اخباروگزارش های کارگری ۲ تیر ماه ۱۴۰۱

اخباروگزارش های کارگری ۲ تیر ماه ۱۴۰۱

– سومین روز اعتصاب کارگران پروژه‌ای داربست ‌بند صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای افزایش دستمزد و ۲۰ روز کار ۱۰ روز مرخصی

شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت:

۱- در ادامه اعتصاب همکاران داربست بند در پارس جنوبی، امروز پنجشنبه دوم تیرماه داربست بندان پتروشیمی هنگام هم به اعتصاب پیوستند.

۲- اعتصاب همکاران داربست بند به بیش از ۱۳ شرکت در ۹ پتروشیمی کشیده شده است.

– تجمع اعتراضی  جمعی از پرستاران خراسان شمالی نسبت به وضعیت شغلی ومعیشتی مقابل استانداری همزمان با سفر رئیسی

– سردادن شعار« اختلاس کم بشه، مسکن مهر حل بشه» در بجنورد همزمان باسفر رئیسی

– حاکمیت درمانده ودرحال نمایش تبلیغاتی،رئیس جمهور مشغول سفرهای تشریفاتی وبلاتکلیفی معیشتی هزاران کارگر شهرداری های کشور وخانواده ها یشان

– فراخوان  تجمع  اعتراضی  کارکنان رسمی راه‌ آهن نسبت به میزان افزایش حقوق و مزایای کارکنان تابع قوانین خدمات کشوری(رسمی،پیمانی،ثابت شرکتی،کار معين )

– یازدهمین روز اعتصاب غذای رضا  شهابی امروز دوم تیر ماه و جلوگیری از ملاقات خانوادهای شهابی وسعیدی و اسدالهی و مهتدی و انصاری 

– آخرین خبر از آنیشااسدالهی و کیوان مهتدی

– بیانیه اعتراضی و حمایتی برای بهنام محمدی 

– گزارشی از وضعیت معلمان زندانی شعبان محمدی،مسعود نیکخواه واسکندر لطفی 

– در ادامه‌ی فشار بر فعالان صنفی معلمان،محمد حبیبی ممنوع الملاقات شد

– پایان اعتصاب غذای محمد علی زحمتکش 

– تکذیبیه خبر اعتصاب غذای همکاران زندانی در زندان سقز

– سه نفر از اعضای انجمن معلمان سنندج، آزاد شدند.

– سجاد شکری آزاد شد

– سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه:

در همبستگی با کارگران اعتصابی در بخش حمل و‌ نقل بریتانیا 

*سومین روز اعتصاب کارگران پروژه‌ای داربست ‌بند صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای افزایش دستمزد و ۲۰ روز کار ۱۰ روز مرخصی

شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت:

۱- در ادامه اعتصاب همکاران داربست بند در پارس جنوبی، امروز پنجشنبه دوم تیرماه داربست بندان پتروشیمی هنگام هم به اعتصاب پیوستند.

نیروهای شرکت پیمانکاری تناوب، پیمانکاری رشیدی، پیمانکاری همتی و پیمانکاری موسوی اعلام کرده اند که وارد اعتصاب شده اند.

۲- اعتصاب همکاران داربست بند به بیش از ۱۳ شرکت در ۹ پتروشیمی کشیده شده است.

همانطور که گزارش کردیم همکاران داربست بند ( اسکافلد بند ) با مطالبه افزایش حقوقها و بیست روز کار و ده روز استراحت از روز گذشته اول تیر ماه وارد اعتصاب سراسری شدند و اکنون همکاران شاغل بیشتری از پالایشگاهها و شرکت های پیمانکاری مختلف در حال پیوستن به این اعتصاب هستند. 

روز گذشته همکاران داربست بند شاغل در پتروشیمی صدف، پتروشیمی آپادانا، پتروشیمی دماوند، پتروشیمی کیان، سایت یک و دو پتروشیمی بوشهر، پتروشیمی آرین، پتروشیمی مرجان و پتروپالایش کنگان وارد اعتصاب شدند و تا آخر وقت نیروهای پیمانکاری حاجی پور، شرکت رستاک پویا، شرکت فراسکو، پیمانکاری شهبازی، پیمانکاری مطوری، شرکت ایده سازان، شرکت پایندان و شرکت اکسیر صنعت به اعتصاب پیوستند.

امروز دوم تیرماه همکاران در پتروشیمی هنگام نیز به اعتصاب پیوستند. 

نیروهای شرکت پیمانکاری تناوب، پیمانکاری رشیدی، پیمانکاری همتی و پیمانکاری موسوی اعلام کرده اند که وارد اعتصاب شده اند و این اعتصاب در حال گسترش است. 

در حالیکه در برخی جاها پیمانکاران مفتخور با قلدری کارگران را تهدید به اخراج کرده و گفته اند خبری از افزایش مزد نیست و اگر نمی خواهید کار را ترک و تسویه کنید. 

همکاران ما استوار ایستاده و پیگیر مطالباتشان هستند. 

اما خبر خوب این که در پتروشیمی کیان زیر فشار اعتراض کارگران وعده داده اند که مزد کارگران را مطابق درخواست همکاران به بیست و پنج میلیون افزایش خواهند داد.  

نیروهایی هم که محل کار را ترک کرده اند اعلام نموده اند در صورت انعقاد قرارداد جدید حاضر به بازگشت به کار خواهند بود. 

این اتفاق نشان دهنده قدرت اعتصابات کارگران است. 

اتکاء به مجمع عمومی و تصمیم گیری جمعی راه مهم ادامه قدرتمند اعتصاب و مقابله با تهدیدات پیمانکاران به اخراج و با هر گونه تلاشی برای ایجاد تفرقه در صف کارگران است.  

شورای سازماندهی بر تشکیل مجمع عمومی در هر محل و تصمیم گیری جمعی و انتخاب نمایندگان واقعی خود جهت نشست و مذاکره بر سر خواستهای سراسری اعلام شده کارگران تاکید دارد. 

بیست روز کار و ده روز استراحت و اینکه حداقل مزد کارگران داربست بند نباید کمتر از ۲۵ میلیون باشد دو مطالبه اصلی است که همه همکاران داربست بند بخاطرش اعلام اعتصاب کرده اند. بر محور همین خواستها باید متحد عمل کرد و متحد ماند.  و اینها خواستهای همه کارگران پروژه ای پیمانی است. 

شورای سازماندهی همه این کارگران را به حمایت گسترده از اعتصاب همکاران داربست بند فرا میخواند.

*تجمع اعتراضی  جمعی از پرستاران خراسان شمالی نسبت به وضعیت شغلی ومعیشتی مقابل استانداری همزمان با سفر رئیسی

روز چهارشنبه ۲ تیر همزمان با سفر رئیسی به استان خراسان شمالی،جمع از پرستاران این استان برای اعتراض به وضعیت شغلی ومعیشتی مقابل استانداری در شهربجنورد تجمع کردند.

*سردادن شعار« اختلاس کم بشه، مسکن مهر حل بشه» در بجنورد همزمان باسفر رئیسی

روز چهارشنبه ۲ تیردر جریان بازدید رئیسی از بجنورد وسخنرانیش در ورزشگاه تختی،جمعی با سردادن شعار« اختلاس کم بشه، مسکن مهر حل بشه»نارضایتی خودرا درباره وضعیت مسکن مهر در استان خراسان شمالی بنمایش گذاشتند.

*حاکمیت درمانده ودرحال نمایش تبلیغاتی،رئیس جمهور مشغول سفرهای تشریفاتی وبلاتکلیفی معیشتی هزاران کارگر شهرداری های کشور وخانواده ها یشان

– ۳۱ خرداد ۱۴۰۱:عدم پرداخت ۶ ماه حقوق کارگران شهرداری خرم آباد

– ۳۰ خرداد۱۴۰۱:تجمع شبانه کارگران شهرداری ایلام دراعتراض به پرداخت نشدن ۳ ماه حقوق و۱۲ ماه مطالبات 

– ۲۹ خرداد ۱۴۰۱:اعتصاب کارگران شهرداری اهواز در اعتراض به سطح پایین حقوق وعدم پرداخت بموقعش

-۲۸ خرداد ۱۴۰۱: اعتصاب وتجمع کارگران شهرداری خرمشهرمقابل فرمانداری دراعتراض به عدم پرداخت ماه ها حقوق وحق بیمه

-۲۸ خرداد ۱۴۰۱: عدم پرداخت ۳ ماه حقوق کارگران شهرداری  شهرستان سرپل ذهاب دراستان کرمانشاه

– ۲۸ خرداد ۱۴۰۱: پرداخت نشدن چندین ماه حقوق  کارگران شهرداری سالند در بخش سردشت دزفول دراستان خوزستان

– ۲۸ خرداد ۱۴۰۱: عدم پرداخت ماه ها حقوق وحق بیمه حقوق کارگران شهرداری  ها ی قاضی و پیش قلعه درشهرستان مانه وسلقمان دراستان خراسان شمالی

-۲۴ خرداد ۱۴۰۱: اعتراضات کارگران شهرداری شاهین دژ دراستان آذربایجان غربی نسبت به عدم پرداخت ۳ ماه حقوق  وعیدی و عدم پاسخگویی مسئولان

– ۱۷ خرداد ۱۴۰۱: کارگران شهرداری شوش در دومین روز اعتراضشان نسبت به عدم پرداخت بموقع حقوق و وعده های توخالی مسئولان سفره خالی مقابل فرمانداری پهن کردند

– ۱۳ خرداد ۱۴۰۱: اعتصاب کارگران شهرداری اهواز چهارمین روز را پشت سرگذاشت

– یکم خرداد ۱۴۰۱: 

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری یاسوج نسبت به عدم پرداخت ۵ ماه حقوق  مقابل  استانداری  کهگیلویه و بویراحمد

– تجمع اعتراضی خانوادگی کارگران شهرداری فسا نسبت به عدم پرداخت بموقع حقوق

–  اعتصاب کارگران شهرداری اهردراعتراض به عدم پرداخت بموقع حقوق

*فراخوان  تجمع  اعتراضی  کارکنان رسمی راه‌ آهن نسبت به میزان افزایش حقوق و مزایای کارکنان تابع قوانین خدمات کشوری(رسمی،پیمانی،ثابت شرکتی،کار معين )

به اطلاع میرساند طی فراخوان و هماهنگی صورت گرفته در شبکه‌های اجتماعی، تجمعی در اعتراض به میزان افزایش حقوق و مزایای کارکنان تابع قوانین خدمات کشوری(رسمی،پیمانی،ثابت شرکتی،کار معين )

در تاریخ سه شنبه ۷ تیر ساعت ۱۰ در محل ساختمان مرکزی راه آهن واقع در عباس آباد صورت می‌پذیرد. 

جهت بهبود وضعیت معیشتی کارکنان زحمت کش راه آهن می باشد.

*یازدهمین روز اعتصاب غذای رضا  شهابی امروز دوم تیر ماه و جلوگیری از ملاقات خانوادهای شهابی وسعیدی و اسدالهی و مهتدی و انصاری 

امروز دوم تیرماه یازدهمین روز اعتصاب غذای رضا شهابی عضو سندیکا است که در بدترین شرایط جسمانی در اعتراض به پرونده سازی از سوی وزرات اطلاعات دست به اعتصاب غذا زده است و براساس آخرین تماس در هفته قبل دچار ضعف شدید جسمانی و سرگیجه و عدم تعادل در ایستادن بوده است .

امروز پنجشنبه دوم تیر ماه نوبت ملاقات خانواده ها بوده است که از ملاقات خانواده شهابی وسعیدی و آنیشا اسدالهی ، کیوان مهتدی و ریحانه انصاری جلوگیری بعمل میآورند که خانواده به این مسئله اعتراض میکنند و مسئولین قضایی زندان میگویند قاضی اجازه ملاقات نمی دهد.

خانواده های فعالین کارگری و معلمان بازداشتی   دربند ۲۰۹ و ۲۴۰ زندان اوین که از سوی وزرات اطلاعات با پرونده سازی و اتهامات واهی جاسوسی،  در ارتباط با دو معلم فرانسوی بازداشت شده اند.  از جمله خانواده رضا شهابی، حسن سعیدی،  نیشا اسداللهی، کیوان مهتدی ، رسول بداقی در حال حاضر  از حق ملاقات و تماس با عزیزان دربند خود محروم شده اند .

. این در حالیست که  رضا شهابی در یازدهمین روز اعتصاب غذای خود میباشد و عدم اطلاع از وضعیت نامبرده  برای خانواده شهابی و سندیکای واحد و جامعه کارگری بسیار نگران کننده  است  و در شرایط بسیار وخیم جسمانی به سر می برد.

اقدام زندانبان و  بازپرس و مسئولان قضایی مبنی بر ممنوعیت ملاقات و تماس با فعالین صنفی زندانی، نقض کامل حقوق انسانی افراد بازداشت شده میباشد و براساس قوانین داخلی و استانداردهای جهانی داشتن ملاقات و استفاده از تلفن  از حقوق اولیه زندانیان می باشد. 

سندیکای کارگران شرکت واحد بار دیگر تداوم بازداشت اعضای خود، رضا شهابی و حسن سعیدی، و دیگر فعالین سندیکایی و کارگری را بشدت محکوم میکند و خواستار آزادی فوری کلیه بازداشت شدگان می باشد.

چاره زحمت کشان وحدت وتشکیلات

*آخرین خبر از آنیشااسدالهی و کیوان مهتدی

فرزانه امیری جاه ،مادر کیوان نوشت:

۴۵ روز از بازداشت کیوان مهتدی و آنیشااسدالهی میگذرد. 

امروز پنحشنبه ۲ تیر ماه طبق قرار به ملاقات فرزندانمان رفتیم.. کیوان و آنیشا در تلفن و ملاقات بارها گفته بودند ، بازپرسی تقریبا تمام شده و دیگر چیزی برای گفتن نیست. مراحل قانونی اش می بایست طی شود . امروز صبح در کمال بهت و ناباوری متوجه شدیم ، کیوان و انیشا ممنوع الملاقات هستند . پرسیدیم : چرا ؟؟؟ گفتند همه ی کسانی که در رابطه با پرونده هستند فعلا ممنوع الملاقات هستند . باز هم پرسیدیم : چرا ؟؟؟ گفتند : ما نمی دانیم ، بروید از دادسرا بپرسید.ما مادران قطعا شنبه به دادسرا مراجعه خواهیم کرد. 

ما می پرسیم : چه اتفاقی افتاده است ؟ آیا کیوان و آنیشا را می خواهند در گیر یک پرونده سازی دروغین کنند ؟ 

فرزندان ما نویسنده ، مترجم و معلم های دلسوز این آب و خاک هستند .

ما مادران ، هر نوع پرونده سازی ساختگی را محکوم می کنیم و از حقوق قانونی شهروندی که به هر شکلی موجود یاشد ، برای کمک به فرزندان مان بهره خواهیم گرفت . 

کیوان و آنیشا فرزندان آزاده ی این آب و خاک هستند .

جای نویسنده و مترجم زندان نیست

*بیانیه اعتراضی و حمایتی برای بهنام محمدی 

بهنام محمدی فعال صنفی و عضو ساده  انجمن صنفی فارس در تاریخ ۲۲خرداد ۱۴۰۱ در حالیکه با چند تن از همکاران فرهنگی برای مذاکره و رایزنی با قاضی و دادستان پرونده معلمان بازداشت شده  در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه به دادگاه انقلاب مراجعه کرده بود، بدون هیچ حرف و دلیلی بازداشت شد.

در طول تاریخ این نوع حرکت ناگهانی و ناجوانمردانه به خنجر از پشت زدن معروف بوده و بدترین صفت برای یک انسان به شمار می‌رفته.  

بهنام محمدی یکی از فعالین صنفی خوشنام فارس و کشور می باشد، که زندگی خود را سالهاست وقف دانش آموزان، فرهنگیان و عدالت آموزشی نموده.

متبن، خوش برخورد، بی ریا، منطقی و پایبند به تعهدات اخلاقی و انسانی ……………

انتظار جامعه فرهنگی فارس بر ابن بود که در همان چند روز نخست بازداشت، حداقل به دلیل حفظ شان و جایگاه دادگستری و قوه قضا ایشان آزاد شوند چون دلیلی برای بازداشت ناگهانی ایشان از دید فرهنگیان فارس وجود ندارد.

انجمن صنفی معلمان فارس  

کنشگران فرهنگی کازرون 

فعالین مستقل صنفی  

 خواهان  آزادی این‌ معلم خوشنام می باشند. 

و قاضی و دادستان دادگستری کل استان فارس را ارجاع می دهیم به تعهدی که در قبال مردم و سوگندی که در قبال شغل‌شان یاد کرده اند.

انجمن صنفی معلمان فارس

*گزارشی از وضعیت معلمان زندانی شعبان محمدی،مسعود نیکخواه واسکندر لطفی 

به‌دنبال بی‌خبری از وضعیت آقایان شعبان محمدی، مسعود نیکخواه و اسکندرلطفی، طی هفته‌ی گذشته، با پیگیری مداوم خانواده‌های این عزیزان، در نهایت مسئولان زندان اوین به آن‌ها اجازه ملاقات دادند. 

اسکندرلطفی دیداری کابینی با خانواده ی خود داشت. ماموران امنیتی حتی به خانواده ایشان اجازه ملاقات حضوری نداده و این فعال صنفی معلمان و خانواده‌اش را وادار کرده‌اند که از طریق گوشی و از دو سوی شیشه با هم گفتگو کنند. 

شعبان محمدی ومسعود نیکخواه نیز دیدارهای کوتاهِ حضوری و چند دقیقه‌ای با خانواده‌ی خود، داشتند.

لازم به ذکر است ملاقات با حضور مامورین بوده و خانواده‌ها را مجبور کردند تا با زبان فارسی صحبت کنند.

هر سه فعال صنفی بازداشت شده، بار دیگر اعلام کردند که آنان را به ناحق در زندان نگه داشته‌اند. آن‌ها تاکید داشتند که فعالیت‌هایشان کاملاً برحق و صنفی بوده و هست و ادامه‌ی بازداشت آنان هیچ توجیهی ندارد و کاملا سلیقه‌ای است.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران موکداً اعلام می‌دارد که ادامه بازداشت این همکاران، غیرقانونی، غیراصولی، غیرانسانی و خلاف اصول موضوعه قانونی و انسانی و خلاف حق بدیهی معلمان و سایر افراد در زمینه حق تشکل و تجمع و آزادی بیان است. لازم به ذکر است که همکاران بازداشتی ما، نمایندگی مطالبات و خواسته‌ی معلمان کشور را برعهده داشته و دارند.

ما خواهان آزادی فوری و بی‌قید و شرط این همکاران شریف و عزیز هستیم.

 دوم تیر ماه ۱۴۰۱

*در ادامه‌ی فشار بر فعالان صنفی معلمان،محمد حبیبی ممنوع الملاقات شد

محمد حبیبی که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت در آستانه روز معلم توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد، تا تاریخ  ۲۳ خرداد در انفرادی بند ۲۰۹ اوین تحت بازجویی بود.

پس از این تاریخ وی را به سلول انفرادی بند ۲۴۰ منتقل کردند و او را تحت فشارهای شدید بازجویی قرار داده اند.

از زمان انتقال به بند ۲۴۰ تلفنهای  وی که هفته‌ای یکبار بود،  قطع شده است.

امروز ۱۴۰۱/۴/۲ نیز همسر محمد حبیبی با طی مسافت بسیار برای ملاقات به تهران آمد، اما در کمال تعجب در سالن ملاقات به او گفتند که محمد حبیبی ممنوع‌الملاقات است.

گویا نیروهای امنیتی، در تلاشند که با نوعی از شکنجه، موسوم به شکنجه‌ی سفید(ایزوله کردن فرد زندانی)، معلمان زندانی را وادار به اعتراف علیه خود نمایند.

این کار مخالف نص صریح قانون و قطعا بر خلاف اصول انسانی است.

لازم به ذکر است، از زمان بازداشت تاکنون حقوق این معلم زندانی قطع شده است.‌

*پایان اعتصاب غذای محمد علی زحمتکش 

بنا بر اخبار واصله به کانال شورای هماهنگی آقای محمد علی زحمتکش معلم زندانی که از ۱ تیرماه ۱۴۰۱ در اعتصاب غذای تر بوده امروز ۲ تیرماه با مذاکرات صورت گرفته اعتصاب غذای خود را شکسته است.

 لازم به ذکر است هیچ معلم دیگری در زندان عادل آباد شیراز در اعتصاب غذا نیست.

خبرهای تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

*تکذیبیه خبر اعتصاب غذای همکاران زندانی در زندان سقز

بنا به اخبار واصله به شورای هماهنگی تشکل های صنفی معلمان، در اوایل هفته جاری خبری مبنی بر اعتصاب غذای همکاران بازداشتی شهرستان سقز منتشر شد. در پی تماس تلفنی با این عزیزان خبردار شدیم این اعتصاب غذا انجام نگرفته است .لذا وظیفه اخلاقی خود می‌دانیم که اعلام کنیم این خبر واقعیت نداشته است.

*سه نفر از اعضای انجمن معلمان سنندج، آزاد شدند.

غیاث نعمتی و بهزاد قوامی که چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، در جریان گردهمایی اعتراضی قانونی معلمان سراسر کشور در سنندج بازداشت شده بودند، و همچنین رضا طهماسبی که دوشنبه ۳۰ خرداد بازداشت شده بود، امروز ۲ تیر ۱۴۰۱ آزاد شدند.

شورای هماهنگی ضمن استقبال از آزادی معلمان در بند امیدوار است که با پایان دادن به روند پرونده سازی و آزادی معلمان در بند روندی عقلایی و قانونی  در تصمیم گیری های کشور ایجاد شود.

*سجاد شکری آزاد شد

امروز پنجشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۱ سجاد شکری فعال کارگری با تودیع وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی موقتاً از زندان اوین آزاد شد. 

سجاد شکری روز ۲۱ خردادماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود. 

اتحادیه آزاد کارگران ایران آزادی سجاد شکری را به وی و خانواده و دیگر همکاران تبریک گفته و خواستار پایان دادن به تعقیب قضایی علیه او و آزادی تمامی کارگران و معلمان زندانی است. 

اتحادیه آزاد کارگران ایران-۲ تیرماه ۱۴۰۱

*سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه:

در همبستگی با کارگران اعتصابی در بخش حمل و‌ نقل بریتانیا 

بریتانیا با بزرگترین اعتصاب در بخش حمل و نقل ریلی در یک نسل مواجه است.  ۵۰۰۰۰ کارگر راه آهن از اتحادیه های RMT و Unite the Union در اعتراض به کاهش ویرانگر مشاغل، شرایط کاری، خدمات و حقوق بازنشستگی به صفهای اعتصاب پیوسته اند.

 این اولین اقدام از ۳ روز اعتصاب برنامه ریزی شده (در روزهای ۲۱، ۲۳ و ۲۵ ژوئن) علیه برنامه های شرکت های خصوصی در بخش راه آهن برای حمله به شرایط استخدام کارگران و اخراج هزاران نفر از کارکنان ایمنی در سراسر خدمات ریلی ملی و متروی لندن بود.

در این رابطه کازاری جهانی از سوی فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل فراخوان داده شده است. سندیکای کارگران شرکت واحد انوبوسرانی تهران و‌حومه، به عنوان عضو فدراسیون‌جهانی کارکران‌حمل و‌نقل طی نامه ای به مقامات مربوطه، از جمله وزیر حمل و نقل بریتانیا، همبستگی خود را با کارگران حمل‌ونقل بریتانیا و سندیکاهای‌ آن‌ها که برای حفاظت از خدمات ریلی و پروژه‌های زیرساختی، توسعه و ترویج حمل‌ونقل عمومی، از جمله راه‌آهن، و علیه کاهش مشاغل، انجماد دستمزدها و حمله به شرایط کار و حقوق بازنشستگی‌شان مبارزه می‌کنند، اعلام‌نمود.

اتحادبه های کارگری بریتانیا از جمله در بخش حمل و ‌نقل، همچون آر ام‌تی، در گذشته بارها از سندیکای کارگران شرکت واحد و‌ کارگران بخشهای مختلف در ابران‌حمایت کرده اند. ما نیز در این مبارزه برای امنیت شغلی و‌ حقوق کارگران حمل و‌نقل بریتانیا در کنارشان هستیم. همبستگی کارگران مرز نمی شناسد.

akhbarkargari2468@gmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate