کاین هنوز از نتایج سحر است

امروز وال استریت ژورنال و دیگر رسانه ها، از قول صدراعظم آلمان، اولاف شولتز، اعلام کرد که آلمان به نفت و گاز روسیه وابسته است و نمی توان آنرا تحریم کرد. جناب صدراعظم بدون استفاده از واژه های دیپلماتیک مرسوم، برای رفع هرگونه شبهه ای، گفت «انرژی روسی [نفت و گاز] از لزومات حیاتی شهروندان آلمانی است». جهت اطلاع، ایشان نه دموکرات مسیحی و نه نئوکان هستند. بلکه یکی از حامیان سوسیالیسم، و دموکراسی، و عضو حزب سوسیال دموکرات هستند.
حال آنکه کمتر از ده روز پیش، بنا به گزارش پولتیکو، آلمان اعلام کرده بود که تسلیحات به اوکراین ارسال خواهد کرد [۱۰۰۰ موشک ضد تانک و ۵۰۰ استینگر – ضد هوایی].
نمی دانم چندبار این بخش از سرود چریک های فدایی خلق ایران را باید تکرار کنم که
بیدار بمان
هشیار بمان

بانگ غارتگران اهرمن فریب آمیز است
این اراذل دلشان به حال اوکراین، مردم اوکراین و یا زنان و کودکان پناهجو و سربازان لت و پار شده اوکراینی نسوخته است. آنچه می بینیم و نمونه آنرا قبلا در غرب آسیا و پیش از آن در کره و ویتنام و فلسطین و یمن مشاهده کرده ایم یک امر عادی برای استثمارگران (چپ و راست ندارد) و رسانه های غربی است که یقه درانی می کنند تا هرچه بیشتر تنور را برای فروش تسلیحات مخرب و آدمکش گرمتر کنند.
لازم است با واقعیات آنگونه که هست روبرو شویم. ناتو می خواهد استراتژی گسترش خود را پیاده کند. روسیه، می خواهد آنرا متوقف کند. زمین برای این بازی کثیف و خون آلود اوکراین شده است. آمریکا که تا دیروز ونزوئلا را تحریم و از اپوزیسیون آن حمایت می کرد، بنا به گزارش تایمز مالی، هماکنون وارد مذاکرات مستقیم با نیکولاس مادورو شده تا هم ونزوئلا را به سبد فروشندگان نفت به آمریکا بیفزاید و هم آمریکا را از فشار تحریم نفت روسیه رها کند.
دنیای کثیف و واقعی سیاست استثمارگران، با دنیای زیبای انسانهای شریف که نمی توانند درد و رنج پناهجویان را نظاره کنند بسیار متفاوت است. این تازه نتایج سحر است. دور نخواهد بود روزی که استثمارگران با جمهوری اسلامی زیر یک کرسی تخمه بشکنند، و فراموش کنند در سال ۱۳۶۷، ۱۳۸۸، ۱۳۹۰، ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و هماکنون در ایران و زندان های ایران چه گذشت و می گذرد.
شاد باشید
علی ناظر
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
۷ مارس ۲۰۲۲
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate