قاتل ترامپیست آدم می کشد و آزاد می شود، بایدن شارلاتان فراخوان اطاعت از قانون می دهد!

در حاشیه رای عدم محکومیت برای لمپن ترامپیست قاتل بنام کایل رینهاوس در امریکا

مقدمه:

قبلا نوشتم که ترامپیستها و نژاد پرستان بدجوری در مخمسه هستند در امریکا .اینها اخرین بقایای نژاد پرستی هستند مثل دایناسورهائی که زمانشان گذشته.اخرین زورهاشان را می زنند.

تقلاهای اینها از روی قدرت نیست از روی استیصال است.ترامپیستها یاداور رژیم افریقای جنوبی و پلیسش هستند در اخرین ماهها! در امریکا نژاد پرستی در حال جان کندنست و لذا از خود تقلاها می کند حنایت می افریند تا به حامیان کودنش دلداری دهد.

ماجرای ادم کشی یک جوان کودن و لمپن ترامپیست در امریکا و ازاد شدن او در روز روشن توسط نظام قضائی امریکا علامت قدرت گرفتن اینها نیست از دید من.علامت غروب دوره ای است که با برده داری اغاز گردید و الان دیگر اون سطح برده داری و نژاد پرستی در جامعه امریکا با ترکیب جمعیتی که دیگر اکثریت با سفید ها نیست و خصوصا سفیدهای نژاد پرست، امکان ندارد!.

دنبال کردن این ماجرای معین اما از جهت شناخت وضعیت کنونی امریکا مهم است.این جنایات صدها سالست در امریکا اتفاق افتاده و کسی خبردار نمی شده اما به کمک مدیا و میلیونها میلیون فعال انسادوست ، بسرعت جهانی می شود و جلوی دوربینها می رود.

نژاد پرستها و پلیس در امریکا همه جا مورد افشاگری هستند و بسیاری موارد پلیس امریکا به اخیه کشیده می شود بیکار می شود و به زندان می رود. این تحولات  جدید است.افشا شدن چهره های کثیف نژاد پرست در سطح جهانی پدیده نوست و باید ادامه یابد.

از این مقدمه بگذرم نگاهی بیندازم به ماجرای قتلی که در امریکا این روزها موضوع نبرد سیاسی وسیعی شده است:

(۱)ماجرا از کجا اغاز شد؟

متعاقب تظاهرا سراسری مردم امریکا بر علیه نژاد پرستی ، جوان سیاهپوستی بنام ژاکوب بلیک توسط پلیس امریکا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و برای همیشه فلج شد.

در پاسخ به این جنایت جدید پلیس امریکا مردم ایالت ایلینویز هم به خیابان امدند تا اعتراض خود را بر علیه پلیس نژاد پرست امریکا اعلام کنند.

لمپن ترامپیستی بنام کایل زیتنهاووس در یکی از این اعتراضات مردم بر علیه پلیس به همراه چند لمپن ترامپیست دیگر با اسلحه به خیابان آمد تا بقول خودش از پلیس و مایملک مردم در مقابل تظاهر کنندگان “دفاع کند”! او با افتخار جلوی دوربین در خیابان رژه می رفت و با اسلحه ای که از کمکهای مالی دولت به بیکاران بدست آمده بود هل من مبارز می طلبید. تظاهر کنندگان که این لمپن و رفقاش را دیدند برای خلع سلاح او به او حمله کردند و این لمپن بنا به ادعای خودش “برای دفاع از خود به ۳ نفر شلیک کرد که دو نفرشان بنامهای جوزف روزنبام  ۳۶ ساله ،فردی بی خانمان و دارای بیماری روانی  و انتونی هابر ۲۶ ساله که او را با اسکیت بورد، زده بود، کشته شدند و نفر سومی هم زخمی شد.

این لمپن ترامپیست خود را به پلیس معرفی کرد و جالبست که پلیس همانزمان به او گفت “برو خانه و بعد باهات تماس می گیریم”! خوب دقت کنید! این اولین برخورد پلیس به این لمپنی بود که خودش گزارش می کند که ۲ نفر را کشته! “بهش آب می دهند تیمارش می کنند و می گویند برو خونه!”

(۲)پرده دوم: آزاد شدن موقت  به قید ضمانت ۲ میلیون دلاری!

بعد حضور اولیه در دادگاه این شازده پسر را به قید ضمانت دو میلیون دلاری می فرستند خانه !اون قاضی چقدر ملوس است بماند! این دو میلیون دلار طی مدت کوتاه از کجا چمع می شود؟ پدر و مادر این شازده کوچولو می گویند که “حمایتهای وسیع حامیان پلیس”(بخوانید حامی نژاد پرستی و ترامپیستها و کودنها و زامبی ها) !

بله این عقب مانده ها و زامبی ها با هم “متحد” عمل می کنند و قادر هستند طی مدت کوتاهی این لمپن را از زندان موقت هم بیرون بیاورند!

(۳)پرده سوم:تراژدی کمدی دادگاه و میمون بازیهای شازده کوچولو و وکلایش و هیئت “منصفه “!

دادگاه این میمون ترامپیست دو هفته طول کشید و او قرار بود از خود یک مظلوم کوچولو نشان دهد و طلبکار هم باشد که “مورد حمله قرار گرفته و لذا حق داشته ادم بکشد!”

طبق قوانین ایالن ایلینویز اما او فقط حق داشت زیر نظارت ابوی به هدف تیر اندازی کند ! بله حتی طبق قوانین ایالت او محق نبود تو خیابان رژه برود با اسلحه! محق نبود به ادمی تیر اندازی کند!

اما قاضی و هیئت منصفه این حرف ساده را منکر شدند! بر طبق قانون فقط کافی بود یکیی از هیئت منصفه در مجرم بودن او شک کند تا او ازاد شود.حدث بزنید! یازده سفید پوست و یک سیاه(جهت خالی نبودن عریضه!)

لذا؟ بله این لمپن کوچولوی قاتل مثل یک قهرمان از دادگاه به “منزل” فرستاده شد و نظام دوباره به ریش نداشته ملت بلند خندید!

(۴)پرده چهارم: چتر حفاظتی قانونی و امنیتی بدور شازده لمپن ترامپیستی طی دادگاه و بعد از آزاد شدن:

گزارشات این بود که این لمپن نه تنها دو میلیون دلار وثیقه گذاشت بلکه خرج وکلایش را هم همان محافل ترامپیست و پلیس دادند و ..همینطور یک چتر امنیتی برایش ساخته اند که مبادا کسی جرات کند بعد ازاد شدن به سراغش برود!

آخر و عاقب این رذل ترامپیست اما معلوم نیست! فکر نمی کنم این عقب مانده و والدینش روز خوشی داشته باشند .شاید مجبور شوند این عقب مانده را مخفی کنند ! تاریخ امریکا اینجور جانیان را زیاد دیده و سرنوشتشان هم معمولا خوش عاقب نیست!

(۵)پرده پنجم:بایدن شارلاتان به کمک لمپن ترامپی آمدند و بایدن فراخوان داد که مردم رای دادگاه را با ارامش بپذیرند!

 

فراز دیگری آمد! بایدن شارلاتان نگران از شورش مردم فراخوان “صلح داد”! به مردم گفت “تابع قانون باشند” شتر که نه جانی ترامپیست دیدند که ادم می کشد و آزاد می شود بروی خودشان نیاورند که ؟ “قانون هست” !

البته این قانون در امریکا سنتا هر جا حاکمان و ظالمان بودند ایستاده تا حمایتشان کند و بعدش “همه باید قانون را بپیرند”.همین قانونی که چندین نسل نژاد پرستی و جنایت را با زور پلیس و گزمه به شیوه ای “دموکراتیک” بنام مردم حقنه کرده! همین قانون!

بله بایدن و حزب دموکرات دلشان نمی خواهد که امریکا تکلیف ترامپیستها را یکسره کند.

چرا؟ چون بعد ترامپیستها نوبت خود حزب دموکرات و شارلاتانهائی مثل بایدنست!

انقلاب در امریکا فقط گلوی حزب جمهوریخواه را نخواهد گرفت لذا تهاجم به راستها تهاجم به بایدنهاست! لذا؟ پیام صلح بدهند اما فکر نکنند مردم احمق هستند!

(۶)پرده ششم: ایا ماجرا از سوی مردم تمام نشده!

درست است مقتولین این لمپن ترامپیست، سیاه نبودند بلکه سفیدانی زجر کشیده بودند که بر علیه رفتار ظالمانه پبیس به خیابان آمده بودند.

درست است که این لمپن ترامپبیست زامبی فکر کرده که اسلحه بدست می تواند صدای اعتراض مردم را خفه کند و نقش پلیس را بهتر بازی کند! درست است اینها واقعا تلاش می کنند که تاریخ برده داری را به امریکا برگردانند. اینها همه درست اما؟!

این ماجرا از یاد مردم انساندوست امریکا که ترامپ را سرنگون کردند ، نخواهد رفت! دورها و چرخه های اعتراض مردم در همه جا دوباره اغاز شده.

طی همین چند روز گذشته اعتراضات شهری از غرب امریکا (ایالت ارگون)تا شمال(ایالت ایلینویز) تا ایالت ماسچوست ادامه دارد و هنوز این اول ماجراست!

مردم ازادیخواه امریکا از هر نژاد این تلاشهای از روی استیصال ترامپیستها و نژاد پرستان را برنمی تابند و دوران برده داری گذشته و پلیس امریکا کور خوانده که توسط لمپنهای نژاد پرست بتواند مردم را سرکوب کند!

در طی دوران حکومت ترامپ و بعد آن پلیس امریکا یکبار دیگر نشان داد که ابزار دست عقب مانده ترین جناح حکومتی است.اتحادیه های پلیس امریکا اکثرا حامی ترامپ بودند و علنا هم ابراز می کردند.

مردم می پرسند که چرا این لمپن قاتل ازاد می شود؟ اگر او سیاه بود همین بود؟ غیر اینست که اول او را می کشتند و بعد برایش دادگاه می گذاشتند؟

مردم امریکا زیر بار مهملات بایدن و فراخوانش برای سکوت نمی روند.دوران فریب حزب دموکرات هم پایان یافته و حمایت از بایدن شارلاتان و حزبش هم در حال سقوط است!

بله! فکر نمی کنم ماجرای این فاتل ترامپیست تمام شود او هم می رود کنار پرونده حانی بنام زیمرمن که در سال ۲۰۲۱ یک جوان سیاه را(بنام تریوان) کشت با ادعای “دفاع از خود” و آزاد شداما زیمرمن هرگز روز خوش ندید و الانهم در زندانست برای پرونده جنائی دیگر !

منابع دیگر:

ماجرای جنایت ترامپیست لمپن و قاتل و “تبرئه” او توسط نظام قضائی

Kyle Rittenhouse released on $2M bond after saying he would have DIED if he hadn’t ‘shot two dead at protest’ (the-sun.com)

Kyle Rittenhouse Found Not Guilty in Kenosha Homicide Trial (insider.com)

ماجرای قتل تریوان مارتین، سیاهپوست  ۱۷ ساله که توسط نژاد پرستی بنام جورج زیمرمن در فلوریدا در سال ۲۰۱۲ کشته شد

Trayvon Martin – Wikipedia

تظاهرات وسیع مردم انساندوست امریکا  بر علیه حکم تبرئه قاتل و لمپن ترامپیست

Hundreds protest Rittenhouse acquittal across US | Nation | stltoday.com

https://www.stltoday.com/news/national/hundreds-protest-rittenhouse-acquittal-across-us/article_ac235f20-d441-5341-a806-4ac058b03fb0.html

Demonstrations Underway In Brooklyn In Response To Kyle Rittenhouse Verdict (msn.com)

Demonstrators gather in Boston to protest Rittenhouse verdict (wcvb.com)

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate