صدای زندانی سیاسی هوشمند علی پور باشید / کمپین نجات هوشمند علی پور

کمپین نجات هوشمند علی پور: صدای زندانی سیاسی هوشمند علی پور باشید

به همه شما انسان‌های آزادیخواه و برابری طلب:
صدای زندانی سیاسی هوشمند علی پور باشید.

هوشمند علیپور زندانی سیاسی محبوس در زندان مرکزی سنندج را حمایت کنید. مقامات حکومتی و مسئولان ناظر بر زندان سنندج زیر فشار و تهدیدات اداره اطلاعات کل استان کردستان همچنان از اعطای مرخصی یا راه باز زندان به این زندانی سیاسی سرباز میزنند.
هوشمند در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰ بعد از ۱۵ روز اعتصاب غذا با وعده اعطای مرخصی از زندان از سوی قاضی ناظر بر زندان سنندج ” خسروی زاده” و رئیس زندان به او گفته بودند تا دو ماه دیگر به شما اجازه مرخصی خواهیم داد ولی الان که موضوع اعتصاب شما رسانه‌ای شده است فعلا باید نمیتوانیم شما را به مرخصی بفرستیم.
مسئولان زندان سنندج با گذشت ۳ ماه از پایان اعتصاب غذا با اعطای مرخصی هوشمند علی پور مخالفت می کنند و حتی اجازه ملاقات تصویری که قبلا برای زندانیان این امکان فراهم شده بود و هم ملاقات حضوری هوشمند با خانواده‌اش در ایران را ممنوع اعلام کرده‌اند.
کمپین نجات هوشمند علی پور همه شما انسان‌های شریف، سازمان و نهادهای حقوق بشری را یکبار دیگر به حمایت از هوشمند فرا می خواند و از همگان می خواهیم برای آزادی فوری و بی قید و شرط زندانی سیاسی هوشمند علی پور صدای این زندانی را در هر شکلی انعکاس دهید و به رفتارهای غیرانسانی و تهدیدات مقامات حکومتی اعتراض کنید.

در تاریخ ۲۲ مهر امسال فرزند دیگر این خانواده، ژیان علی پور با شلیک گلوله مستقیم ماموران هنگ مرزی در منطقه آلان سردشت ترور شد.
این خانواده روزهای سختی را پشت سر میگذارند از یک طرف خواهان محاکمه و مجازات قاتلان فرزندشان ژیان هستند و از طرفی درخواست آزادی فوری هوشمند را دارند و از همه سازمانهای حقوق بشری میخواهند که صدای این خانواده دادخواه باشید تا به این رفتارهای ضدانسانی حکومت جمهوری اسلامی علیه زندانی سیاسی هوشمند علی پور پایان دهیم.
کمپین نجات هوشمند علی پور
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ، ٥ مارس ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate