کشتار جوانان در ایران و ترور در خارج کشور شاهرگ حیاتی رژیم اسلامی است‎

بعد از مطرح شدن شعار های اصولگرا اصلاح طلب دیگه تمومه ماجرا رژیم اسلامی برای حفظ آخوند و اسلام و فرار از چرخه و نیز منگنه سرنگونی خود ونظام منحط کشتارگر اسلامی در صدد جا انداختن تئوری جدیدی بنام راه سوم است به سردمداری فردی از نمایندگان مجلس سابق خودش بنام قاسم شعله سعدی کپی دوم خرداد خاتمی و سید خندان دیروز.

هدف از راه سوم چیست؟

الف: نگهداری و حفظ آخوند و اسلام با نام جدائی دین از دولت بقول قاسم شعله سعدی برگرداندن آخوند به مساجد

گویا مردم ایران میخواهند مساجد و آخوند ها را حفظ و نگهداری کنند وقتی کشور های حوزه دریای خزر مساجد را تعطیل کرده و مراکز فرهنگی و علمی در آنجا تاسیس میکنند. و یا مگر مبارزین با هیتلر در جنگ جهانی دوم راه برای احیای مجدد فاشیزم را باز میگذاشت؟ و آن رژیم منحوس کشتارگر تحت تحریم های جهانی و بایکوت بین المللی قرار نمیگرفت؟

فاشیزم اسلامی و آخوندهای منحطی که فرهنگ تاریخ اقتصاد و اجتماع ایران و منطقه را به خاک و خون کشیده اند وخاک و آب و خون مردم ایران را به فروش رسانیده و مورد تعدی و تجاوز قرار داده اند بایستی با مدارا برخورد شود؟

و یا میبایستی با انقلابی زیربنائی همچون برخورد با فاشیزم هیتلری از صحنه سیاسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران حذف شوند تا جامعه روی خوش ببیند.

آقای شعله سعدی در قدم اول برای حفظ و نگهداری مسجد یعنی سنگر اخوند و اسلام کمر همت بسته است.

ب : مسئول سیاست راه سوم آقای شعله سعدی سعی میکند از همه پارامتر های بین المللی نیز کمک بگیرد از جمله سیاست آفریقای جنوبی سابق برای خنثی سازی تئوری ها و تحلیل های سیاسی من و ما در چندین دهه گذشته با نام با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کنید. ایشان میگوید در آفریقای جنوبی همه را بخشیدند نمیگوید از کی و چطور میگوید بخشیدند که چرخه خشونت ادامه پیدا نکند.

گویا چرخه خشونت را مردم میچرخانند و نه نظام های فاشیست و دیکتاتور.

ایشان نمیخواهد ببیند که نلسون ماندلا و مبارزات مسلحانه آ ان سه تا آخرین لحظه سرنگونی نظام آپارتهاید ادامه داشت و پس از سرنگونی بود که دادگاه های مردمی وارد تصمیم برای رسیدگی به جرایم مجرمین و جانیان شدند.

یعنی ابتدا این آقای وکیل خود خوانده راه سوم مبارزه قهری را خشونت مینامد و به نفع خشونت دولتی حذف میکند و جق مبارزه و انقلاب قهری را از مردم سرکوب شده نیز میگیرد چون نمیخواهد که چرخه خشنونت به گفته ایشان ادامه پیدا کند یعنی در کلامی دیگر انقلاب دمکراتیک مردم برای آزادی و رهائی از دین و آخوند میشود کشک.

آقای شعله سعدی نمیگوید تفاوت ایشان با دوم خرداد خاتمی چیست و مگر این تز ها و تئوریهای خاتمی و دوم خردادی ها نیست که دوباره دارد با لباسی و زبانی دیگر به مردم کشتار شده ایران ارائه میشود؟

باید گفت افرادی که نمیخواهند اسلام و آخوند گورشان را از ایران گم کنند به این حیله ها متوسل میشوند که انقلاب قهری مردم ایران را همچون مبارزه با فاشیزم هیتلری ناکام کنند.

البته کوشش های پکن از یکطرف و مسکو از طرف دیگر سعی میکند تئوریهای کاربردی و تاریخی ما را مانند تئوری با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کنید را دم بریده و فشل کنند یعنی از محتوا خارج کرده و باعث خنده خوانندگان و مردم ایران شوند.

اینان میگویند ما مخالف تحریم های اقتصادی بین المللی بر علیه رژیم اسلامی هستیم زیرا تحریم سیاسی و دیپلماتیک کافی است .

این نیروها توضیح نمیدهند چطوری دستور میفرمائید که امپریالیسم خونخوار جهانی بزعم شما در های اقتصادش را بر روی رژیم فاشیزم اسلامی بگشاید و چون سیاست های خود شما چوب زیر بغل رژیم اسلامی شود ولی در موقع معامله دهانش را ببندد و در مورد چانه زنی ها برای قرارداد های اقتصادی تحریم بشود و لام تا کام نه سیاستش و نه دیپلماسیش سخن نگوید (طوفان خنده ها) .

شما هیچگاه نخواستید ببینیدکه رژیم فاشیزم اسلامی از وجود همین تحریم های اقتصادی است یعنی از وجود همین سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کنید ما است نه تئوریها فشل و دم بریده شما که شعار با ایران همچون افریقای جنوبی برخورد کنید را قرقره میکنید ولی از تحریم اقتصادیش فاکتور میگیرید که راه سود های سرشار پکن و مسکو و اتحادیه اروپا مسدود نگردد.

از وجود همین تحریم های اقتصادی است که رژیم به فلاکت سرنگونی افتاده است و اما آنچه در دستان این رژیم قرار داده اید خرج ترور و جنگ و کشتار همین مردم بوده و هست.

نیروهائی که امروز نافی مبارزه قهری برای انقلاب دمکراتیک آینده ایران هستند و امروز کباده کش افراد و آخوندهای مکلا مانند شیخ خزعلی و قاسم شعله سعدی میشوند تیشه بریشه خویش میکوبند انقلاب آتی ایران پس از ۴۲ سال کشتار فاشیزم اسلامی قوانین دیکته شده شمایان را نداشته و ندارد خودتان را از سر راه طوفان انقلاب در حال وزیدن ایران کنار بکشید.

نوید اخگر
سیزدهم ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate