چند سئوال از رهبری حزب چپ ایران (فدائیان خلق)

ضمن سلام به همه فعالین مبارز برای یک جامعه  انسانی!

چند سئوال  از رهبری حزب چپ ایران (فدائیان خلق)

از تاریخچه و سوابق سیاسی شما چنین بر می آید که قریب به اتفاق کادرها و رهبری شما از جریان

فدائیان اکثریت هستید.

امیدوارم که بتوانید چند سئوال زیر را پاسخ دهید.

یک 

آیا 

سند و نقدی به عملکرد  گذشته خود به جنبش ارائه کرده اید  فدائیان خلق  از ابتدا بدفاع از رژیم خمینی، و ضد امپریالیسم بودن این رژیم، دهها اعلامیه و سند برعلیه نیروهای سیاسی دیگر بعنوان “ضد انقلاب” صادر کرده است؟ که در آرشیو بسیاری جریانات سیاسی موجود هستند و انکار آن کاربیهوده ایی است. پاسخ شما بدانها چیست؟

دو 

رهبری کنونی این جریان نو پا در کجای  داستان چهار دهه خطای نظری و عملی (فدائیان خلق) که در واقع موضعگیریهای سیاسی در راستای یک جنبش مشخص سیاسی بودند، خودش را تعریف می کند و در آن موضعگیریها خود چه نقشی بر عهده داشت؟

سه 

 آیا

 هیچگونه عذاب وجدانی احساس می کنید؟ یا اینکه بی خیال ، اتفاقات گذشته و موضوعات کهنه و مربوط به آقای فرخ نگهدار و یک سازمان مشخص بوده و الان چون او عضو و در کنار ما نیست هر گونه عملکرد آن سازمان به ما مربوط نیست! ؟ شاید یک دلخوشی ساده لوحانه باشد که بگوئید دیگر آن گذشته ربطی به ما ندارد . واقعیت انکار ناپذیر آین است که آنچه که از جریان فدائیان اکثریت به جا مانده، یک کارنامه سیاه سنگین و بد نام است ؛ دفاع از جنایات یک رژیم قرون وسطائی بغایت آدمکش و تروریست.

چهار

از هر رهگذری که صحنه سیاست ایران را دنبال کرده است بپرسید چیزی جز این از آن جریان منفور برایتان بازگو خواهد کرد؟!

پنج

  می توانید از خودتان بپرسید،که جریان اکثریت و مدافعین خجول آن، چه چیز مثبتی در کارنامه خود دارند که بشود با آن عکس گرفت؟!

 

 کیا صبری   

۱۲ سپتامبر  

۲۰۲۱

***

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate