هکرهای نگران کننده !

ابتدا حکومت اسلامی در ایران گفت واقعه تلویزیونهای حکومتی هک نبود و نفوذ انسانی است و فردی فایل ها را جا بجا کرده است …

آمدند مثلا کم اهمییت نشان بدهند ولی بدتر شد . یعنی منافقین هنوز مثل گذشته اینقدر توانایی دارند که با نفوذ در فیهاخالدون نظام حضرات را چیز میکنند …

اما وقتی دیدند جای انکار نیست پس به تهدید قانع شدند و گفتند به منافقین باید ضربه زد تا تلافی شود…اینها با کمک غرب این کار را کردند . این کار پیچیده و زدن زیر ساختها تکنولوژی خاصی میخواهد که هر کسی ندارد …

تا جایی که در حافظه ما مانده غرب از ابتدا هم از منافقین دل خوشی نداشت و هنوز ندارد . در همان زمان زندان تیف ژنرال ارتش آمریکا گفت مجاهدین در مقابل حکومت اسلامی ایران مثل پونزی هستند در مقابل نقشه ایران … به ذهنمان زد برای نگه داشتن نقشه روی دیوار اتفاقا به پونز نیاز دارید و نه تف سلطنتی … امثال رضا پهلوی و مسیح علینژاد نمیتوانند اهرم فشار جدی شوند حکومت تازه با اینها قلقلکش میشه . به مرور زمان متوجل شدیم غرب اساسا به دنبال فشار جدی نیست … از خاله بازی زیر پتو خوشش میاد !

به نظر من هک تلویزیون حکومت اسلامی در ایران … کارو لجستیک و انگیزه ها مال خود مجاهدین است . همان زمان قدیم هم که ما در این سیستم مجاهدین بودیم کاملا مشخص بود به تکنولوژی روز مسلح هستند البته برای بدنه یا یقه سیاهها نبود . ولی در بالا به روز بودند . یک بار افسر استخبارات صدام آمده بود و با خواهش میگفت نفر فنی از روسیه یا چین طول میکشد بیاید شما در یک مشکل فنی به ما کمک کنید !

بقیه مدعیان بیایند و بهتر هک کنند . خیلی ها یهویی نگران شدند و هی سناریو بافتند که مثلا کار دولتهای دیگر است ، مجاهدین این توانایی را ندارند ، کار خود حکومت اسلامی است …

اولا خود حکومت اسلامی در شرایطی نیست که روی نام وعکس مجاهدین مانور کند از قدیم نوعی کینه ایدئولوِژیک بین آنها بود که تمام نمیشود . هنوز اسم مجاهدین ” منافقین ” برای تصفیه های درونی بیشترین کارایی را دارد !

دوما تا جایی که عملا دیدیم دولتهای حاکم در جهان دوست ندارند سیستم ولایت فقیه آوف شود . به عنوان مثال حتی اگر هر دولت خارجی مثل اسرائیل یا آمریکا این کار را میکرد مطمئن باشید به جای صدا و عکس رجوی حتما از صدا و عکس پهلوی و رضا شاه روحت شاد ، استفاده میکرد !

هک به معنی سرنگونی نیست . به معنی حاکم شدن مجاهدین هم نیست … اما در فردایی فرضی و در زمینه هژمونی سیاسی آنها دست بالا را خواهند داشت ، مگر مدعیان کارهای مهمتری انجام دهند !

هک رسانه های حکومتی علامت ضعف مطلق نیروی حاکم است ! هکرها وقتی نگران کننده میشوند که قدرتشان را میتوانند نشان بدهند !

هک کردن رسانه های حکومتی بیشتر از امکانات ، انگیزه میخواهد که هر کسی ندارد . خیلی ها پول دارند و میتوانند هکرهای حرفه ایی استخدام و کاری علیه نظام بکنند ، ولی حال تکان خوردن از پای منقل را ندارند ! با این همه اگر کسی کاری کرد ما هم برایش دست میزنیم . به قول اکبر آقا هر کسی در هر مقامی چوبی به کون این حکومت کند باید برایش دست زد . نیم قرن عملکرد مخرب آنها را دیدیم .

کاربری به نام حسن دهباشی در جایی گفته بود شبکه یک سیمای نظام اصلا به اینترنت وصل نیست که هک شود … این کار خود نظام است تا اینترنت را بد معرفی کند و سانسور را به این بهانه بیشتر کند…

نظام مافیایی دینی حاکم در ایران در طول حیات مخربش عملا ثابت کرد برای انجام هر قدم مخربی نیاز به بهانه ندارد . سانسور که مثل شیشه عمرش است .

حسن دهباشی همان کسی بود که به اصلاح نظام امیدوار بود بدون دست بردن در ریشه اش و در بین باند بازیهای اصلاح طلب و اصول گرا سالها بند بازی کرد … موقع چپاندن حسن روحانی توسط سپاه پاسداران هم ویدئو ساخته بود که حسن روحانی با اسب برای تحول میاید … حسن روحانی هم در ادامه خاتمی آمد و ۸ سال با وازلین چپاند.

جناب کاربر شبکه یک سیما اگر به اینترنت وصل نیست پس در خارج ایران با اخ وتُف حسن روحانی یا یک امامی دیگر قابل دسترس است؟

البته این اعتراف اتوماتیک شما به حسادت هیستریک بخش مهمی از امراض داخلی را کاهش میدهد . خیلی ها با سکوتشان از حالا در حال ذخیره امراض داخلی هستند ! یک جنسی از سکوت که از هر فریادی رساتر است .

به قول کاربر دیگری اساسا بحث بر سر این نیست که کی خوب است و کی بد ؟ مثلا نظام حاکم در ایران بهتر است یا مجاهدین ؟

اساسا سفسطه در همین دوگانگی است . جمهوری اسلامی آری یا نه؟ و یا “چپ و راست”

از قدیم همین بود جمهوری اسلامی آری یا نه ؟ الان هم همین است .

کلام آخر : سخنگوی مجاهدین در مقابل پرسش خبرنگار در پاریس گفت ما هم مثل شما صبح جمعه فهمیدیم …

خیلی با حال بود .

۰۱.۰۲.۲۰۲۲

اسماعیل هوشیار

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate