موشک باران و حملات ضد انسانی بر علیه نیروهای کُرد نتایج بلافصل …

موشک باران و حملات ضد انسانی بر علیه نیروهای کُرد نتایج بلافصل مذاکرات ضد انقلابی نیروهای کُرد با رژیم اسلامی است
از زمین و هوا با موشک و با پهباد و با بمباران هوائی و توپ باران، رژیم جمهوری اسلامی نیروهای کُرد را میکوبد نیروهائی که دیروز با همین رژیم خون آشام بر سر میز مذاکره نشسته یودند.
مبارزات قهر آمیز خلقهای جهان برای رسیدن به آزادی همیشه با تحلیل های نیمه راسیستی و منفعت طلبانه گروهی نیز همراه بوده است و نتوانسته شاخص و پایه ساختاری یک تفکر راستین و اصول و یک تفکر پیشرو انسانی مترقی و غیر مذهبی و سکولار را پی ریزی نماید.
امروز وقتی همه رهبران سیاسی افغانستان بفرموده فراری میشوند
و کلیه نیروهای نظامی بیست سال تعلیم دیده غربی آن کشور بدون شلیک حتی یک گلوله کشور را تقدیم مرتجع ترین نیروی اسلامی افغانستان یعنی طالبان میکند.
احمد مسعود نامی به کشور برمیگردد و میخواهد بر علیه طالبان بجنگد یک نیروی مسلمان ناپیگیر منطقه ای بدون یک ایدئولوژی ترقیخواهانه پیشرو که زنان و نیروهای محلی و ملی بتوانند در دراز مدت به آن پشتگرم برای مبارزات آینده خود باشند.
احمد مسعود در منطقه ای بنام پنجشیر پرچم مبارزه بر علیه طالبان را بر میافرازد.
فکر میکنید نیروهای چپ و سوسیالیست و سوسیال دمکرات و مجاهد و چه و چه با هزار ادعای ترقی خواهی و انقلابی گری در کردستان ایران بیل به کمرشان خورده که با آنهمه سلاح هایشان در کردستان نتوانند صد پنجشیر برای جمهوری اسلامی بر پا کنند؟
نیروی کُرد ایرانی سر میز مذاکره جا خوش میکنند و بر خلاف احمد مسعود مسلمان ناپیگیر که برای همه افغانستان اطلاعیه خیزش همگانی منتشر میکند صدائی از نیروهای کُرد ایرانی در مقابل جلاد خون آشام رئیسی و سرورش خامنه ای خارج نمیشود چرا؟
هر سازمانی که به جمهوری اسلامی تعهد سکوت و سکون داده باید پی حملات پهبادی و موشکی و هوائی و زمینی را به خود بمالد زیرا تنها راه رسیدن به آزادی از لوله سلاح مبارزان تحت ستم برمیخیزد نه از حنجره خسته و پیر افرادی که نای حرف زدن نیز دیگر ندارند و حتی نمیتوانند قاطعانه این حملات وحشیانه را بر علیه نیروهای کُرد محکوم کنند
شیر کردستان در خفت و خواری و ذلت نمرده و از بین نرفته است شیر کردستان بسی بر تر از هر پنجشیری بپا خواهد خواست و آتش سلاحش مزدوران اسلامی علی خامنه ای و رئیسی و این حکومت دراکولائی و زامبی پرور اسلامی را در هم خواهد کوفت. در میان عهد ها گشتم وفا پیدا نشد
در کنام نارفیقان جز جفا پیدا نشد
با خیانت نارفیقی سفته انواع حیل
در حساب ناجوانمردی صفا پیدا نشد
دوستی ابزار دزدی حیله ها نیرنگ ها
جز خسارت در میان حُقه ها پیدا نشد
مزد از آخوند و اسلام کثیف و آن سپاه
مرد مردانی در این وادی ما پیدا نشد
نوکری در پوش دین شد کارشان
در شبان این وطن رویای ما پیدا نشد
تیر و ترکش میزند جلاد خون آشام دین
جز دنائت جز خباثت بهر ما پیدا نشد
عهذ بستم اخگری را عمق جانم حک کنم
با دراکولا و زامبی و آخوند دنیای خوش پیدا نشد
نوید اخگر
۱۰ ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate