جاده های جنایت محاله یادم بره !

رئیسی در دیدار با پوتین : پیش‌نویس توافقنامه‌ای ۲۰ ساله‌ را تهیه کردیم الان قبله کدوم طرفه رفیق ؟ نماز شُکر به خاطر توافق ۲۰ ساله  بزنم …

پوتین : قبله هر طرف که تو بخوایی جیگر ، اون قرآن گُندهه یادته آوردم سوغاتی برای مقام عظما ، این خاطرات با نظام محاله یادم بره . نماز شما در کرملین بسیار نمادین و شاخص بود؛ از فنلاند برای من نوشتند که برکت به داخل کرملین آمد . درسته که کاخ سفید حسینیه نشد ولی کرمیلن مسجد شد ! به همین قانع باشید !

رئیسی به پوتین گفت : مسکو زیباست ومسئولان روسیه به گرمی ما را کردند و ضدیت با آمریکا و ناتو و مسئله تحریم‌ها…شماها فقط مواظب ما باشید که امپریالیسم نامرد ناغافل از پشت میچپونه !

پوتین : آخ که دست رو دلم نذار ابی جان از دست این امپریالیسم نامرد ، از همون قدیم نامرد بود . اون زمانها من جوون بودم و باهاش زورآزمایی میکردم . اون میکرد ، من میکردم . اون کودتا میکرد من انقلاب میکردم … تا اینکه دیگه خسته شدم و زورم نرسید . قبول کردم سابیدم به الک . ولی اون نامرد ول کن نیست هنوز هی میاد موس موس میکنه . یه روز اوکراین ، یه روز قزاقستان …

حالا باز خدا رو شکر شماها هستید منم میمالم در شماها ، مقداری فشار از روم کم میشه . شماها هم بزنید تو سر مردم خودتون … تا ببینیم خدا چی میخواد !

بلافاصله بعد از این دیدار کمدی تراژیک ، مانور مشترک دریایی حکومت اسلامی ایران، چین و روسیه آغاز شد. روسیه و چین توپ در میکردند و حکومت اسلامی ایران جارو میزد !

پوتین به چین گفت آدامس میزنی ؟ چین گفت فعلا نه . هر وقت با این اسکولا ملاقات داشتم خبرت میکنم !

خلاصه متخصصین دارن تحقیق میکنن که الان رئیسی کرمیلن رو زرد کرد یا پوتین رید توسر نظام ؟

جامعه ایران قیمت سنگینی برای اسلام در قدرت سیاسی پرداخت ولی حداقلش این است که حالا مردم یدانند بدون تعیین تکلیف با مزخرفات مذهبی سروسامان نمیگیرند . روحانییت با نیم قرن عملکرد دینی مخربش در قدرت سیاسی کمک بزرگی به مردم کرده است .

جامعه ایران فعلا چماق سرکوب روی سرش است و نمیتواند آزادانه حرفش را بزند و غرب هم نظام را حمایت میکند اما در درون خودش میفهمد که اسلام ناب محمدی همین است که خمینی نشان کرد . جدا کردن نهاد دین ومذهب از نهاد دولت و سیاست شروعی برای رنسانس ایران است .

بعد از این تجربیات خونین حالا خواجه حافظ شیرازی هم میداند هر تفکری که در قدرت سیاسی نشست باید برای حفظ قدرت در جاده های جنایت قدم بزند .

اسلام واقعی همان بود که خمینی نشان داد …

کمونیست واقعی همان بود که استالین نشان داد…

بد و خوب کردن  و نشان دادن اسلام خوب یا کمونیست بهتر در قدرت ، بزرگترین دروغ تاریخ انسان است . آنها که برای کمونیست سینه میزنند کارشان همان وزنی را دارد که عاشقان امام حسین در عاشورا سینه میزنند . تنها تفاوتشان در قدمت جنازه است . جنازه امام حسین ۱۴۰۰ ساله است و جنازه کمونیست ۱۰۰ ساله …

۲۲.۰۱.۲۰۲۲

اسماعیل هوشیار

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate