حمله تروریستی به سلمان رشدی ‎‎

تبریک به سران اروپا و امریکا برای نشست و برخواست های دوستانه با مقام معظم رهبری و سپاه باسداران ایران.
در خبر ها آمده که سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی که توسط خمینی برای نوشتن کتاب آیه های شیطانی بمرگ محکوم شده از طرف فردی که لباس سپاه پاسداران بر تن داشته مورد حمله تروریستی واقع شده و با کارد به وی حمله کرده و گردن وی را مجروح کرده است رشدی بلافاصله با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شده آگاه مطلع اظهار داشته اند که حال وی اساسا خوب نیست ولی هنور خبری از شدت وخامت حال این نویسنده که در ایالات متحده قصد سخنرانی داشته داده نشده .اینها و تمام حملات و جراحات آینده وارد آمده به مردم ایران و نخبگان خارجی با تائید سران مماشات گر اروپا و امریکا رقم میخورد.
چند هفته قبل هنوز جوهر حکم تروریست های اسلامی در بلژیک خشک نشده بود که دولت این کشور با بی آبروئی کامل قصد آزادی تروریست خودش را داشت که نتجه اش میشود حمله امروز به سلمان رشدی. تا رژیم جمهوری اسلامی هست خون مردم ایران مبارزین سایر کشور ها سنگفرش خیابانهای جهان را رنگین خواهد کرد
آقای بایدن! به مماشات خود با آخوند های جانی خاتمه دهید و سند صدور مجوز کشتار و ترور مردم را بنام برجام(کشک) بدست سپاه پاسداران و کشتار گران جانی علی خامنه ای ندهید، آن را پاره کنید و این همه بی آبروئی تاریخی را از خود و مردم شریف ایالات متحده دور نمائید.
نوید اخگر شاعر و نویسنده تبعیدی ایران
تاریخ ۱۲ آگوست سال ۲۰۲۲ سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate