اخبار و گزارشات پناهندگی

 اخبار و گزارشات پناهندگی سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹

یک خبرخوش ازشهرمان گوتنبرگ !می توان خبر های خوشحال کننده هم شنید !

پیام تبریک انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ

پناهندگی یک حق است، برای بدست آوردن آن، باید متشکل شد ، ایستاد و رزمید!

در شرایط دریافت بیشماراخبارکسل کننده ونگرانی آور، درآستانه سال نو میلادی، با نهایت خرسندی با خبرشدیم که روز سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ برابر با ۰۵ ژانويه ۲۰۲۱  دادگاه اداره مهاجرت سوئد خبرقبولی و پناهندگی سیاسی محبوبه جاهدی فر و دخترش پارمیس را از طریق وکیل ایشان  خانم یاسی کا «Jessica» اعلام داشته اند !

 محبوبه یکی از اعضای فعال هئیت مدیره انجمن پناهندگان ایرانی گوتنبرگ که فعالیتهای سیاسی گسترده ای در طی این سالیان در سطح انجمن  و فضای عمومی شهر گوتنبرگ از خود ارائه کرده بود، سرانجام دادگاه اداره مهاجرت را متقاعد کرد که اقامت پناهندگی سیاسی وی را اعلام و به وی ابلاغ کنند.

محبوبه جاهدی فر از طریق مشاوره درست و توصیه های خوب و اطلاعات مفید؛ اطلاعات جامعی که بر مبنای منابع معتبر و دقیق از ما تهیه شده و دائما بروز رسانی میشود در مورد قوانین پناهنده پذیری از حق و حقوق پناهندگی و اینکه چگونه می توان نتیجه نهایی پرونده خود را تغییر داد، توسط وکلای کاردار و انجمن پناهندگان ایرانی؛موفق به اخذ پناهندگی سیاسی سوئد گردید.

محبوبه جاهدی فر، جدا از انجمن ما ، همکار هفتگی رادیو فرهنگ، در ارائه برنامه اخبار زندانیان سیاسی ایران حضوری فعال داشتند و در تظاهراتها و تجمعات و سمینارها در شهر گوتنبرگ همواره به همراه دخترش حاضر ونقش برجسته داشتند. کسب اقامت شما در کشور سوئد برای ما و اعضای انجمن  پناهندگان ایرانی مایه بسی خوشحالی بود.

همه اعضاء انجمن درهمزمانی با سال نو میلادی موفقیت شما  محبوبه عزیز ودخترتان پارمیس، در دریافت حق اقامت درسوئد را تبریک می گویم! برایتان آرزوی موفقیت های بیشتری داریم!

این پیروزی بخشا نتیجه تلاش فردی و جمعی مان از پس سالها منتظر بودن و تحمل کردن همه دشواریهای رخداده، حاصل آمده است. بدينوسيله باردیگر مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند یاران همراه انجمن و آقای سعید اوحدی رادیو فرهنگ در شهر گوتنبرگ تقدیم میدارم. و امیدواریم سایر اعضای انجمن نیز به زودی به این موفقیت دست یابند.

انجمن ما برآنستکه ، دربرابرنظام ضد انسانی اسلامی ایران و گریختن ازایران، دریافت پناهندگی یک حق است، برای بدست آوردن آن، باید متشکل شد ، ایستاد و رزمید!

با احترام دبیر انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate