چهل سال خلافت اسلامی شورای غیر ملی مجاهدین

چهل سال خلافت اسلامی شورای غیر ملی مجاهدین

جهان روزانه در حال تغیر و تحول است نگاهی بر قفای ۴۳ سال حکومت سرکوب و کشتار اسلامی آخوندخمینی و شیخ علی خامنه ای نشان از این دارد که حکومت اسلامی ضد بشری خمینی خامنه ای استوار بر اصل ولایت مطلقه فقیه حتی یک گام بسوی گشایش و نزدیکی به مردم برنداشته و در انتها مجبور میشود جلادان خون آشام ۶۷ همچون رئیسی تحت تعقیب را همراه خونخوارانی چون اژه ای رئیس قوه قضائیه ای که از سراپایش خون چکیده و اختلاس سرازیر است و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس دزدان و کشتارگران که افتخارش جمع کردن دانشجویان و کشتار و پرتاب آنان از طبقات فوقانی بوده را بر مسند قوای سه گانه خود بنشاند.

دست رژیم اسلامی خامنه ای بسته است آیا دست شورای به اصطلاح ملی مجاهدین باز است ؟

نگاهی بر پروژه های چهل ساله شورای مجاهدین اسلامی رجوی ها ثابت میکند که چه ولایت فقیه اسلامی خامنه ای چه ولایت اسلامی داعش و چه تفکرات اسلامی عقب مانده مجاهدین و شورایشان هیچ ربطی به پروسه سکولاریزه کردن جامعه ایران نداشته و ندارد .

البته مجاهدین و شورا راه درازی را طی کرده اند تا به وزیر خارجه سابق ایالات متحده آقای پمپئو بقولانند که از لغت سکولار دمکراتیک در سخنرانی های خودش برای مجاهدین استفاده کند درحالی که فضای سکولار دمکراتیک با مجاهدین و شورا و عر عر اذان هر روزه از بنگاه تبلیغاتی تلویزیون آنها با همان فراس های فاشیستی عربی اسلامی لحظه ای قطع نمیشود. اشهد ان لا الله الی الله (شهادت میدهم که جز همین خدای کشتار گر اسلامی که همه را در کوره های آدمسوزی خود بنام جهنم میسوزاند و دستور قطع دست و پا و سنگ باران و کتک زدن و از خانه راندن زنان را میدهد و برای هر مرد ده ها زن و صیغه و متعه فراهم میکند و بار زحمت جا اندازان تاریخی بشریت را به عهده دارد خدای دیگری وجود ندارد و شورا و مجاهدین با این فراس های انکر الاصوات اسلامی روح زخمی مردم ایران را میخراشند بر سر زنان لچک میبندند و دستورات الله شان را تقبل الله میگویند این کار روزانه یک گروه مدرن سکولار و دمکرات نیست که به مردم باید حق بدهد که دین خودشان را بعنوان یک کار خصوصی و مخفی اگر خواستند خودشان انتخاب کنند.

گروه سکولار دمکرات کشک حق دخالت در امور مذهبی مردم و تعین تکلیف کردن برای آنان را ندارند این شورا که بر سر در خود هنور الفاظ عربی اسلامی استفاده میکند باید به این شامورتی بازی های اسلامی مشمئز کننده از رده خارج شده خاتمه دهد. چهل سال از تشکیل شورای مجاهدین گذشته هنوز این پیر مردان و پیر زنان شورائی عقل موششان یک نخود هم رشد نکرده که بفهمند سکولاریزم و دمکراسی را با تشکیل گروه اسلامی دستور از بالا برای حجاب و نماز و عفاف آخوندی مجاهدی کاری نیست .

چهل سال از تشکیل شورای خیلی ملی مجاهدین میگذرد یک روز معتقد به مبارزه قهری و مسلحانه میشوند ولی تئوریشان را امام حسین مینویسد و عر و تیزش را زینب کبرایشان میکند و سینه زنی و زنجیر زدنی و قرآن بر سر گرفتن هایشان گویا همگی ریشه در تفکر سکولار دمکراسی دارد . سئوال در اینجاست که یکفنر از این پیر مردها و پیر زنان شورائی پیدا نشد که فکر موشش از یک نخود فراتر رفته باشد و برای دیگران توضیح دهد اینطور نمیشود بر سر قدرت نشست با یک دست سرکوب مذهبی اسلامی قرآنی با یک دست چسبیدن به ریش پمپئو برای دمکرات سکولار خواندن تفکرات اسلامی داعشی قرآنی.

یک روز با شعار رفرندام رفرندام این است شعار مردم بعد از بر زمین گذاشتن سلاح ها و نفی امام حسینشان و تبلیغ صلح طلبی امام حسن وارد میدان میشوند و تمام مخالفین رفراندام زیر پرچم وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران را با شنیع ترین کلمات کوبیدن و روز دیگر صحبت از آزادی زن و سکولار دمکراسی زیر پرده دین و حجاب اجباری قرآنی کردن،این اسکیزوفرنی تاریخی بر شما و شورایتان مبارک.

بهر حال آرزو بر پیر مردان و پیر زنان شورائی عیب نیست شاید مغز موش روزی بترکد و نخود فکری سکولار دمکراسی شروع به رشد کند

ذوم ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ سوئد استکهلم

در چهلمین سالگرد شورای مبارزات قهری، حسینی، رفرندامی ، حسنی و امروز سکولار دمکراسی لچکی اسلامی

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate