اطلاعیه در مورد اتمام کمپین کمک به رفقا فاتح گویلی و رسول کاذب

اطلاعیه در مورد اتمام کمپین کمک به رفقا فاتح گویلی و رسول کاذب  

به اطلاع تمامی رفقا و دوستان می رسانیم که به دنبال درخواست دو تن از رفقایی که مدت طولانی در صفوف کومه  له و حزب کمونیست ایران فعالیت داشته و قصد سفر به اروپا را داشتند، کمپینی مالی به جهت جمع آوری کمک مالی برای این دوستان تشکیل گردید.  

کمپین طی این مدت  فعالیت با انسانهای کمونیست و دلسوز از احزاب متفاوت و بعضا منفرد زیادی تماس گرفت و در این مدت ما شاهد همکاری و کمک مالی این انسانهای شریف و دلسوز بودیم که بدون هیچ چشم داشتی در کمال رفاقت و هر کدام به اندازه توانشان به کمپین کمک کردند.  

بدین وسیله کمپین جمع آوری کمک مالی به رفقا( رسول و فاتح) ضمن اعلام اتمام کار خود، از تمامی دوستان و رفقایی که به هر طریق ممکن با کمپین همکاری کردند، نهایت تشکر و قدردانی را دارد و از راه دور دستشان را به گرمی می فشارد.  

همچنین لازم به یادآوریست که کمپین از رفیق اردشیر نصراله بیگی که علارغم اینکه جزئی از کمپین نبود ولی در تمام این مدت همدوش کمپین در جمع آوری کمک مالی به کمپین دلسوزانه فعالیت کرد، نهایت تشکر و قدردانی را دارد.  

 با توجه به اینکه رفقایی که در این امر انسانی کمک کردند و درخواست داشتند که هیچ گونه اسمی از آنها در سطح علنی برده نشود و با توجه به حفظ امانتداری اسامی این دوستان و مقدار کمکی که کرده اند در نزد کمپین محفوظ است.  

 نهایتا کمپین با جمع آوری مبلغ ۸.۳۵۷ $ که تحویل این رفقا (رسول و فاتح )گردید، پایان کار خود را اعلام می دارد.  

اگر هر کدام از دوستان در مورد مبلغ پرداختی و چند و چون آن سوالی دارند، می توانند به رفقای کمپین مراجعه و درخواست روشنگری کنند.  

 با توجه به اینکه رفقایی که در این کمپین فعالیت داشتند برای همه دوستان شناخته شده هستند، لذا اگر هر کدام از دوستان در مورد کمپین و جزئیات آن سوالی داشتند، می توانند به صفحات فیس بوکی یا انستاگرامی که این اطلاعیه را انتشار داده اند، مراجعه کنند. 

بار دیگر به همه دوستان صمیمانه درود می فرستیم.

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate