حزبی برای کودکان !

چند هفته بعد از کارزار جدید وزارت اطلاعات برای کودکان نیم قرن پیش مجاهدین ، ناگهان خانم مینا احدی عضو حزب کمونیست کارگری هم به میدان آمد و گفت مدافع کودکان مجاهدین است …

http://www.tipf.info/ciyahi,lashgar.htm

شما مدافع کودک نیستی یعنی کودکی نیست که نیاز به دفاع داشته باشد . شما و حزب کمونیستتان در حال دفاع از خط وزارت اطلاعات هستی … مجاهدین بعد از پایان جنگ عراق اساسا رابطه ایی ندارند تا کودکی در بین باشد . شما مدافع کدام کودکان هستید ؟

این اولین بار نیست که حزب کمونیست کارگری در زمین حکومت اسلامی با باند ریقوی مصداقی همراه میشود . حمید اشتری عوض باند مصداقی است که وقتی سعید بهبهانی وسط خیابان استکهلم شلوارش را جهت مبارزه در آورد حمید اشتری برایش کف زد و دست گل گردنش انداخت . مثل حکومت اسلامی در ایران که بعد از هر تروری در خارج ایران و دستگیری تروریست یک معامله ایی میکرد . تروریست آزاد میشود و در بدو ورود به ایران گردنش دسته گل میانداختند.

هربارحزب کمونیست وارد این حیطه میشود و تلاش میکند به باند حکومتی مصداقی کردیت سیاسی بدهد … حکایت همان میمونی میشود که جای دوست و دشمن را نشان میداد .

اشتباهی که تکرار شود دیگر اشتباه نیست انتخاب است.

باند حکومتی مصداقی اگر در خارج ایران جا کردنی بود تا حالا ارباب رسانه های غرب موفق شده بود .

اشاره مینا احدی به گزارش «دیتسایت» درباره سرنوشت کودکان مجاهدین که از خانواده جدا شده بودند ، اتقاقا نقطه باور میشود . چون دولت آلمان رسما گفته است هیچ پولی کثیف نیست ، و دیتسایت هم برای انعکاس هرموضوعی در رسانه اش با ماچ >و لاس خشکه کار نمیکند.

گزارش دیتسایت آلمانی ، هم خطش از وزارت اطلاعات حکومت اسلامی ایران است و هم پولش را آنها میدهند . حاشیه های آن از جمله حرکات حزب کمونیست کارگری و جیغ بنفش باند ریقوی مصداقی ، سرویس مفتی برای حکومت اسلامی در ایران است .

حکایت حزب کمونیست کارگری ایران و همراهی قلبی و قلمی آنها با باند حکومتی مصداقی درخارج ایران تحت هیچ شرایطی در کادر ” نقد سیاسی ” نیست …

حکایت رفتن خر با پای خودش پیش گرگ است تا خورده شود ، رقص کنان و تُمبک زنان …

۱۹.۱۲.۲۰۲۱
اسماعیل هوشیار

تاریخ انتشار :۱۹.۱۲.۲۰۲۱

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate