در باره شکنجه و گرفتن جان انسان بر اساس قوانین شریعت

سخنی کوتاه ومختصر با مردمانی که خودشان را مسلمان معرفی می کنند و مخالف شکنجه و گرفتن جان انسانها می باشند .
بطور یقین انسانهای فراوانی هستند که خودشان را مسلمان می نامند و مراسمهای دینی را کم وبیش برگذار می کنند.
اماحتی یک آیه از سوره های قران و احادیث مربوط به دوران خلفای راشیدینی ،جنگهای خشن و بیرحمانه ای که به خاطر قدرت و ثروت به مردمان سرزمینهای خاور میانه و افریقا تحمیل کرده اند نخوانده اند .
خلفای راشیدین ( ابوبکر ،عمر ،عثمان و علی )و یارانشان نه تنها با مخالفین مشترکشان جنگهای خونین و طولانی برپا کردند ( جنگهای از قبیل احد و خندق ) بلکه بعد از پیروزی بر دشمن مشترکشان و بغارت بردن ثروت سامان مردم به جان یکدیگر می افتادند و پوست همدیگر را می کندند و زنده زنده در اتش می سوزاندند .
همین افکار و عقاید ادامه داشته و دارد دولتهای اسلامی شیعه یا سنی بر اساس قوانین شریعت دینی و احادیث مربوط به دوران خلفای راشیدینی با مردمان کشورهای خودی به همان شیوه رفتار می کنند .
خاور میانه منبع ثروت و سامان طبیعی می باشه که در طول تاریخ پادشاه یا خلیفه های از نادانی و توهمات عقب مانده مردم بر سرشان حاکم شده اند.
در مقابل کسانی که متوجه فریب و حقه بازی شاهان و خلیفه ها بوده اند مورد غضب حاکمان قرار گرفته اند .
حاکم برای حفظ قدرت و حاکمیت با ثروت سامانی که در اختیار داشته و دارند ماموران و ارتش و نیروی محافظ سازمان داده اند ،
زندان و شکنجه و اعدام به اشکال وحشیانه به روایت قوانین دینی برسر مردم مخالف اعمال کرده اند .
زنان را برده های جنسی و در بهترین حالت دو بر یک در مقابل مردان بحساب آورده اند .
به هر گوشه از دنیا که دین در آنجا حاکم باشه بنگریم می بینیم که اکثریت جامعه از بی سوادی و بی اطلاعی و فقر رنج می برند .
انواع بیماریهای کشنده را می بینیم که نه از بی درمانی و بی بهداشتی بلکه می گویند به خاطر گناهان کبیره ای است که خدا بر سر مردم روا داشته است تا درس عبرت بگیرند و در مقابل آنچه که شاهان و خلیفه ها انجام می دهند چیزی نگویند .
در عربستان دست و سر می برند .در ایران با تناب دار و اعدام با اسلحه دسته جمعی مخالفین را از بین می برند .
داعش و القاعده .بوکو حرام والشباب .حزب الله لبنان و فلسطین به همه اشکال وحشیانه مخالفین سیاسی و فکری را سر به نیست می کنند .
امروزه با عمومی تر شدن مخالفتها در اجتماع علیه حاکمان جهل و جنایت و صاحبان زر و زور و به یمن فضای مجازی دست جهل وجنایت حاکمان به آسانی برای کشتار و شکنجه باز نیست .
اماروشهای فریب جایگزین خشونت و قهر علنی شده اند . ابتدا مخالفین را دستگیر و بعد در زندانهای مخوف آنان را زیر شکنجه های مخفیانه به پشیمانی و مصاحبه های دروغین تلویوزیونی وا می دارند .
اما این ترفند هم کارایی خودش را از داده است و زندانی گرفتار تا فرصتی گیر میاره حقایق جنایت جنایت کاران حاکم و شکنجه گران را به اطلاع عموم می رسانند .سپیده قلیان نمونه بارز آنها می باشه .
تازه دیگر شوهای تلویوزیونی فریب کاران به نفع زندانی و حق طلبان و برابری طلبان تبدیل شده است ،هر کسی را به صحنه می آورند به نوعی نشان می دهند که این برنامه را جدی نگیرید .
مردم هم بطور واقع برنامه های تلویوزیونی را این چنینی را به باد تمسخر می گیرند .
سخن کوتاه ! حاکمیت اسلامی در ایران بیش از چهار دهه حاکمیت نکبت و سیاه بر جامعه ایران تحمیل کرده است .هزاران انسان شریف و برابری طلب را کشتار کرد.
متاسفانه دولتهای غربی با تمام ادعاهای دروغین دفاع از حقوق بشر به خاطر منافع اقتصادی و قاپیدن ثروت و سامان جامعه ایرانی همیشه پشت و پناه حاکمیت اسلامی در مقابل مبارزات بر حق برابری طلبانه مردم بویژه زنان بوده اند .
زنده و پایدار باد مبازرات برابری طلبانه وآزدیخوانه جامعه ایرانی علیه کلیت حاکمیت دینی و سیستم سرمایه داران رنگ و لعاب دار .
توفیق پیرخضری
دهم ماه سپتامبر ۲۰۲۱
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate