهران، و دیگر شهرها، تا خارج کشور را علیه حکومت جلادان می‌طلبد. این جنایت عریان، این قتل عمد و ترورسیاه از ما آزادیخواهان پاسخ میطلبد.این تسکین دهنده ترین همدردی با خانواده و بستگان و دوستان و آشنايان مهسای عزیز و از دست رفته است. بجنبیم. 

ننگ و نفرت بر جلادان 

مرگ بر جمهوری انسان کش اسلامی 

یادش گرامی

شهریور ١٤٠١ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate