تضاد روشن جامعه امروز ایران بین مذهب و سکولاریسم و لائیسیته رقم میخورد‎‎

چندی است که نیروهای اسلامی مذهبی مجاهدین و در کنار آنها هواداران سنتی آنها در بوق و کرنا کرده اندکه گویا مبارزه آینده و امروز ایران مبارزه با شاه و شیخ است.

مبارزه با شیخ و مذهب اسلام چنبره زده بر هست و نیست مردم ایران یک حقیقت است و این مبارزه به طرق مختلف بر علیه آخوند و اسلام در طی ۴۳ سال گذشته در جریان بوده است و باید تا سرنگونی جرثومه خباثت و جنایت آخوند و اسلام ادامه یابد و احتیاج به تشویق کسی ندارد.

امروز چهار دهه از فوت محمد رضا شاه گذشته و ولیعهد ایشان بدفعات اعلام کرده که مایل به سلطنت نیست و گفته که به جمهوری گرایش دارد تا به سلطنت .

مجاهدین در گذشته ها و به دفعات اعلام میکردند که شاه فوت کرده و از صحنه سیاسی خارج شده و کار سلطنت تمام است و همه انرژی را باید بر روی حکومت آخوندی (بقول مجاهدین) گذاشت و امروز هم ولیعهدش اعلام میکند که جمهوری خواه شده است پس ضرورت اعلام جنگ جدید بر علیه سلطنت به چه منظوری است؟

صحنه سیاسی در ایران چرخیده یعنی حتی آخوند های کله گنده نطام اعلام میکنند که مردم به آخوند سنگ میزنند حمله و فحاشی میکنند و آخوند ها محبورند با لباس مبدل شخصی در شهر رفت و آمد کنند، مردم به مدارس آخوندی به مساجد به تکیه ها امام زاده ها و مراکز اسلامی حمله میکنند و آنها را به آتش میکشند.

اما مجاهدین در درون خودشان آخوند پرورش میدهند و آخوند نگه داری میکنند از صبح تا شب قرآن و آیه و مناسبات اسلامی را از تلویزیون و رادیو هاشان تبلیغ میکنند و اذان و اقامه میخوانند هر وفات و هر تولد امامان و امام زادگان غیر ایرانی را تقویت و تبلیغ کرده حمایت میکنند و این کار اینها در تضاد مستقیم خط فکری مردم ایران است که از آخوند و اسلام نفرت دارند و برای رفع این دو عنصر ضد تاریخی و دشمن مردم ایران کوشیده و میکوشند.

چرا مجاهدین درک نمیکنند که نزدیک شدن به اسلام و آخوند آنها را به آن طرف طیف ترقی خواهی پرتاب کرده و میکند.

طرح شعار حکومت سکولار دمکرات از طرف شورا در زمینه عینی خود در کجای این جریان اسلامی آخوندی که پراکتیک روزانه مجاهدین و شوراست قرار میگیرد و میخواهد با شعار مبارزه با شاه و شیخ جایگزین شود؟

جالب است که عنوان میکنند مردمی که شعار رضا شاه روحت شاد را میدهند شعار وزارت اطلاعات را تکرار میکنند خوب شما که میدانید شعار های وزارتی بدون حمایت مردمی و بدون خط فکری راه بجائی نمیبرد پس چرا جوش میزنید که نکند رضا شاه از قبر سر درآورد و پشت آخوند های مکلا و عمامه دار شورای ملی مقاومت و مجاهدین را به خاک بمالد؟

یا جناحی از ما بهتران در انگلیس و آمریک و یا اروپا به دفاع از رضا شاه برخیزند شما که همه پارلمانتر های اروپائی و امریکائی و خانه شاگردانشان را هم در حمایت خود دارید پس ترس از چیست؟

بله ترس مجاهدین و شورا ترس از رادیکال شدن اعمال و شعار های مردم بر علیه اسلام و آخوند است بدون این دو پایه ایدئولوژی و سیاستهای مجاهدین دو عنصر پایه ای خود را از دست میدهد.

مسعود رجوی راه سکولاریست هارا بخوبی نشان میدهد و میگوید: امام حسین را از ما بگیرند همه چیزمان را از دست میدهیم:

نه آخوند نه اسلام و نه دوازده امامشان دیگر کارائی نخواهند داشت.

بلی اسلام نه دین ایرانیان بوده و نه هیچ ایرانی به آن دلبستگی تاریخی دارد این خط فکری تا توانسته خرده چاپیده غارت کرده و تجاوز را گسترش داده ما حکومت اسلامی نمیخواهیم اسلام و آخوند باید کاسه کوزه اش را جمع کرده از این کشور برود هیچ طرفندی هم برای سرنگونی اسلام و آخوند همچون رفرندام چند سال قبل مجاهدینی بر علیه مردم ایران برای رسیدن به آزادی سکولاریسم و لائیسیته کار گر نخواهد بود

نوید اخگر

۱۷ ماه فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate