با مدعیان

پرسش وپاسخ کوتاهی به نویسندگان دوفحشنامه : اقای بهرام دزکی وفعالین جنبش لغوکارمزدی*

جنابان ِمحترم ِمدعی دفاع از طبقه کار گر و لغو کار مزدی!! 

آخر شما «مدعیان »محترم بجای نقد نظر من و رفیقم آرش کمانگر و آوردن اصل لینگ گفتگوی ما در بر نامه ” دیالوگ ” ـ که یک پرنسیپ است در هر نقدی  ـ ؛چیزی جز لجن پراکنی ، توهین و فحاشی ، دروغ پردازی  و تهمت زنی از طریق وارون نمایی حرف هایمان و فضا سازی ؛ چیزدیگری در چنته مبارک نداشته و ندارید؟!. آیا این شیوه و این زبان بنام « نقد ِنظر درست است؟!

دوستانی که می کوشید علیه سرمایه داری و لغو کار مزدی مبارزه کنید؛ آیا بکار گیری این نوع زبان و سبک و شیوه در خورشان طبقه کارگر هست؟!

این شیوه زشت و مخرب که نباید شیوه کارِمدعیان مارکسیت  باشد ! این شیوه  و زبان که کار : امنیتی ها در”  برنامه هویت ” جمهوری اسلامی ست ! این نوع فحاشی ها و پرونده سازی ها که کار فاسد ترین لایه های بورژاوزی بزرگ است! . پس فرق شما با اوباش امنیتی و بورژوازی فاسد درچیست حضرات؟! 

حیف ازاندکی شرم، اندکی اخلاق ، اندکی انسانیت ، اندکی مسئولیت کمونیستی…!!!. 

در این جا باید نا گفته نگذرم که از برخی اشخاص سوخته ِ بی اعتبار در جنبش کمونیستی که به قصد حقیرانه” انتقام گیری”  فحشنامه شما را تایید کرده اند ،متعجب نشده ام اما ازلایک زدن رفقایی چون داوود شمسی و مهری عباسی در عجبم!!.

امید وارم خوانندگان ، لینگ گفتگوی مرا با رفیق آرش بشنوند و مستقل از این لجن پراکنی ها ، خود قضاوت کنند . 

به روشنی تمام اعلام می کنم که من از انتقادرفیقانه و دیالوگ خلاق و مسئولانه با کمال میل استقبال می کنم و صد البته نه از این گونه وچیزه ها وفحش نامه های نازل! 

نقطه ، تمام و ایام بکام.

[دیالوگ هفته: سه رویکرد در جنبش کارگری ایران پیرامون بحث حداقل دستمزد و خط فقر – حسن حسام و آرش کمانگر   https://www.youtube.com/watch?v=x9xtzA_IC3Y&t=5s

حسن حسام  ـ  ۲۱/۰۲/۲۰۲۲                                                  لینگ های دو فحش نامه :

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4765583010205141&id=100002604686240

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4760235337406575&id=100002604686240

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate