اطلاعيه بمناسبت درگذشت رفيق ابراهيم رمضانی (مام برايم چيانه)

اطلاعيه روند سوسياليستی کومه‌له بمناسبت درگذشت رفيق ابراهيم رمضانی (مام برايم چيانه)

با کمال تأسف امروز ٢٨ ماه مارس، جنبش عدالتخواهی و حق‌خواهانه کردستان، يکی از مبارزان قديمی خود را از دست داد. رفيق ابراهيم رمضانی مشهور به مام برايم چيانه از فعالين صفوف کومه‌له و مبارز راه آزادی و برابری بر اثر بيماری در کشور سوئد، برای هميشه چشم از جهان فروبست.

مام برايم در آبادی چيانه از توابه پيرانشهر و در خانواده‌ای زحمتکش بدنيا آمد. زندگی را همانند هم طبقه‌هايش با کار و زحمت فراوآن در مزارع آغاز کرد. زندگی سخت و پر مشقت، او را نيز مانند بسياری از هم طبقه‌هايش خيلی زود به مبارزه بر عليه ناعدالتی اجتماعی و فقر کشانيد.

مام برايم  در جريان قيام مردمی ايران و کردستان بر عليه نظام پادشاهی و آشنايش با کومه‌له به شکل حرفه‌ای به مبارزه پرداخت. از بدو پيوستنش به صفوف کومه‌له با شور شوق فراوآن و انرژی بسيار به انجام وظايف محوله پرداخت. 

مام برايم علاوه بر جايگاهش در منطقه و زادگاهش خيلی زود، در صفوف رفقايش به چهره صميمی و قابل اتکاه تبديل شده بود. در طول سالها مبارزه و فعاليت تشکيلاتی و آمادگی برای انجام وظايف سخت و با بعهده گرفتن وظايف دشوار عملی، پيگير و مصمم، برای رفقايش، به چهره‌ای محبوب و صميمی تبديل شده بود. 

بدينوسيله ما به اعضای خانواده مام برايم و همينطور به مردم کردستان مخصوصا مردم چيانه و پيرانشهر و رفقای کومه‌له و حزب کمونيست تسليت گفته و خودمان را شريک اندوه از دست دادن ايشان می‌دانيم. ياد عزيز مام برايم گرامی و راهش پر رهرو باد.

روند سوسياليستی کومه‌له

۲۸ مارس ٢٠٢٢  

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate