آقای بایدن خارج کردن سپاه پاسداران از لیست های تروریستی یک خودکشی است‎‎

در اسلام بطور عام و اسلام خامنه ای و خمینی  بطور خاص دشمنی با  فرهنگ و سیاست غرب یکی از ضوابط غیر قابل تغیر است.

آنچه که در طی ۴۳ سال از  زمان بروی کار آمدن حکومت جمهوری اسلامی شاهد آن بوده ایم به این خاطر صورت پذیرفته که اسلام توان رویاروئی و رقابت تسلیحاتی و اقتصادی و نظامی یا بهزیستی فرهنگی با غرب را ندارد و از برآوردن احتیاجات مردم ایران عاجز است برای سرپوش گذاشتن بر این ناتوانی دست به ترور کشتار گروگان گیری قتل و غارت و بوجود آوردن کشتار گران نیابتی در کشور های منطقه زده و خواهد زد.

آقای بایدن! اگر فکر میکنید که سپاه پاسداران قادر به گشودن درب های همکاری متمدنانه با شما و جهان است بایستی  بر این استوار کنید که ابتدا توانائی رژیم اسلامی برای یک همکاری متمدنانه با مردم  خودش در داخل ایران چقدر است؟ و پس از آنست که شما  میتوانید بروی گشودن درب های همکاری سپاه  تروریستی قدس با نیروهای امنیتی یا نظامی کشورتان یا منطقه خاور  میانه  حساب باز کنید.

شما نمیتوانید به سپاه پاسداران و آخوند های حاکم بر  ایران اعتماد کنید و برای دمکراسی و حقوق بشر پایه ریزی نمائید. سامانه لیبرال دمکراسی  غرب در کنار فوندامنتالیسم اسلامی تروریستی برگرفته از قرآن غیر قابل همکاری است.

فوندامنتالیسم زن ستیز ضد بشری اسلامی هیچ همگونی  با لیبرال دمکراسی غربی ندارد

آقای بایدن اگر میخواهید بما بیاموزید که به اسلام و آخوند اعتماد کنیم و سپاه پاسداران را بر سر مردم ایران و منطقه بنشانید بشما باید بگویم که اشتباه میکنید به اعمال و رفتار آخوند و اسلام و سپاه پاسداران در ایران بنگریددر عرض ۴۳ سال دستگیری ها تا شکنجه ها در زندان ها تا کشتار ها سراسری  چندین هزار نفری از جنگ افروزی تا شلیک به هواپیمای اکراینی  تا موشک پراکنی های  روزانه که هیچ کس در  هیچ موردی پاسخگو نیست . از سرمایه گزاری و بباد دادن میلیارد ها دلار اموال مردم ایران  بر روی بمب اتم و انرژی هسته ای تا  سرمایه گذاری بر روی گروهای  جهادی اسلامی و گسترش تروریسم در خاور میانه که هیچگاه چون امروز جهان را بی ثبات و نا امن نداشته ایم .  اگر میحواهید به سپاه پاسداران کشتار گر اعتماد کنید نگاهی به رفتار روزانه آنان بر علیه مردمان ایران بیندازید تا به این نتیجه برسید که ابتدا باید سپاه پاسداران این اعتماد را در میان مردم ایران کسب کند و دارا باشد تا  بعد بتوان در امور بین المللی به آن اعتماد کرد  و با شما به همکاری  بپردازد.

ساختار اسلامی تروریستی سپاه پاسداران برگرفته از تئوریهای کشور گشایانه اسلامی قرآنی علی خامنه ایست و بدین خاطر  است  که میتواند براحتی در کنار سیاست های جنگ طلبانه و نابود کنند و ایران بر باد ده روسیه و پوتین انجام وظیفه کند.

آقای بایدن! کشور افغانستان را پس از  خرج ملیونها دلار و سالیان زحمت براحتی در دستان یک عده  انسان عقب مانده اسلامی بنام طالبان وا نهادید و نتایج آنرا امروز بوضوح مشاهده میکنید کشوری با  معادن سرشار و نیروهای  جوان به عصر حجر عودت داده شده است که  در هیچ زمینه ای حتی چراغ کم نوری را هم  برای پیشرفت و آبادی افغانستان در دست ندارند و نیمی از جمعیت این کشور زنان از هر پیشرفت علمی فرهنگی ادبی محروم شده اند. شاید در جلسات خصوصی به این نتیجه رسیده باشید که جنگ اکراین و تضاد روسیه و چین در اهم اهمیت برای ایالات متحده قرار دارند ولی نشاندن طالبان بر قدرت از یک سو و سربرآوردن سپاه تروریستی پاسداران در روابط  بین المللی زیر بنای هر چه دمکراسی و حقوق بشر  در ایران و منطقه است را نابود خواهد  کرد. از یک طرف سپاه قدس و  پاسداران مشروعیت بین المللی پیدا  میکند و از سوی دیگر میلیارد ها پول مردم محروم ایران را  بعنوان ناز شست  تروریستی  موشکی  در حمله به عراق  و کردستان و عربستان و پایگاه های ایالات متحده درمنطقه در دستان آخوند قرار میدهید.

 فکر نمیکنم این اعمال حتی نیم گامی بسوی دمکراسی و آزادی و حقوق بشر در کوتاه یا دراز مدت در ایران و منطقه باشد و بطور کلی بر ضد منافع خود شما در اینده نیز عمل خواهد  کرد

نوید اخگر

۲۰ مارش سال ۲۰۲۲  سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate