کشف دوباره و چند باره  الکل توسط محسن ابراهیمی و حزب تقوائی!

کشف دوباره و چند باره  الکل توسط محسن ابراهیمی و حزب تقوائی!

“بشتابید! اینها همه با هم هستن”!

حزب حمید تقوائی دوازدهمین کنگره خود را مرتکب شد و سر در خود را رسما عوض کرد و شعار معروف شهرام همایون”نترسید نترسیید ما همه به هم هستیم” را دوباره کشف کرد! 

من شخصا نمی خواستم به این حزب و کنگره اش بپردازم امروز ولی چه می شود کرد! محسن ابراهیمی از متفکرین و رهبران این حزب خودش داوطلبانه آمد جلو و به بقیه چپها این کالا را عرضه کرد!(*)

بله! اشتباه نکردید! ایشان و حزبش یک عدد “شعار متحد کننده” اختراع کردند! خودشان می گویند ما تقصیر نداریم! فکر می کنم نزدیک ۱۵ سالی هست که شهرام همایون از نزدیکان حرم شازده پهلوی هی در تلویزیونش چیغ می زند که “ما همه با هم هستیم” و بالاخره متفکرین حزب تقوائی هم الکل را کشف کردند! 

خوب چرا شهرام همایون “شعار متحد کننده همه با هم” را اختراع کرد؟ چون خمینی چند دهه قبلش همین شعار را اختراع کرده بود!لذا اجازه بدهید تاریخ را بیشتر نگردیم چون چه در ایران و چه خارج ایران گرایشات پوپولیست و دست راستی همواره در دوره ای که نیاز داشتند ناگهان دنبال “همه با هم” افتادند ! البته و طبق طبیعتشان وقتی سوار خر مراد شدند دیگر یادشان نماند و لذا مدتی بعد، دوباره فردی یا جمعی از این طایفه مدعی کشف الکل شد!

لذا فکر می کنم “ضرورت تاریخی” به محسن ابراهیمی و حزبش فشار آورده و “شعارهای تاکنونی” براشان کافی نبوده و نیازهای انها را برآورده نکرده لذا “فلگ را سخت شکافتند و از خود این شعار تکرار شده را اختراع کردند”! 

من صمیمانه به اینها برای این اختراع نوظهور تبریک می گویم! می دانم در کمپ چپ و سوسیالیزم خواهی بجز توده ایستها ، کسی این شعار سازی را جدی نمی گیرد.اما من شخصا “کشف این شعار” را یک “چهش عظیم” می بینم به هپروت حزبی که می خواهد با ماسک چپ متحد راستها شود!

مشکل اینست اما که راستها جائی برای حزب تقوائی ندارند صندلی تقوائی در کمپ راست اون عقبها ممکنست باشد! از تقوائیها شازده ها استفاده بهینه می کنند و همان می کنند که خمینی با حزب توده! سر موقعش “این متحدین امام را ذبح شرعی کردند” رهبریش را آوردند جلوی تلویزیون تا هر چه را کرده و نکرده اعتراف کنند و از امامشان عفو بطلبند! 

فکر نمی کنم لازم باشد بیشتر در باره این “کشف نوظهور” محسن ابراهیمی و حزبش بنویسم.حتی زمان این نیست که فاتحه ای برای این حزب بعنوان یک حزب چپ بخوانیم! دیر شده خودشان مدتی دیگر “از پرده برون خواهند آمد صبورتر باشید”!

منبع:

(*)ما همه باهم هستیم! در باره یک شعار متحد کننده(محسن ابراهیمی)

www.azadi-b.com/?p=15975

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate