موی سر زن و رابطه با اسرائیل و امریکا به قیمت فقر و ورشکستگی تاریخی نظام اسلامی

۴۳ سال شعار مرگ بر امریکای جهانخوار و صهیونیزم بین المللی و اسرائیل شعار یا روسری یا تو سری اسلامی، جامعه را به فقر و ورشکستگی و فحشا و ناداری کودک فروشی و تن فروشی و کشتار و زندان و شکنجه و حلق آویز کشانده است.

شعار های ضد امریالیستی و ضد صهیونیستی نوادگان و باز ماندگان جنگ سردی دائی جان یوسف استالین که متعلق به دهه های گذشته بوده هنور در خون اسلامیست های ولائی و چپ های سنتی جا خوش کرده در اروپا و امریکا موج میزند و صف های طولانی رای و رای کشی جلو سفارت ها و خوردن آش نذری سفارتی از ارکان این نیروهای پلید اسلامی ولائی و مزدور چپ نماست.

اینکه این رژیم آدمخوار اسلامی آخوندی برود و یاد نرود دردی را از این گروه چپ نمای فرخ نگهداری و اسلامیست های ضد صهیونیست نمیگشاید چه آنان کاسه آششان ضامن وجود حکومت کشتار گر اسلامی و مزدوری خودشان است ، هر چند که برای غلط کردنهای ضد امپریالیستی دهه های گذشته امروز زیر و بالای وزرای خارجه آمریکای جهانخوار مانند پمپئو ها را هم ذستمال کشیده تیمار نمایند، لچک و چادر و چاقچور بر سر و کله زن ایرانی جزو محکمات دین مبین اسلام است و بدستور داعش و طالبان و خمینی خامنه ای و بوکوحرام و مجاهدین باید ارکان ناموسی زن که در قرآن و در سوره نور عورت مجسم نامیده شده حفظ شود، و به آن مارک سکولار دمکراتیک نصب گردد. هر چند که در صد عظیمی از این لچک بسر های عفیفه اسلامی روزانه با باز کردن فحشا خانه های رسمی و اینترنتی با کمک ریاست محترم مجلس آقای قالیباف و وزارت اطلاعات به امر جا اندازی برای این عورت های اسلامی محجبه مشغولند اینان نه تنها پائین تنه اسلامی خویش را که اقتصاد سیاست فرهنگ و اجتماع ایران را از گزند صهیونیست ها و جهانخواران امپریالیست در امان نگه میدارند! و با شکم سیر و از روی رضا و رغبت! خود و دختران و پسران کم سن و سال خویش را برای امور الهی حبه و ترغیب مینمایند تا جبهه ضد صهیونیستی هر روز بیشتر رونق بگیرد و حضرت فاطمه و زینب و زنانی از این دست در مکتب عالیه اسلام بعنوان مصادیق و الگو های بارز این صیغه بازی و متعه بازی های اسلامی نوه و ده ساله در سطح بین المللی مطرح شوند تا ایران اسلامی بتواند کمر کشور های رقیب همچون تایلند را شکسته پشت آنان را به خاک مالیده تا پشت زنان ایران در بستر مردان عرب منطقه و اسلامیست های جهان به خاک متبرک کربلا آلوده شود.

آنچه گفته میشود طنز نیست بلکه گریه تلخ نگارنده است از مرحله و زمانی که این قلم در آن زندگی میکند و شعار ضد اسرائیلی و ضد صهیونیستی روشنفکران تا تاریک فکران جامعه را فقط برای ارضای قوت لایموت در برگرفته و کاسه آش در دست گرفته شان در لندن و در لوس آنجلس و دیگر پایتخت ها اروپائی خود نمائی میکنند.

اندکی به تفکر بنشینید که تا کی و تا کدام عمیق میخواهید همکار و همفکر قالیباف ها و نیروهای اطلاعاتی اسلامی اعم در قدرت یا در خارج آن باشید؟ این جامعه روزی بایدخود را از ضدیت با دیگر کشور ها بخصوص اسرائیل و آمریکا نجات بخشد و درب فاحشه های اسلامی را گل بگیرد و با سری افراشته برای خارج شدن از این چرخه ناموزون ارتجاعی اسلامی لچکی عقب مانده امُل اسلامی راه ترقی و تکامل اقتصادی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی را بپیماید. کدام نیروی مترقی باید پای پیش نهد و این تضاد ضد یهودی آخوندی را پس از سالیان تجربه تلخ با نوشتن قرداد صلح و دوستی و همکاری با اسرائیل همچون دیگر کشور های منطقه به میان خودشان و مجلس جهل و جنون و دولت کشتار گر آخوند رئیسی پرتاب کند و ضامن این نارنجک سیاسی را در میان دولتیان و مجلسیان بکشد و صلح و همکاری برای مردم ایران به ارمغان بیاورد در اینجا اعلام میکنم اعلام صلح با اسرائیل به لحاظ تاریخی بسا بلند تر و بر تر از اعلام صلح در جنگ آخوند ها که به نام جنگ ایران و عراق نامگذاری شده بود بررسی خواهد گردید و دولت و مجلس اسلامی را از درون مضمحل و نابود خواهد کرد

نوید اخگر

۲۵ ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate