رئیسی آیت الله مرگ را به پای میز محاکمه بکشانیم!

رئیسی آیت الله مرگ را به پای میز محاکمه بکشانیم!

امسال مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک در زمانی برگزار میشود که سخنگوی دولت “رئیسی آیت‌اللٌه مرگ” از برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای شرکت او در اجلاس سازمان ملل متحد داد سخن میدهد.

قرار است این سفر در شرایطی انجام بگیرد که در چهار گوشه ایران هر روز فریاد “مرگ بر‌جمهوری اسلامی!” و “آخوند برو گمشو!” بلند است. رئیسی در ایران بعنوان “آیت‌اللّه مرگ” انگشت نمای مردم است. و در خارج از مرزهای ایران بعنوان عضو هیئت مرگ و صادر کننده حکم شکنجه و  اعدام هزاران نفر در دادگاه حمید نوری در استکهلم انگشت‌نمای افکار عمومی جهان شده است.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران تمام مردمی که خواهان رهایی جامعه ایران و منطقه از سلطه شوم تبهکاران اسلامی هستند را فرامیخواند که علیه حضور این تبهکار و سمبل جنایت در تمام طول دوران حاکمیت جمهوری اسلامی دست به اعتراض بزنند!

جای رئیسی تبهکار پشت میله‌های زندان است نه اجلاس سازمان ملل!

جمهوری اسلامی با اتکا به حکم هرروزه مردم ایران در کوچه و خیابان و کارخانه حکومت ترور، شکنجه، اعدام و سنگسار است و باید از سر راه زندگی جارو شود!  با اتکا به احکام  چند دادگاه معتبر جهانی و سازمانهای مدافع حقوق بشر این حکومت متهم به جنایت علیه بشریت است و باید در تمام مراجع بین‌المللی محکوم و بایکوت شود!

قرار ما روز چهارشنبه ۲۱ سپتامبر ساعت ۱ بعد از ظهر  در مقابل دفتر سازمان ملل در آدرس:

Dag Hammarskjold  Plaza

E47th & 2nd Ave

New York, NY 10017

سرنگون باد جمهوری سیاه اسلامی!

زنده باد آزادی!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

#به_حزب_کمونیست_کارگری_بپیوندید

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate